7 головних помилок копірайтингу

7 главных ошибок копирайтингаТексти – це головна сила сайту. Від того, ким і як вони написані, залежить і доля усього web-ресурсу – він буде невідомим чи підніметься до ТОПу пошукових систем. Чи вважаєте ви себе копірайтером і самі беретеся за написання текстів, чи замовляєте його фрілансерам – у будь-якому випадку досвід чужих помилок не пошкодить. А, може статися, й зробить шлях до успіху набагато коротшим.

Писати тексти можна по-різному. Хтось робить акцент на емоційність, а хтось всухом’ятку перераховує основні переваги товару, не піклуючись про красу складу. Що правильно, а що ні – в цьому і спробуємо розібратися. Отже, 7 основних помилок копірайтингу.

1. Відсутність чіткої структури

Немає навіть найменшого плану? Цим ви примушуєте потенційних покупців продиратися через дебрі непотрібної інформації, закидаючи їх «прекрасним», «приголомшливим» і «чудовим», забуваючи написати про найголовніше – чим же конкретно буде корисний цей товар, чому взагалі ви його продаєте та які питання він вирішує.

Через відсутність плану текст тріщатиме по швах, розповзаючись на незв’язні фрагменти. А ось текст, розписаний за пунктами плану, допоможе грамотно сформулювати комерційну пропозицію й подати інформацію так, що вона дійсно буде корисною.

2. Мало цікавого

Ця помилка – одна з найчастіших. Стаття на сайті – це не просто текст. Це діалог з читачем, спроба перетворити його на покупця або лояльного клієнта, і єдине, що тут може допомогти – це інтерес.

Прісна стаття, написана сухою мовою, без фактів, прикладів і пояснень, не здатна зацікавити, її нудно читати, та й навряд чи хтось цим займається, закриваючи сайт після першої ж неінформативної пропозиції. Досить згадати один з найголовніших законів інтернет-маркетингу – якщо за сім секунд користувач не знайшов потрібної інформації, він переходить до іншого сайту.

У якісному тексті повинне працювати кожне слово! І перш ніж публікувати статтю, прикиньте, чи буде вона цікава потенційним покупцям, чи відповідає вона на їх питання і чи розкриває суть комерційної пропозиції.

3. Гнемо ключі як Іван Піддубний чавунну підкову

Текст – матеріал пластичний і гнучкий, і для більшого ефекту копірайтери замішують в нього півтора десятки ключів, забуваючи, що під дією гравітації він може стати занадто важким для сприйняття.

Рецепт виходу з ситуації досить простий: відкладіть вже готовий текст на пару днів. За цей час ви «забудете» його і, прочитавши незамутненим поглядом, визначите, чи спотикаєтеся ви об ключі чи ні. Якщо щось ріже слух, безжально вирізуйте ці слова й пам’ятайте, що по-справжньому релевантний текст не потребує штучних ключовиків.

4. Не та ЦА

Часта історія – опублікували десяток статей, органічно вписали ключі, а віз, як мовиться, й нині там.

Будь-який товар, так само як і будь-яка послуга, мають свою цільову аудиторію, і чим вужча вона – вірніше, чим вужча аудиторія, до якої ви звертаєтеся, тим ефективнішим буде текст. А ось стаття, написана «для усіх» заздалегідь приречена на провал.

5. Іскри летять

Продати можна все, що завгодно. А ось які засоби для цього використовувати – зовсім інше питання. Безумовно, позитивна статистика, приведена в приклад читачеві, може добре позначитися на продажах, та й парочка придуманих фактів буде тільки на руку. Проте брехня ніколи не доводила до добра, а в комерційному копірайтингу тим паче. У гіршому разі невдоволені клієнти звернуться до суду. У кращому – ви втратите клієнтів і дочекаєтеся передачі по сарафановому радіо.

6. Публікація лівим мізинцем

Як мовиться, зумів упіймати, умій і втримати. Перевівши в площину копірайтингу – назвався контент-менеджером, публікуй правильно, адже навіть самий релевантний текст не викличе інтересу, якщо його форматування буде неправильним або якщо текст буде поданий суцільним «простирадлом», без правильного розміру абзаців, підзаголовків і маркірованих списків.

Усе це допомагає візуалізувати текстову інформацію, а значить – оволодіти увагою користувача. Сюди ж відносяться і зображення. А ось які ілюстрації використати – великі або маленькі, багато або мало, залежить вже від аналізу цільової аудиторії та описуваного товару.

7. Ех, Семен-Семенович!

І наостанок про мета-теги. Не всі копірайтери про них знають, а з тих, які знають, не усі використовують. А тим часом це значимі маркери тексту, що позитивно позначаються на ранжуванні пошуковими системами.

Не прописати tittle і description – це все одне, що вийти з будинку босоніж або не взяти парасольку під час зливи. Здавалося б, дійти можна й так, але приємного буде мало. Якщо говорити про текст, то його, безумовно, буде проіндексовано, але ось на якій сторінці пошуку він з’явиться, питання інше.

Тексти – головна сила сайту, і братися за їх написання як-небудь, для галочки, аби кожного тижня щось публікувати, не можна. Це потужна зброя у війні за клієнта, і за кожну п’ядь тексту необхідно битися, проводити блискучі військові маневри, застосовувати авіацію та далекобійні гаубиці, підкуповувати інформаторів і запускати шпигунів.

Тож уперед!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *