- ua
- ru
SEO-оптимізація – ефективний, перевірений інструмент інтернет-маркетингу, який успішно конкурує з платною рекламою. Разом з тим щороку алгоритми пошукових систем змінюються, а з ними і принципи SEO.
Стратегії, актуальні ще 2–3 роки тому, сьогодні не тільки не допоможуть просувати сайт, але й зашкодять.
Розглянемо, які методи SEO копірайтингу працюють у 2025 році, а від яких варто відмовитися, і чому потрібно бути в курсі оновлень.
Спочатку розберемося з методами, які точно не працюють.
Перенасичення ключами
Повторення ключів більше 3% – сьогодні це вже явний переспам. Алгоритми пошукових систем виявляють цінність статті, а не рахують ключові слова, тому входження повинні бути вплетені в контекст органічно.
Використовувати сумнівні посилання
Розміщення статей і посилань на низькоякісних сайтах знижують не тільки не піднімають позиції, але і призводять до санкцій пошукових систем. Домен-донор повинен мати високий рейтинг і траст.
Писати тексти до 1500 знаків
Короткі статті не дають деталей. Навіть на прості теми слід писати мінімум 2000 знаків, тоді як серйозна стаття передбачає вже близько 5000 знаків.
Ставити кількість вище якості
Сайту не потрібно багато статей, аби тільки залучити трафік. У 2025 році ставка робиться на корисність, актуальність і достовірність інформації. Пошукові системи дотримуються принципу: менше, але краще.
ШІ генерація контенту
Нейромережі розвиваються, можна сформувати хороший промпт і отримати готовий текст, особливо коли контенту потрібно багато в стислі терміни. Але сьогодні просто опублікувати статтю – недостатньо. Згадуємо пункт вище, що якість – важливіша за кількість. При масовій генерації якість статей від ШІ падає. Тексти потрібно редагувати самому, що забирає час.
В ідеалі генеративний контент взагалі краще не використовувати.
Надлишок мета-тегів
Заспамлені заголовки і підзаголовки Google вважає маніпуляцією. Мета-теги повинні бути природними: максимум один ключ в Title і один ключ в Description з гармонійними входженнями.
Накрутка
Маніпуляції з поведінковими факторами завжди призводять до санкцій. Google впроваджує алгоритм «чесності» ресурсів, перевіряючи авторське право, відповідність темі тощо.
Пошукові системи з кожним роком стають розумнішими і враховують величезну кількість параметрів при формуванні видачі – релевантного і корисного текстового контенту.
Зробіть акцент на наступних техніках, щоб сайт займав високі позиції.
NLP (Natural Language Processing)
База розуміння пошуковими системами запитів. Алгоритм цінує не кількість ключів, а відповідність статті темі та логіку. Текст повинен містити інформативні блоки, а не один ключовий запит, що повторюється 10–20 разів.
Структура контенту
Пошукові системи і користувачі люблять структуру. Ботам зручніше сканувати статті, розбиті на підзаголовки, що мають таблиці і списки. А звичайним користувачам підзаголовки допоможуть швидше знайти потрібний пункт.
Завдяки хорошій структурі стаття може потрапити в Featured Snippet.
E-A-T
Експертність контенту, його авторитетність і довіра – ключ до високих позицій у тематиках, що стосуються здоров’я, фінансів і безпеки.
Пошукові системи запитують у авторів підтвердження наукового ступеня, сертифіката, посилань на джерела інформації тощо.
Стратегії в SEO-копірайтингу застарівають з розвитком технологій і змінами алгоритмів, які прагнуть видавати контент найвищої якості.
У 2025 році точно варто уникати:
Перші позиції у видачі приносять трафік і прибуток, але застарілі методи SEO не тільки не працюють, але й стають неправильними та шкідливими для сайту.
Слідкуйте за змінами алгоритмів пошукових систем і користуйтеся актуальними, чесними способами отримання трафіку.
© Студія копірайтингу Ямбус