10 правил копірайту

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 11 Січня 2020

10 правил копірайтуУсе наше життя пронизане інформацією, яку ми отримуємо з книг, телебачення, інтернету та при спілкуванні. Манера мови, її швидкість, тембр і інтонація має велике значення в житті. Але як саме відбувається отримання інформації та що на це впливає?

Тут важливий лише текст.

Віртуальне спілкування позбавлене тих характеристик розмови, на які ми звертаємо увагу в повсякденному житті. Сюди можна зарахувати все те ж: інтонацію, тембр, швидкість й так далі.  Їх функцію бере на себе текст та його структура.

Для того, щоб користувачу було комфортніше сприймати інформацію, треба звернути увагу на зовнішній вигляд сайту, його функціональність і зручність. Саме це і є однією з головних запорук успіху в привертанні уваги. І вже потім працює текст.

Яким має бути контент на сайті: 10 правил копірайту

Для написання якісного тексту треба дотримуватися 10 важливих правил. Усі вони були виведені із особистої практики наших копірайтерів, а тому – надзвичайно дієві.

Правило копірайтингу № 1 (дуже важливе)

Ретельно ознайомтеся із призначенням тексту. З’ясуйте, для яких цілей він потрібен замовникові. Не варто опускати цей момент, оскільки він може стати причиною неефективності усієї контент-стратегії.

Правило копірайтингу № 2

Визначте аудиторію, для якої цей текст створюється. Адже ваше повідомлення різні люди читатимуть по-різному: молодь, яка слухає клубну музику, сприйме текст по-своєму, бізнесмени ж, які шукають шляхи вигідного вкладення інвестицій, прочитають текст зовсім інакше. Це факт, який підтверджує необхідність ведення бесіди з людьми на одній мові.

Текст має бути призначений для вузької цільової аудиторії.

Правило копірайтингу № 3

Вивчіть матеріали, оскільки створений вами текст буде невід’ємною частиною рекламної кампанії. Варто ретельно перевірити точність подання фактів, адже ви повинні переконати читача в тому, що розбираєтеся в тому, що говорите.

Правило копірайтингу № 4

Проаналізуйте аналогічні сайти, шукайте інформацію, а не вигадуйте з голови. Можливо, щось схоже було зроблене вже до вас.

Варто також проаналізувати і стиль написання – це допоможе створити більш якісний текст й використовувати правильні слова та подачу.

Правило копірайтингу № 5

Стислість – сестра таланту. Чим лаконічніше ви пишете, тим краще, оскільки мережа завантажена інформацією, й користувачеві потрібно дати інформацію швидко – в перших же рядках тексту. За 7 секунд читач зможе прочитати абзац в 200–300 знаків завдовжки, як той, який ви читаєте зараз. Іноді цього вже достатньо, щоб надати усю необхідну інформацію.

Правило копірайтингу № 6

Викладайте інформацію по абзацах. Це дозволить користувачеві набагато швидше знайти необхідні дані, оскільки інтернет не дає можливості ознайомитися з величезними текстами. Побудуйте логічний ряд з абзаців, кожен з яких повинен містити одну думку, не більше. Це істотно спростить завдання читачеві.

Правило копірайтингу № 7

Граматика. Ви можете написати найкрасивіший текст, але якщо він міститиме граматичні та пунктуаційні помилки, уся робота буде зведена нанівець. Адже помилки в тексті вкрай дратують користувачів і можуть викликати небажання працювати з цим ресурсом.

Правило копірайтингу № 8

Не використовуйте в тексті заперечення. Це може викликати спотворення суті написаного, адже наша свідомість не здатна сприймати заперечення. Якщо ж без цього не обійтися, краще використати вставні слова та вирази.

Правило копірайтингу № 9

Перед тим, як відправити текст замовнику, його треба ретельно і детально перевірити. Часто в написаному, як то кажуть, на одному диханні тексті, можна знайти помилки та повторення. Після написання прочитайте текст декілька разів, і ви побачите свої помилки. Спершу перевірте правильність структури, потім зверніть увагу на стилістику, а в кінці – на орфографію.

Правило копірайтингу № 10 (найголовніше)

Проявіть любов до своїх текстів. Чи пишете ви про новини у сфері техніки, описуєте товар для інтернет-магазину одягу або готуєте статтю про салон краси та його послуги – копірайт має бути професійним, за який не буде соромно, якщо текст прочитає професіональний редактор. Й незалежно від того, про що він буде, написаний він має бути  з любов’ю.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити копірайтинг
На вигідних умовах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *