- ua
- ru
Практично усі області людської діяльності переплелися з віртуальною реальністю. Найрізноманітніші індустрії – розваги, ЗМІ, реклама та бізнес – давно вже представлені в мережі. За покупками давно «ходять» в інтернет-магазини, слухають інтернет-радіо, переговори з клієнтами й партнерами проводять по скайпу, а обіди замовляють в ресторанних онлайн-сервісах. Зручно, не посперечаєшся!
В той же час уявна простота приховує часом титанічну роботу по налагодженню робочого процесу. І, якщо говорити про інтернет-магазин, то, щоб він приносив прибуток, необхідно потурбуватися про належний рівень реклами – підготувати продажні тексти, скласти смачні описи товарів і брендів. Говорячи простіше – забезпечити сайту текстовий контент, який і стане тією самою комерційною пропозицією.
Але які ж конкретно тексти потрібні для інтернет-магазину? Який саме контент притягає користувачів і робить продажі? Спробуємо розібратися.
Контент може бути різним. Проте щоб тексти працювали, вони мають бути максимально інформативними, а не просто рекламними. Мовляв, купуйте у нас і буде вам щастя. Такі тексти давно не працюють, адже єдине, що реально треба покупцеві – це інформація. Саме на її основі він і приймає рішення.
Покупки в інтернет-магазині по-справжньому зручні: потрібний товар можна придбати, не виходячи з будинку. При цьому можна порівнювати ціни різних інтернет-магазинів і, не кваплячись і не слухаючи докучливих консультантів, обрати найбільш оптимальний варіант. І якщо на сайті опубліковані потужні тексти, що викликають щирий інтерес, можна вважати, що купівля вже сталася, і саме ваш магазин отримав вдячного клієнта.
Існує декілька способів наповнення сайту контентом. Це копірайтинг, рерайтинг і копіпаст. Можна також генерувати тексти за допомогою різних програм синонімайзингу, але цей спосіб вкрай неефективний, адже створені у такий спосіб (експлікація) тексти виявляються зовсім нечитабельними.
Це написання авторського тексту, оптимізованого під пошукові запити та цільову аудиторію. Зазвичай для цього користуються послугами копірайтера, а сам текст пишеться під конкретний товар, виробника і для певного сайту з урахуванням усіх його стильових особливостей.
Вважається, що рерайтинг вимагає від автора набагато менших зусиль, а тому й коштувати повинен удвічі менше. Проте це не так: єдиний плюс рерайтів полягає в тому, що авторові не треба шукати інформацію для написання текстів – першоджерело вже перед очима.
Часто копірайтери не розбираються в особливостях товарів і не можуть знати, що тут важливе, а що ні. В цьому випадку вже готовий текст, що вміщує усі потрібні факти, стає істотною підмогою для написання нового унікального тексту. Єдине, що треба робити – це описувати все трохи іншими словами.
Проте рерайт – це не просто унікализація тексту. Це зміна структури речень, оптимізація фактів під потрібну цільову аудиторію, впровадження особливої стилістики й ін. моментів, актуальних саме для цього сайту.
Найбільш дешевий спосіб отримати контент для сайту інтернет-магазину. Власне, це навіть не написання, а вставка текстових блоків або усього тексту цілком, запозиченого з іншого інтернет-ресурсу. Платити копірайтерам за це не треба, але, заповнюючи сайт копіпастом (краденими, не унікальними текстами), можна отримати багато проблем.
По-перше, це абсолютно не унікальні тексти, не здатні підвищити ранжирування сайту по запитах, а тому абсолютно марні. З причини не унікальності пошукові системи ігнорують такі сторінки. По-друге, якщо усі тексти сайту будуть не унікальними, Google може песимізувати сайт і навіть накласти бан. Позиції сайту впадуть, і навіть для найцікавішого у фінансовому плані інтернет-магазину може настати чорна смуга.
А тому при виборі методу отримання контенту для сайту перевагу варто віддавати авторському тексту – копірайтингу. Краще заплатити копірайтеру більше і отримати працюючий і по-справжньому цікавий текст, ніж заощадити й наповнити свій магазинн не зовсім відповідним (рерайт) або не унікальним (копіпаст) контентом.
© Студія копірайтингу «Ямбус»