- ua
- ru
Новинний розділ вашого нового сайту поки що без текстів? Є статті, але вони чомусь не цікаві читачам і не затримують їх довше двадцяти секунд? Швидше за все, справа в неякісному копірайтингу.
Тексти повинні продавати. Це така ж зброя у боротьбі за клієнта, як і проплачена реклама, контекстні оголошення або банери. І якщо ваші статті не приносять клієнтів, звільніть свого копірайтера та знайдіть того, хто дійсно вміє писати статті.
Сьогодні світ інтернет-маркетингу лояльніший до сайтів з креативним контентом. Вірусні тексти, що відрізняються своєю «екстраординарною зовнішністю», у великій ціні, так само як і копірайтери, які здатні придумати щось незвичайне, що відрізняється від «купуйте в нас, тому що ми кращі».
Креативний контент – головна умова популярності сайту. Враховуючи, що великий відсоток користувачів виходить в інтернет з мобільних пристроїв, дизайн сайту, яким би унікальним він не був, втрачає свою ефективність. Безумовно, стильне оформлення ресурсу – це істотний плюс, проте якщо говорити про універсальні механізми, здатні підвищити конверсію, на перше місце варто поставити саме тексти.
Так-так, саме тексти, а не приємні для покупців ціни, адже продають саме вони – яскраві описи товарів, що дають покупцям розуміння усіх переваг від придбання.
Нудний, прісний текст ніколи не продасть. І з точністю до навпаки: якщо читач дізнається усі плюси товару, якщо побачить його з потрібної точки зору, то він з більшою вірогідністю перейметься необхідністю придбати його.
Нюанс, про який забувають багато новачків копірайтерів. Бомбардуючи читача десятками фактів про потрібність товару, вони не вживають в тексті ні оферів, тобто унікальних торгових пропозицій, ні, що ще більше важливо, закликів до дії.
Пов’язано це в першу чергу з тим, що копірайтер просто не знайомий з маркетинговими формулами, і абревіатури на зразок ODC, FAB, AIDA або FOREST йому ні про що не говорять. Таких копірайтерів треба обходити стороною.
Головна умова ефективного тексту – націленість на правильну цільову аудиторію. Писати «для усіх» давно не в моді: чим вужчою буде ваша цільова аудиторія в тексті, тим ефективнішим він буде.
Простий приклад. Уявіть, що ви продаєте роликові ковзани. Чи їх купуватимуть літні люди? Хіба що в якості подарунка для своїх онуків. Проте це не означає, що в тексті так і повинно бути написано: «прекрасний подарунок для вашого онука». Головна цільова аудиторія такого тексту – молодь. Не розуміючи цього, копірайтер не зможе їх зацікавити.
Так що ж таке – креативний контент? Передусім, це цікавий і читабельний текст, що націлений на правильну цільову аудиторію й містить унікальну торгову пропозицію з закликом до дії.
Головне, щоб це розумів ваш копірайтер! Не розуміє? Тоді давайте співпрацювати!
© Студія копірайтингу «Ямбус»