Аутріч (від англ. Outreach) – один із методів просування сайту, що ґрунтується на налагодженні взаємовигідних зв’язків із лідерами думок і блогерами, які можуть поширити інформацію про компанію серед своєї аудиторії – зокрема за допомогою посилань.

Але для чого ж використовується аутріч, як він працює і який результат забезпечує?

Для чого потрібен аутріч

Ключова мета аутріча – просування бренду і його продукції через публікацію PR статей, розміщення банерів і посилань, згадування в соцмережах і блогах.

Аутріч застосовують для досягнення найрізноманітніших цілей:

  • налагодження діалогу з партнерами та клієнтами;
  • залучення кандидатів до посади;
  • підвищення обізнаності та залученості аудиторії;
  • збільшення конкурентоспроможності;
  • пошук і вихід на нові ринки;
  • поліпшення ранжування сайту в пошуковій видачі.

Крім того, аутріч – це також і налагодження довгострокового партнерства з блогерами, лідерами думок і брендами суміжних ніш – тобто формування офіційних і неофіційних «представників бренду».

Які завдання вирішує аутріч і для кого він корисний

Аутріч корисний у різних сферах, де пропонується товар, послуга або продукт. Він може використовуватися власниками бізнесу для різних видів взаємодії з цільовою аудиторією: B2B-бренди, SaaS-платформи, стартапи. Також аутріч замовляють HR-компанії, маркетингові та SEO агентства.

Грамотне використання аутріч-статей з посиланнями ефективне для підвищення впізнаваності бренду. Аутріч дає змогу наростити кількість посилань – розподіл посилань на трастові сайти-донори підвищує рейтинг ресурсу в пошукових системах і покращує ранжування.

Також, якщо статті публікуються на майданчиках зі схожою цільовою аудиторією, аутріч збільшує релевантний трафік і підвищує конверсії.

Якщо бренд розміщує аутріч-посилання на особисті дослідження і досвід, авторські тексти та кейси на інших сайтах, це дає змогу продемонструвати експертність і підвищити довіру користувачів.

Як працює аутріч

Outreach-просування можна розділити на дві основні групи:

  • платний – розміщення посилань на сторонніх ресурсах за плату (що вищий траст і якість сайту-донора, то вища вартість розміщення);
  • умовно-безкоштовний – розміщення корисного матеріалу – кейси, відео, огляди тощо.

Іноді компанія може запропонувати «вшити» посилання в публікацію, яка вже є – наприклад, лінк на дослідження. У будь-якому разі аутріч-статті актуальні і для висококонкурентних ніш, і для стратапів.

Як провести успішний аутріч

Аутріч-стратегія складається з кількох етапів.

1. Визначення цілей. Це може бути нарощування посилальної маси, підвищення охоплень, впізнаваності бренду, робота з іміджем.

2. Вибір майданчиків. Проаналізуйте майданчик-донор, де хочете розмістити аутріч-статтю, перевірте статистику сайту, рейтинг, SEO показники, релевантність, якість і кількість посилань, відвідуваність. Оцініть сторінку партнера в соцмережах, активність підписників.

3. Пропозиція співпраці. У першому «холодному» листі покажіть цінність співпраці з вами. Персоналізуйте звернення. Не варто складати шаблон і робити розсилку по базі – результативність буде вкрай низькою. Працюйте з блогерами – і не обов’язково з мільйонниками. Іноді для успішної співпраці можна вибрати інфлюенсера з аудиторією 10 000 підписників.

4. Підготовка контенту. Після отримання позитивної відповіді узгодьте матеріали. Для створення якісного контенту проаналізуйте формати, що використовуються на сайті, тематику, стиль, зробіть ставку на корисність, а не пряму рекламу.

5. Аналіз. Проаналізуйте результат аутріч-стратегії – динаміку трафіку, зміну рейтингу вашого сайту у видачі, переходи за посиланням, кількість нових користувачів, рівні продажів.

Аутріч – це довгострокова робота, яка не дає миттєвих результатів, але якщо все зробити грамотно, цей інструмент забезпечить якісне просування бренду і поліпшення рейтингу сайту в Google.

© SEO студія Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3