- ua
- ru
Тенденції сучасного копірайтингу настільки швидкоплинні, що іноді розібратися в них не можуть навіть професіонали. Усю цю круговерть з тайтлами, дескріпшенами, ключовими запитами, процентним входженням і рівнями заголовків можна порівняти із зірвавшимся з рейок часу нашої історичної епохи.
До XIX століття усі зміни відбувалися плавно і практично непомітно, й життя людини мало відрізнялося від життя її предків. Сучасний темп життя привів до того, що великі зміни відбуваються по декілька разів на рік, не то що в десятиліття. І копірайтинг – не виключення. SEO – тим більше.
Пошукові системи безупинно вдосконалюють алгоритми пошуку, міняючи правила, що називається, на ходу, підлаштовуючись під реалії. Пізнаванність і розважальність текстів змінилися інформаційним спонуканням, а двадцять ключів на одну пропозицію – синтаксично вивірений текст з лаконічним офером.
Алгоритми пошуку легко визначають помилки та морфологічні особливості слів, розпізнають включення невідповідних тексту ключовиків, підраховують їх загальний об’єм в тексті. І чим неприродньо виглядає стаття, тим менше до неї довіри з боку робота, а значить – з ранжируванням буде біда.
За останні роки провідні пошукові системи впровадили у свій код десятки алгоритмів, головне завдання яких – відсікати усе штучне й виводити для користувача найбільш корисний і релевантний контент. І чим більше стараються SEO оптимізатори, чим більше лазівок вони знаходять, тим частіше пошукові роботи міняють свої правила, і картину, що склалася сьогодні, можна вважати лише прелюдією до ще більше рокових для SEO копірайтерів наслідків.
Сьогодні SEO копірайтеру вже не обов’язково впроваджувати в текст захмарну кількість ключових слів. Досить обійтися двома – трьома, але прорахованими і проаналізованими до останнього пікселя. Високочастотний запит, органічно вписаний в текст й оточений тематичним же текстом, гарантовано притягне увагу пошукової системи.
Головну ж небезпеку для SEO копірайтера представляє зовсім інша тенденція. На перші місця в рейтингу виходять сайти з розширеною візуальною інформацією – відео й анімаційним контентом, які, як мінімум, йдуть паралельно тексту, а як максимум – заміщають його. Тут вже необхідно говорити про поведінкові чинники: люди не люблять читати, їм слід представити щось легше, яскраве й таке, що краще запам’ятовується.
А тому, якщо ви не маєте наміру додавати на сайт відео контент, забезпечте свій ресурс місткими текстами з правильною структурою, маркірованими списками, звучними й дійсно смачними підзаголовками – красивими текстами, які хочеться читати до кінця!
© Студія копірайтингу «Ямбус»