- ua
- ru
Реклама – двигун торгівлі. Проте напрямок руху безпосередньо залежить від якості тексту. Назад або вперед. Грамотна стаття, написана й оформлена зі знанням законів інтернет-маркетингу, може в рази збільшити конверсію. Буває й так, що через невдалу рекламну кампанію йдуть клієнти та рушиться увесь прибуток фірми. Тобто копірайтер може звести нанівець усі зусилля керівника.
Чи часто ви з увагою слухаєте рекламні ролики, коли дивитеся телевізор? Чи вчитуєтеся в рекламні вставки, коли перегортаєте журнали? Навряд чи. Нормальна людина сприймає рекламу як інформаційний шум, відразу перемикаючи канал або перегортаючи сторінку.
В результаті рекламна стаття стає розтратою, а не інвестицією, й заробляє на цьому тільки копірайтер.
Вирішили замовити десяток PR статей? Гарно подумайте про користь такого матеріалу – відвертий спам ніколи не принесе користі, не дасть корисної інформації й не збагатить сайт семантичним ядром.
Писати рекламні статті необхідно з обережністю. Треба ставити перед копірайтером завдання використати завуальовані підходи і NLP-прийоми, адже зухвале нав’язування продукту або послуги – це абсолютно неправильна тактика, здатна викликати у користувача лише відторгнення.
Рекламна стаття повинна вирішувати одне з трьох завдань:
Залежно від обраної задачі різнитиметься й формула тексту. «Купуйте у нас, бо ми найкращі» – давно не працює. Так само як і антиреклама конкурентів.
Читачі віддають перевагу кориснішим і змістовнішим статтям, а не прямолінійній рекламі, а тому займатися онлайн-брендингом необхідно з розумом, а не йти в лобову атаку, пропонуючи свій товар направо й наліво.
Головне – знайти свою нішу, підібрати правильну цільову аудиторію і потурбуватися про користь інформації. І згодом розповісти про усе це копірайтерові.
Щоб рекламний текст спрацював, він має бути цікавим, адже інакше зупинити користувача від закриття вкладки допоможе тільки диво.
В інтернет-маркетингу існує правило 7 секунд. Саме стільки часу потрібно користувачеві, щоб просканувати текст – побачити цікаве введення, вихопити заголовок, зрозуміти загальний настрій тексту. Якщо усе це влаштовує, текст буде прочитаний. Ні – користувач піде на інший сайт.
Між тим добитися інтересу до тексту досить просто. Копірайтер повинен звертатися не до усіх, а до вузької цільової аудиторії. При прочитанні статті читач повинен відчувати, що текст написаний саме для нього. Для нього одного. В тексті має бути нова, цінна інформація або розкриті якісь корисні нюанси. Сама ж стаття має бути написана доступною й зрозумілою мовою.
Текст має бути добре структурованим, мати правильні смислові акценти (формула AIDA, РРР, 4U…), яскравий заголовок, а також цікаві внутрішні підзаголовки, що запам’ятовуються. Для привертання уваги варто використати маркіровані списки й не забувати про мотивацію.
Копірайтинг – це один з основних способів оптимізації сайту. В тому числі й рекламна стаття. І якою б цікавою не була PR стаття, опис компанії або товару, вони не принесуть користі, якщо не відповідатимуть пошуковим запитам. А тому навіть у звичайному рекламному тексті мають бути присутніми ключові слова та фрази.
Вони мають бути правильно розміщені по тілу статті, але й не перевантажувати її «триповерховими» конструкціями на кшталт «купити недорого Київ». Правильно, якщо на текст об’ємом у 2 тисячі знаків буде не більше п’яти ключових фраз. В цьому випадку текст буде оптимізований, і пошукові системи «з’їдять» його без зайвих питань.
Потрібні саме такі статті? Цікавий, актуальний і змістовний контент, що мотивує до цільової дії та дає користувачеві максимум корисної інформації? Замовте рекламні статті в студії копірайтингу «Ямбус»! Такий матеріал працюватиме краще за рекламу в прйм-тайм по TV!
Перевіримо?
© Студія копірайтингу «Ямбус»