- ua
- ru
Стратегія розмовного маркетингу надзвичайно ефективна й здатна допомогти залучити нових клієнтів.
Емоційні розмови – вони були у всіх нас. Чи то прощання з рідними перед тривалим від’їздом, чи душевна розмова для з’ясування стосунків, чи посиденьки зі спогадами бурхливої молодості. Усі ці розмови здаються абсолютно різними, але в них є щось спільне. Це людська взаємодія.
Коли справа доходить до послуг з написання контенту для сайту, може здатися, що людська взаємодія тут узагалі ні до чого, адже потрібно просто запропонувати ціну і вказати плюси товару. На більшості сайтів все дійсно так і є: безликі тексти, яким не вистачає людської якості. І як результат – конверсії продажів.
Давайте почнемо з розуміння того, що ж таке діалоговий маркетинг і що він в змозі дати копірайтингу.
Миттєве залучення, конверсія, утримання та лояльність.
Діалоговий маркетинг націлений на якість зв’язку з потенційними клієнтами, формування емоційного відгуку. Це метод, який використовується в копірайтингу для миттєвої взаємодії з клієнтами або лідами, перетворення й утримання їх як наявних клієнтів, а також для збільшення клієнтської бази.
Ідея розмовного маркетингу в копірайтингу полягає в тому, щоб через тексти компанія будувала довгострокові відносини зі своїми клієнтами. Під час такої “розмови” у них з’являється відчуття того, що їх чують і розуміють. Це дає змогу істотно підвищити лояльність до бренду.
У більшості випадків контент на сайті – це більше монолог, тоді як розмовний маркетинг завжди двосторонній.
Послуги з написання контенту необхідні всім підприємствам, проте пряма реклама товарів не завжди здатна вирішити ситуацію, а іноді й шкодить. Більш важливим для клієнтів завжди було і буде саме обговорення.
Хотіли б ви повернутися в минуле і купити акції Google по 10 доларів за штуку?
Хоча ви не можете повернутися в минуле, але внести необхідні корективи в копірайтинг для сайту – цілком. Це допоможе йому процвітати зараз і в майбутньому.
Інформаційні технології постійно розвиваються, змінюються алгоритми ранжування текстів і принципи SEO-оптимізації, проте взаємодія з лідами, тобто розмовний маркетинг, завжди дає прогнозований результат – активізацію і збільшення вартості середнього чека. Причому актуально це і для компаній у сфері B2C, так і для бізнесу, направленного на B2B. Фантастика!
Ви можете сидіти склавши руки і чекати, поки ваш бізнес поглине нова хвиля соціальних мереж, або діяти просто зараз і почати реальне спілкування зі своєю цільовою аудиторією за допомогою якісного копірайтингу, а не тупих рекламних статей. Бачите, ми говоримо все чесно, як є: пряма реклама не працює, вона малоефективна.
Використовуйте діалоговий маркетинг в копірайтингу, встановлюйте справжні зв’язки зі своїми клієнтами за допомогою розмови – вони можуть призвести до миттєвих стосунків між вами.
Дедалі більше брендів і компаній починають використовувати додатки для обміну повідомленнями для інтеграції своїх стратегій діалогового маркетингу. Вони роблять це, використовуючи чат-боти і штучний інтелект, нарощуючи взаємодії з клієнтами. Тому що це дійсно вигідно.
Інвестування в написання статей для блогу може значно збільшити трафік. Цікавий контент, на відміну від рекламного, може торкатися справді гарячих тем і в підсумку збільшити трафік більш, ніж на 300-400%.
За допомогою розмовного маркетингу можна звернутися до своїх клієнтів – у коментарях до статті вони можуть ставити питання і шукати відповіді. Не все має бути застебнуте на всі ґудзики, рекламним або аналітичним. Ваші наявні та потенційні клієнти – це не просто демографічні дані (безликий портрет цільової аудиторії). Вони люди з думками і справжніми почуттями. І ви будете здивовані, як далеко можна зайти, ведучи з ними природну, неформальну розмову!
Давайте поекспериментуємо!
Щоб практикувати ефективний розмовний маркетинг, варто скористатися послугами зі складання контент-плану та написання SEO-контенту. Такі тексти працюватимуть!
© Студія копірайтингу “Ямбус”