- ua
- ru
Вчитися на своєму досвіді або на чужому? Джо Вітале пропонує неоціниму допомогу початкуючим копірайтерам – скарбницю з дієвих практик, знайомство з якими дозволить писати по-справжньому ефективні тексти!
У цій книзі Джо Вітале ділиться не лише своїми секретами, але й підключає досвід багатьох відомих письменників, копірайтерів і рекламників, а тому ця книга буде цікава не лише як розважальне чтиво, але й припаде до душі багатьом професійним копірайтерам і маркетологам, які хочуть навчитися переконувати інших за допомогою текстів.
Від того, як буде поданий товар, залежить дуже багато. Ця думка йде червоним рядком через усю книгу. Як зробити текст таким, щоб він переконував, надихав та продавав? Що в ньому «чіпляє», а що ні? Які слова будуть найбільш ефективними? Чи можна впливати на вчинки потенційних покупців?
Джо Вітале допомагає знайти свій власний шлях написання гіпнотичного тексту.
Кожен з нас вміє гіпнотизувати, для цього лише треба навчитися правильно користуватися цим даром, вміти переконувати. Прочитавши вже першу главу, стане ясно, що гіпноз – це дуже ефективний інструмент для управління своїми почуттями, страхами і психічними розладами. І, що саме головне – почуттями інших.
Дізнавшись усі ці тонкощі, будь-який копірайтер зможе написати текст, від якого буде неможливо відірватися! Головний секрет тут полягає в тому, що увагу слід приділяти не красі тексту, а його інформаційній складовій. Необхідно дізнатися, що хочуть почути читачі й допомогти їм в цьому. А ось те, як саме це робити, можна дізнатися з наступних глав.
Уся книга є гіпноз, який дійсно працює!
Гипностичні рекламні тексти Джо Вітале – це вражаюча книга, яка читається на одному диханні й дає можливість стати володарем своїх текстів!
© Студія копірайтингу «Ямбус»