Tone of voice, голос бренду — це фірмовий стиль комунікації між компанією та клієнтами, здатний виділити бренд серед конкурентів, встановити довіру та підвищити лояльність.

Кожен бренд має унікальний характер і цінності, які передаються не тільки в продукції, але й через її презентацію, рекламу та описи на сайті.

Щоб цільова аудиторія сприйняла цінності бренду і розділила їх, про це потрібно принаймні сказати – мати свій голос бренду.

Розглянемо, що таке «голос бренду», і як його додавати в тексти.

Що таке «голос бренду» і як його додати в текст

Що таке Тone of voice

Сильний бренд має певну «манеру» спілкування з клієнтами. Особливі словосполучення можуть змінюватися залежно від каналу спілкування, але певні риси – завжди впізнавані.

Тone of voice передає позиціонування компанії, цінності та місію, за якими можна зрозуміти ставлення до команди, конкурентів і покупців.

Наприклад, компанія може звертатися до клієнтів на «ти», використовувати молодіжний сленг або навіть жартувати над аудиторією.

Чому важливо писати «голосом бренду»

TOV дозволить підтримувати єдиний стиль спілкування з клієнтами в різних каналах комунікації.

Фактори, які підтверджують необхідність використання TOV в текстах:

  • впізнаваність – особливі слогани, слова та інші «фішки» створюють асоціацію з брендом, люди впізнають «голос» компанії і легше приймають рішення про покупку;
  • трансляція цінностей – голос відображає концепцію компанії, яка читається в кожному тексті і повідомленні бренду;
  • підвищення лояльності – при позитивному відгуку на голос бренду, формується тісний зв’язок, що впливає на покупки. Продуманий TOV є ефективним інструментом, який перетворює потенційних клієнтів в постійних;
  • відмінність від конкурентів – фірмовий стиль, хештеги, слогани виділять бренд серед інших;
  • створення у ЦА правильних очікувань – тон голосу, що перегукується з цінностями компанії, підвищує довіру клієнтів. Наприклад, бренд дитячого одягу з милим TOV відразу створює позитивне враження, атмосферу і потрібний настрій у клієнтів.

Як знайти свій голос бренду і використовувати його в текстах

Голос є у кожного бренду. Спочатку визначаються принципи і місія бренду: чим ви хочете бути корисними цьому світу і людям, як покращиться життя клієнтів при покупці продукту? Цим формуються ціннісні посилки в повідомленнях.

Також можна уявити, яким був би бренд в людській подобі: манера мовлення, стиль одягу тощо. Так клієнтам буде простіше зіставити себе з компанією і навіть відчути себе частиною бренду.

Важливо зрозуміти цільову аудиторію – як людей, з якими ви могли б дружити (хто вони, чим захоплюються тощо) і знайти точки дотику. Це допоможе розставити потрібні акценти в текстах.

Після того, як ви проаналізували аудиторію, приступаємо до впровадження голосу бренду в тексти.

Слідкуйте за єдністю стилю

Якщо ви пишете тексти для сайту, соцмереж, зовнішньої реклами, то важливо виробити стандарт звернення до клієнтів. Для цього можна виписати слова і фрази, які гармонують за стилем з компанією, її ідеєю і цінностями, підкреслюють їх.

Потрібно проаналізувати, на які тексти клієнти відгукуються найбільш позитивно.

Визначте характеристики TОV

Визначити tone of voice і знайти свій стиль допоможе список Nielsen Norman Group, який представляє собою матрицю з параметрів тону голосу компанії – серйозний, зухвалий, формальний тощо.

Складіть «карту» слів

Підберіть слова і фрази, які відображають стиль і характер бренду. Слова можна розділити на дієслова, іменники, прикметники і використовувати все це в текстах.

Пропишіть скрипти

Складіть підібрані слова в «голос бренду». Вирішіть, чи звертатися до аудиторії на «ви» чи на «ти». Складіть кілька шаблонів відповідей на часті питання, привітання, закінчення текстів тощо.

Важливо говорити з клієнтами через тексти однією мовою, але переконливо, з особливою подачею і манерою – голосом бренду. Це підвищить його впізнаваність в текстах і приведе клієнтів, які стануть лояльними і постійними.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3