- ua
- ru
Написання рерайту з ключами та ключовими словосполученнями майже не відрізняється від звичайного рерайтингу, проте такі тексти більш ефективні та корисні для сайту. Головна відмінність полягає в тому, що ключі, які додаються в текст, покращують ранжування тексту по пошуковим запитам.
Рерайт з ключами – це один з найбільш популярних способів наповнити сайт. Окрім необхідної інформаційної складової такі статті здатні непогано заощадити рекламний бюджет, адже вартість написання рерайту в більшості випадків менша, ніж ціна на копірайтинг.
Ключ або ключова фраза – це, за великим рахунком, квінтесенція усієї статті, її узагальнений сенс. Це слово або група з декількох слів, що характеризує її в очах пошукової системи. Приміром, стаття, написана маркетологом про вигоду купівлі літньої сукні, має ключ «купити літню сукню». Саме по цій фразі користувач може знайти таку статтю, набравши всього декілька слів у пошуковому рядку. Чим більше таких фраз вміщуватиме стаття, тим більш популярною вона буде.
Проте рерайт з ключами не повинен перетворюватися на відвертий спам, і число входжень не повинне перевищувати 3 % від загального об’єму тексту. Інакше це буде спам, і пошукова система може застосувати санкції.
Перевірити щільність ключів можна двома способами. Вручну або за допомогою спеціальних програмам – приміром, Advego.
Ключі в статті не повинні виглядати чужорідними елементами, вони повинні сприйматися частиною тексту, читач просто не повинен їх помічати. Також слід пам’ятати, що в якісному рерайті, як і в копірайтингу, важливу роль грає порядок входження ключових фраз. Так, на початку статті завжди розташовуються найважливіші ключі, а менш важливі – у середині та кінці. Важливість визначається кількістю запитів на місяць – виділяють високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) та низькочастотні (НЧ) запити. До речі, для Яндекса та Google вони різні.
Основні переваги рерайту з ключами – в швидкості написання, оскільки необхідний матеріал вже є, та вартості за тисячу знаків.
© Студія копірайтингу «Ямбус»