Мета-теги Title і Description – це особливі елементи html-розмітки сайту, завдання яких давати пошуковим системам додаткову інформацію про сторінку. Якщо ви хочете, щоб ваш сайт потрапив у топ-10 пошукової видачі, а опис посилання (сніпет) мав презентабельний вигляд, їх потрібно прописувати в обов’язковому порядку.

Складати мета-теги для сайту потрібно обдумано та зважено, оскільки це безпосередньо впливає на ранжування сторінки. Пошукові системи можуть самостійно сформувати їх, узявши інформацію з самого контенту, проте в такому випадку навряд чи вони будуть привабливими й даватимуть користувачам потрібну інформацію.

Прописувати мета-теги на сайті варто з багатьох причин:

  • містять ключові запити, які роблять сторінку більш релевантною пошуковому запиту;
  • привертають увагу, дають користувачеві необхідну інформацію, підштовхуючи перейти на сайт;
  • відображаються у вкладці браузера, даючи змогу користувачеві легко ідентифікувати її.

Крім того, грамотно складені теги Title і Description позитивно позначаються на іміджі компанії, стаючи одним із чинників підвищення довіри.

Мета-теги для тексту

Як правильно скласти мета-теги Title і Description

Вимоги до складання цих двох тегів трохи відрізняються, й справа не лише в дозволеному обсягу символів.

Тег Title

Найголовніший тег, який виводиться в заголовок. Складаючи його, потрібно визначитися з позиціонуванням сторінки – товар, послуга, інформаційна стаття в блог тощо. – і формувати відповідним чином.

Вимоги до написання тега Title:

  • довжина: не більше 65-70 символів;
  • Title і заголовок h1 не повинні дублюватися;
  • високочастотний ключ у прямому входженні;
  • слова не повинні повторюватися;
  • в кінці не ставиться крапка;
  • не повинні повторюватися на різних сторінках.

Також рекомендується наприкінці тега Title через тире або вертикальну риску (відбиття) додавати назву компанії. Завдяки цьому тайтл стане більш ефективним.

Тег Description

Даний тег описує зміст сторінки трохи детальніше, проте все так само ємно. Це такий собі витяг, який, крім інформації, містить зрозумілий для цільової аудиторії заклик до дії або повідомляє про вигоду співпраці, переваги продукту або самої компанії.

Це може бути як одне велике речення, так і декілька коротких , розбитик крапками або спеціальними позначками та символами для привертання уваги: зірочками, молніями, галочками та іншими візуальними елементами. Це відмінний засіб прикрасити сніппет та виділится на тлі конкурентів.

Вимоги до написання тега Description:

  • довжина: не більше 160 символів;
  • може вміщати кілька ключових слів і фраз;
  • найважливіші ключі мають бути на початку;
  • слова не повинні повторюватися;
  • це має бути зв’язне речення, а не набір ключів через кому;
  • не повинні повторюватися на різних сторінках.

Тег Description має давати користувачеві корисну інформацію – але не тільки вміщати факти, а й інтригувати. У цьому разі відсоток переходів на сайт буде набагато вищим.

Мета-теги для тексту

Правильно сформовані мета-теги Title і Description допоможуть сайту піднятися у видачі. Багато в чому це залежить від використаних для їх складання ключів. У будь-якій тематиці їхня кількість сягає сотень і навіть тисяч, тому їхній підбір забирає чимало часу й потребує якісної аналітики.

Підготовка семантичного ядра сайту допоможе правильно скласти мета-теги – вони мають бути релевантними основному тексту, так само як і сам текст має бути релевантним мета-тегам.

Складаючи для сторінки мета-теги Title і Description, пам’ятайте, що ключові слова достатньо використовувати по одному разу і додавати не більше одного високочастотного ключа на тег. У дескріпшені їх можна відмінювати і розбавляти іншими словами, а от в тайтлі цього робити не варто. Також не потрібно повторювати одні й ті самі ключі в мета-тегах для різних сторінок, а тим паче використовувати той самий тег без змін.

Для сайту, що містить сотні сторінок, варто автоматизувати заповнення мета-тегів. Особливо це стосується великих магазинів із сотнями категорій, підкатегорій і самих товарів. Роботу допоможуть полегшити CMS, які мають SEO модулі з шаблонами для тегів. Це дає змогу заощадити час і принесе хороші результати просування. Вручну можна прописувати мета-теги тільки для найважливіших сторінок.

Приділивши належну увагу мета-тегам Title і Description, можна легко підняти трафік на сайт і вийти в топ. А всього-то й потрібно, що не залишати ці поля порожніми й додавати корисну інформацію! Спробуйте – у вас обов’язково вийде!

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3