- ua
- ru
Питання про те, які тексти замовляти для свого сайту – копірайт чи рерайт, актуальне для багатьох власників web-бізнесу. Важливу роль тут відіграє ціна: рерайт доступніший, і зазвичай саме такі статті, зліплені з декількох першоджерел, і з’являються на сайтах. Але, між тим, мало хто розуміє небезпеку таких дій.
Ще кілька років тому пошукові системи не вміли відрізняти копірайт від рерайту, аналізуючи лише один-єдиний атрибут – унікальність. Сьогодні ж пошуковий робот може з легкістю визначити сенс тексту (адже перевіряється не лише збіг декількох слів, що йдуть одне за одним. Але навіть якщо рерайт виконаний якісно (наприклад, якщо це глибокий рерайт), і його унікальність вище 90 %, в ході аналізу пошуковий робот застосовує ширший алгоритм – перевіряються і посилання, і наявність підзаголовків, і, як це не дивно, оформлення тексту, і сама його структура.
Це додаткові перевірки, які здатні візничий дійсно унікальний текст й покращити його ранжирування. Крім того, Яндекс і Google – це дві найбільш розвинених пошукових системи, і алгоритм їх пошуку за визначенням досконаліший, ніж принципи роботи того ж Адвего Плагиіатуса, Текст.ру, Копіскейпа й інших систем перевірки унікальності текстового контенту. Але навіть вони можуть визначати два параметри – унікальність і схожість. Що вже говорити про пошукових роботів-гігантів!
Google і Яндекс здатні визначити сенс тексту, а значить і його відносну унікальність. І ніяких санкцій немає тільки тому, що пошукові системи в даному випадку не карають, а заохочують. Тобто сайт, контент якого не лише унікальний, але й оригінальний, отримує деяку перевагу перед ресурсами, заповненими рерайтом, чий автор не потрудився розбити текст на декілька блоків, вставити парочку маркірованих списків або додати картинку з альт-атрибутами.
А тому текст, що розміщується на сайті, має бути максимально оригінальним. І якщо вам дійсно важлива доля свого сайту, потурбуйтеся про його якісне наповнення!
© Студія копірайтингу «Ямбус»