Результативність копірайтингу повинна вимірюватися не в репостах, лайках і часі, проведеному користувачами на сторінці, а в реальному прибутку – замовленнях і покупках. Нижче маленький, але чесний приклад, як спрацювала написана нами рекламна стаття про послуги приватного медичного центру.

Завдання

Отже, до нас звернувся Роман Кобутов – адміністратор сайту медичного центру. Йому був потрібний невеликий текст для стороннього ресурсу, який би вигідно презентував послуги й містив яскравий заклик до дії: перейти по посиланню та записатися на прийом до фахівця.

Ми домовилися про написання двох статтей – одну для розміщення на сторонньому сайті, а другу для сайту медцентру. Також треба було зробити перелінковку, щоб перенаправляти трафік на потрібний розділ.

Роман заповнив бриф, після чого ми обговорили організаційні моменти в скайпі, в тому числі цільову аудиторію – середньостатистичного клієнта, який зазвичай звертається в медичний центр. Усі ці нюанси потрібні були для того, щоб текст був максимально ефективним.

Рішення

Ми проаналізували пошукову видачу й підібрав найбільш відповідні ключі для двох статей. Через декілька днів тексти були готові. Один з них партнер по бізнесу, з яким у Романа була домовленість, розмістив на своєму сайті, а на сайті медцентру з’явився другий текст.

Результат

Після цього замовник більше не звертався, але місяць по тому я вирішив зателефонувати й поцікавитися ефектом від рекламних статей. Чи приводять вони клієнтів?

Роман із захопленням поділився інформацією. Спасибі йому за це.

Завдяки тому, що зовнішня стаття була розміщена на хорошому, трастовому ресурсі, вона значно підвищила відвідуваність сайту. Друга стаття дала не меншу результативність і дозволила перенаправити трафік в потрібні розділи сайту. Кількість дзвінків збільшилася, що позначилося і на прибутку.

Із слів замовника, стаття працює так: за тиждень із статті з посиланням відбувається приблизно 30–35 переходів. Це порівняльно небагато, проте завдяки тому, що на другій посадочній сторінці тест чітко структурований, вміщує всю необхідну інформацію для ухвалення рішення та яскравий заклик до дії, відсоток конверсій виріс.

Отже, 1500 гривень на посилання, 600 гривень на копірайтинг за обидві статті – і в результаті понад сімдесят нових клієнтів за місяць, кожен з яких зробив чек на 150 гривень. І це тільки первинна консультація!

Витрати окупилися в 4 рази. Здається, це відмінний результат для двох звичайних статей. Через декілька місяців Роман звернувся за текстами в інші розділи сайту, але це вже зовсім інша історія.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3