Будь-яку цікаву для аудиторії подію називають інформаційним приводом. Застосування інфоприводів – це популярний спосіб вигідно щось продати.

Інфоприводи часто застосовуються в копірайтингу – як спосіб прогріти аудиторію, розворушити і активізувати. Цей метод прийшов з маркетингу, проте працює він не тільки з комерційними текстами, але і з інформаційними та розважальними, а тому надзвичайно дієвий.

Як же знайти інфопривід для написання статей, в чому полягають особливості інфоприводу, які секрети пошуку трендів, і як можна застосовувати їх в копірайтингу, не вдаючись до маніпуляцій і хайпу?

Інформаційні приводи в копірайтингу

Чим інфопривід відрізняється від новини

Інфопривід – це не просто новина, опублікована на сайті компанії.

Серед відмінностей інфоприводу можна відзначити такі:

Актуальність

Для швидкого залучення уваги цільової аудиторії використовують тренди – топ-теми, які обговорюють усі. Інфопривід неможливо прописати в контент-плані, адже поки тему затвердять, до неї зникне інтерес. Це ситуативні теми, які популярні тут і зараз.

Унікальність

Подія повинна бути рідкісною. Привітання покупців з Новим роком – звичайне явище. Але те, що в магазині в цей період продаватимуть речі з колекції відомого дизайнера – вже цікавіше.

Тематичність

Можна використовувати будь-яку історію, навіть не пов’язану з вашою сферою, але аудиторія не оцінить, якщо будівельна компанія буде переказувати плітки шоу-бізнесу.

Достовірність

Не використовуйте неправдиві чутки, щоб просто хайпанути. Це зіпсує навіть високу репутацію.

Включення інфоприводу в тексти – це нативне просування бренду. Варто стежити за трендами і вчасно їх підхоплювати або ж створювати свої. Це збільшить охоплення і може зробити новину вірусною.

Інфопривід змушує людей шукати назву компанії в пошуку, щоб дізнатися більше про ситуацію. А компанія при цьому зосереджується на інтризі і ненав’язливо рекламує свою продукцію або послуги. В результаті продукт бренду буде асоціюватися з трендом.

Навіщо потрібні інфоприводи в копірайтингу

Інфопривід у копірайтингу вирішує такі бізнес-завдання:

  1. Збільшення продажів – цікава подія, пов’язана з брендом, змушує аудиторію звертати увагу і на його продукцію.
  2. Безкоштовна реклама – аудиторія швидко підхоплює інфопривід, і він поширюється по мережі, збільшуючи охоплення, а компанія економить бюджет на рекламу.
  3. Зростання іміджу – при грамотному використанні інфоприводів в копірайтингу (статті в блозі, пости в соціальних мережах, новинні релізи) в очах читачів компанія стає більш експертною і заслуговує на довіру.

 

Як створювати інфоприводи для текстів

Використовувати інформаційні приводи можуть як великі компанії, так і малий бізнес. Головне завдання для пошуку тематики – промоніторити топові новини і проаналізувати, на що найбільше відгукується аудиторія, і який саме привід підходить вашій сфері.

Продумайте, як подати новину найбільш ефектно. Чи можна залучити до участі медійних особистостей.

Важливо!

Не варто прагнути до хайпу і штучно створювати ажіотаж заради вигоди. Це ризикований шлях обману, який обов’язково розкриється і може викликати вкрай негативну реакцію аудиторії – як мінімум її відтік.

Знайти інфопривід для написання текстового контенту можна в різних каналах:

  • новинні сайти;
  • громадські опитування та перевірена статистика;
  • події всередині компанії;
  • наукові дослідження та відкриття;
  • сервіс Google тренди.

Також це може бути колаборація бренду з відомим блогером, іншим брендом або медійною особою.

Підсвітити подію можна розсилками в соціальних мережах, запросити публічну особу для інтерв’ю, заздалегідь прописавши питання.

У деяких випадках варто написати короткий і зрозумілий прес-реліз для ЗМІ і надіслати його інфлюенсерам, яких може зацікавити співпраця.

Що в підсумку

Інфоприводи надихають на створення нового контенту – вони привертають увагу, розширюють клієнтську базу бренду і можуть підвищити лояльність і довіру активних клієнтів.

Слідкуйте за трендовими новинами в тематичних блогах, соціальних мережах та інших джерелах, щоб вловити момент і застосувати інфопривід у текстах, прорекламувавши свій бренд без великих фінансових витрат.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3