В цій статті ми з маркетинговим агенством Seobanda роздивимось найактуальніші тренди стосовно просування вашого бізнесу в інтернеті за допомогою сео отимізації

SEO тренд № 1

Взаємодія зі сторінкою

Фокусування на зручності користувача передбачає посилення уваги до показників, що визначають досвід користувача. Те, що раніше мало бути відомим лише оптимізаторам і не афішувалося творцями системи, минулого року заявило про свою більш ніж помітну роль. Page Experience Google Algorithm у 2022 році продовжить збільшувати важливість поведінкових факторів. Оптимізатори та користувачі вже могли помітити його вплив на результати пошуку видачі на мобільних пристроях. Цього року черга дійде і до комп’ютерів. З лютого 2022 року зросте вплив таких показників, як швидкість завантаження сторінок, безпека даних відвідувачів, якість юзабіліті та загальний комфорт користувача.

Необхідні оновлення: seo оптимізація сайту з особливою увагою до Core Web Vitals (LCP, FID, CLS), про які ми вже розповідали; переклад всіх сторінок з HTTP на HTTPS; перевірка веб-ресурсу на наявність вірусів і шкідливих програм та їх усунення; видалення нав’язливих елементів, зокрема рекламних блоків; адаптація до мобільних пристроїв.

тренди SEO-просування 2022

SEO тренд № 2

Відмова від застарілих методів отримання зворотних посилань

Розробники пошукових систем зменшують вплив посилань на позиції сайту у видачі. Але профіль посилань все ще залишається важливою складовою ранжування сайтів. Експерти одностайні в тому, що такий порядок збережеться і в найближчі роки, а зворотні посилання принесуть додаткові вагомі бали на користь веб-ресурсу. Але вимоги до якості посилань посилюються. Важливішим етапом зовнішньої оптимізації стає оцінка сайтів-донорів. Їй варто приділити максимум уваги і часу. Одне посилання на авторитетне джерело, яке є лідером ніші і користується довірою відвідувачів, корисніше кількох десятків зворотних посилань, розсіяних на маловідомих або сумнівних ресурсах. Вибір на користь останнього може спричинити потрапляння під фільтри Google.

Необхідні дії: ретельний аналіз донорських сайтів; вибір для посилання тільки авторитетних веб-ресурсів подібної тематики з високим рівнем відвідуваності; створення цікавого та корисного контенту, який спонукає користувачів ділитися ним.

SEO тренд № 3

Контент для людей

Розробники вдосконалюють роботу пошукових роботів, навчаючи їх все більше навичок якісної оцінки тексту. Рівень релевантності визначається не тільки і не стільки наявністю ключової фрази в тексті, скільки відповідністю інформації на сайті намірам користувача, який вводить запит в рядок пошуку. Намір (завдання, яке користувач ставить перед системою) не завжди зрозумілий пошуковим роботам. Розробники продовжують впроваджувати технології штучного інтелекту в роботу алгоритмів ранжування – MUM і LaMDA. Технологія MUM, яку очікують у найближчому майбутньому, розроблена для максимального розуміння відео, зображень і текстів. На даний момент охоплює 75 мов. Призначений для розуміння почуттів, абстракцій і намірів користувача шляхом глибокої оцінки його запиту, а також аналізу контексту запропонованих варіантів контенту. LaMDA — це технологія машинного навчання Google, яка дозволяє будувати діалоги з користувачем на основі наданої їм інформації. Удосконалення технологій контент-аналізу доводить, що якісні тексти, зображення та відео залишаються трендом SEO-проверення у 2022 році і їхня роль лише зростатиме.

Необхідні дії: надання контенту більшої інформації та точності; видалення мало інформаційних сторінок, які не є корисними для цільової аудиторії; оптимізація контенту під низькочастотні (обговорювані) запити.

SEO тренд № 4

Збільшення обсягу тексту

Великі детальні статті, наповнені цікавими, важливими, корисними, правильно викладеними даними, змушують відвідувачів довше залишатися на сторінці та мотивують ділитися цінною інформацією з друзями. У 2022 році лонгріди будуть все частіше зустрічатися в ТОПі пошукових систем. За інших рівних умов об’ємні тексти будуть більш корисні власнику інтернет-проекту, ніж тексти середнього або невеликого обсягу, при якісному контенті. При роботі з великими за обсягом текстами важливо використовувати засоби, що спрощують вивчення матеріалу користувачами.

Необхідні дії: розбиття тексту на смислові абзаци; доповнення до підзаголовків, що розкривають суть текстового сегмента; використання форматування та мічених списків; доповнення до ілюстрації та спрощення розуміння графічних об’єктів (фотографій, схем, схем, інфографіки, відео).

SEO тренд № 5

Оновлення контенту

Статті, тематика яких обмежена часом, вимагають оновлення. В іншому випадку вони швидко втрачають свою актуальність і потрапляють в пошукову видачу. Вибираючи вміст, який найбільше відповідає запиту користувача, Google віддає перевагу сторінкам, опублікованим пізніше. Оновлювати потрібно не тільки новини та огляди новинок. Всі тексти сайту потребують періодичного оновлення. Таким чином, ви можете показати пошуковим системам, що ви працюєте над сайтом і вдосконалюєте його. У свою чергу, вони будуть частіше ходити до веб-ресурс, просканувати його і, у разі позитивних змін, підняти сторінку вище в рейтингу.

Необхідні дії: оновлення інформації з урахуванням останніх змін у тематиці чи ніші; додавання графічного контенту; оптимізація текстів під нові/пропущені запити; дата оновлення. Читати цікаві новини про сео ви також можете на сайті Seobanda.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3