- ua
- ru
До копірайтерів часто звертаються за написанням продажних текстів і рекламних статей, після прочитання яких у клієнта має виникнути бажання співпраці. Тим часом переконання і прямі маніпуляції вже давно не працюють – тож важливо діяти через факти і докази.
Де ж копірайтеру взяти правдиві дані і які джерела використовувати, щоб надати цільовій аудиторії дійсно корисну інформацію про продукт або послугу? Спробуємо розібратися в цій статті.
За допомогою переконливих текстів можна точно і грамотно доносити ідеї цільової аудиторії. Для цього автору важливо трохи глибше вивчити продукт, щоб знати про нього більше, ніж пересічний споживач. Для читачів дізнаватися нове завжди цікаво.
По-друге, розуміння особливостей товару дозволяє писати більш інформативні, емоційні та переконливі тексти. Перевірена інформація про технічні характеристики, переваги і навіть можливі недоліки товару викликають у читача довіру до бренду.
Основна інформація завжди є у виробника, тому представник бренду як ніхто інший зможе розповісти про тонкощі продукту, його головні переваги та відмінності від конкурента, а також надати корисну інформацію про матеріали, історію створення та інші моменти.
Додаткові дані можна знайти в сертифікатах на товар, інструкціях з користування, даних про випробування, а також оглядах експертів.
Люди не довіряють вигаданим історіям і ніколи не дочитують до кінця статтю, яка не викликає емоцій. Тому якщо ви хочете, щоб ваш текст був переконливим і цікавим для читання, скористайтеся нашими рекомендаціями.
Проаналізуйте інтереси, болі і потреби своїх клієнтів. Це допоможе вам навести аргументи, які підштовхнуть їх до покупки або іншої цільової дії, не скочуючись в пряму рекламу.
Подумайте, хто ваші клієнти – якої статі, скільки їм років, які у них інтереси, соціальний статус тощо. Чим більше подробиць ви зберете, тим простіше вам буде зрозуміти клієнта і говорити з ним через тексти однією мовою.
Будьте впевненими, емоційними і прямими. Пишіть без двозначностей. Не використовуйте «можливо» або «напевно». Не будуйте складні конструкції, адже сучасний клієнт не вчитується, а «переглядає» інформацію, паралельно виконуючи ще 2–3 дії.
Використовуйте просту структуру:
Сам текст також повинен бути структурований: краще десять коротких абзаців, ніж два великих. Списки, таблиці та інша інфографіка про призначення, плюси продукту, про його технічні особливості.
Навіть якщо ваша аудиторія велика, можна скласти портрет усередненої людини, яка «уособлює» всіх клієнтів, і писати ніби для неї особисто, а не для всіх. Так ви будете більш переконливими.
Як неодноразово говорив Сет Годін — ключова фігура сучасного інтернет-маркетингу: «Не намагайтеся створити продукт для всіх, тому що це буде продукт для нікого».
Так і в копірайтингу — писати потрібно не для всіх, а для конкретної ЦА.
Текст «про все» — це текст ні про що. Він не викликає довіри. Клієнти хочуть чітко знати, що отримають за свої гроші. Тому абзаци, що не стосуються теми або занадто узагальнені, – безжально видаляйте. Адже, прочитавши кілька безглуздих речень, що йдуть одне за одним, людина, швидше за все, закриє сторінку і займеться своїми справами.
Заведіть собі правило: написав – скоротив.
Читання вголос видасть частини, що звучать неприродно. Переконливий текст повинен бути структурованим, логічним і легко сприйматися з першого разу.
Складно прочитати речення? Перефразуйте його.
Зараз читачі набагато ретельніше вибирають продукцію, порівнюють плюси і мінуси товарів, тому додавайте в текст тільки чесні факти, які можна перевірити за посиланнями на авторитетні джерела. І головне – вірте написаному.
Переконливі тексти приваблюють більше клієнтів і трафіку, підвищують продажі і прибуток. З такими текстами користувачі охочіше приймають рішення про покупку. Розповідайте про реальні плюси і особливості товару, показуйте вигоду, використовуйте списки, щоб текст легко сприймався «на ходу».
Уміння переконувати за допомогою тексту приходить з практикою, а рекомендації вище допоможуть вам почати писати тексти, яким аудиторія буде довіряти.
© Студія копірайтингу Ямбус