- ua
- ru
Будь-яку цікаву для аудиторії подію називають інформаційним приводом. Застосування інфоприводів – це популярний спосіб вигідно щось продати.
Інфоприводи часто застосовуються в копірайтингу – як спосіб прогріти аудиторію, розворушити і активізувати. Цей метод прийшов з маркетингу, проте працює він не тільки з комерційними текстами, але і з інформаційними та розважальними, а тому надзвичайно дієвий.
Як же знайти інфопривід для написання статей, в чому полягають особливості інфоприводу, які секрети пошуку трендів, і як можна застосовувати їх в копірайтингу, не вдаючись до маніпуляцій і хайпу?
Інфопривід – це не просто новина, опублікована на сайті компанії.
Серед відмінностей інфоприводу можна відзначити такі:
Актуальність
Для швидкого залучення уваги цільової аудиторії використовують тренди – топ-теми, які обговорюють усі. Інфопривід неможливо прописати в контент-плані, адже поки тему затвердять, до неї зникне інтерес. Це ситуативні теми, які популярні тут і зараз.
Унікальність
Подія повинна бути рідкісною. Привітання покупців з Новим роком – звичайне явище. Але те, що в магазині в цей період продаватимуть речі з колекції відомого дизайнера – вже цікавіше.
Тематичність
Можна використовувати будь-яку історію, навіть не пов’язану з вашою сферою, але аудиторія не оцінить, якщо будівельна компанія буде переказувати плітки шоу-бізнесу.
Достовірність
Не використовуйте неправдиві чутки, щоб просто хайпанути. Це зіпсує навіть високу репутацію.
Включення інфоприводу в тексти – це нативне просування бренду. Варто стежити за трендами і вчасно їх підхоплювати або ж створювати свої. Це збільшить охоплення і може зробити новину вірусною.
Інфопривід змушує людей шукати назву компанії в пошуку, щоб дізнатися більше про ситуацію. А компанія при цьому зосереджується на інтризі і ненав’язливо рекламує свою продукцію або послуги. В результаті продукт бренду буде асоціюватися з трендом.
Інфопривід у копірайтингу вирішує такі бізнес-завдання:
Використовувати інформаційні приводи можуть як великі компанії, так і малий бізнес. Головне завдання для пошуку тематики – промоніторити топові новини і проаналізувати, на що найбільше відгукується аудиторія, і який саме привід підходить вашій сфері.
Продумайте, як подати новину найбільш ефектно. Чи можна залучити до участі медійних особистостей.
Важливо!
Не варто прагнути до хайпу і штучно створювати ажіотаж заради вигоди. Це ризикований шлях обману, який обов’язково розкриється і може викликати вкрай негативну реакцію аудиторії – як мінімум її відтік.
Знайти інфопривід для написання текстового контенту можна в різних каналах:
Також це може бути колаборація бренду з відомим блогером, іншим брендом або медійною особою.
Підсвітити подію можна розсилками в соціальних мережах, запросити публічну особу для інтерв’ю, заздалегідь прописавши питання.
У деяких випадках варто написати короткий і зрозумілий прес-реліз для ЗМІ і надіслати його інфлюенсерам, яких може зацікавити співпраця.
Що в підсумку
Інфоприводи надихають на створення нового контенту – вони привертають увагу, розширюють клієнтську базу бренду і можуть підвищити лояльність і довіру активних клієнтів.
Слідкуйте за трендовими новинами в тематичних блогах, соціальних мережах та інших джерелах, щоб вловити момент і застосувати інфопривід у текстах, прорекламувавши свій бренд без великих фінансових витрат.
© Студія копірайтингу Ямбус