- ua
- ru
Рерайт статей – досить популярне явище в інтернеті. З одного боку рерайтинг – це дешевий спосіб поповнити контент сайту, а з іншого – швидкий спосіб заробітку для фрілансера. Але часто про те, як правильно робити рерайт, ніхто не знає. Як же правильно рерайтити тексти?
Бажаючих заробити подібним методом генерації контенту дійсно багато, проте занадто мало рерайтерів мають правильне уявлення про те, яким же має бути якісний рерайт. Навіть серед тих, хто займається рерайтом досить давно.
Професійних рерайтерів дійсно мало. Про це ясно говорять статті, що заполонили інтернет. Низькопробні, нечитабельні й нецікаві. І як клонована овечка Доллі, схожі один на одну. Хіба може така стаття «підняти» сайт? Зробити його незвичайним і цікавим? Щоб запам’ятовувався? Навряд чи.
Сумно, що репутацію творчої, сучасної професії псують недобросовісні виконавці, які виконують роботу як-небудь, плюючи на негативні відгуки замовників. Все одно ж знайдуться інші – дешевий рерайт потрібен багатьом! Підхід до роботи з таким настроєм ні до чого хорошого не приведе.
Пунктуація, орфографія, стилістика! Якщо шкутильгатиме хоча б один з цих пунктів, рерайт вийде неякісним. І не коштуватиме навіть тих грошей, які зазвичай платять за рерайтинг на біржах.
Ще один важливий чинник – це формат тексту. Відсутність полів, рівняння першого абзацу по ширині, а другого по лівому краю ураз зробить текст некрасивим та нечитабельним. В тому сенсі, що на нього навряд чи хтось захоче витрачати свій час. Неправильно оформлений текст, що не відформатував автор, відштовхує так само, як і пом’ята коробка на полицях магазину.
Беручись за написання рерайту з ключами, багато фриілансерів помилково ставлять на перше місце саме їх. У результаті стаття з ключами виходить відверто рекламною, штучною. Відрізнити її від звичайної статті не складно – ключі заважають читанню та сприйняттю інформації.
Звичайно ж, число і положення ключів часто визначає замовник. Але саме від рерайтера залежатиме, чи зіпсують вони текст або будуть непомітними. Спершу треба визначити високочастотні, середньочастотні й низькочастотні ключі й запам’ятати, що не треба вміщувати в перший абзац всі з них. А інший текст дописувати, що називається, навздогін. ВЧ-ключ піде в перший абзац, СЧ-ключ – в середину, а низькочастотний можна помістити і в самий кінець – він працюватиме й там.
© Студія копірайтингу «Ямбус»