- ua
- ru
Аутріч (від англ. Outreach) – один із методів просування сайту, що ґрунтується на налагодженні взаємовигідних зв’язків із лідерами думок і блогерами, які можуть поширити інформацію про компанію серед своєї аудиторії – зокрема за допомогою посилань.
Але для чого ж використовується аутріч, як він працює і який результат забезпечує?
Ключова мета аутріча – просування бренду і його продукції через публікацію PR статей, розміщення банерів і посилань, згадування в соцмережах і блогах.
Аутріч застосовують для досягнення найрізноманітніших цілей:
Крім того, аутріч – це також і налагодження довгострокового партнерства з блогерами, лідерами думок і брендами суміжних ніш – тобто формування офіційних і неофіційних «представників бренду».
Аутріч корисний у різних сферах, де пропонується товар, послуга або продукт. Він може використовуватися власниками бізнесу для різних видів взаємодії з цільовою аудиторією: B2B-бренди, SaaS-платформи, стартапи. Також аутріч замовляють HR-компанії, маркетингові та SEO агентства.
Грамотне використання аутріч-статей з посиланнями ефективне для підвищення впізнаваності бренду. Аутріч дає змогу наростити кількість посилань – розподіл посилань на трастові сайти-донори підвищує рейтинг ресурсу в пошукових системах і покращує ранжування.
Також, якщо статті публікуються на майданчиках зі схожою цільовою аудиторією, аутріч збільшує релевантний трафік і підвищує конверсії.
Якщо бренд розміщує аутріч-посилання на особисті дослідження і досвід, авторські тексти та кейси на інших сайтах, це дає змогу продемонструвати експертність і підвищити довіру користувачів.
Outreach-просування можна розділити на дві основні групи:
Іноді компанія може запропонувати «вшити» посилання в публікацію, яка вже є – наприклад, лінк на дослідження. У будь-якому разі аутріч-статті актуальні і для висококонкурентних ніш, і для стратапів.
Аутріч-стратегія складається з кількох етапів.
1. Визначення цілей. Це може бути нарощування посилальної маси, підвищення охоплень, впізнаваності бренду, робота з іміджем.
2. Вибір майданчиків. Проаналізуйте майданчик-донор, де хочете розмістити аутріч-статтю, перевірте статистику сайту, рейтинг, SEO показники, релевантність, якість і кількість посилань, відвідуваність. Оцініть сторінку партнера в соцмережах, активність підписників.
3. Пропозиція співпраці. У першому «холодному» листі покажіть цінність співпраці з вами. Персоналізуйте звернення. Не варто складати шаблон і робити розсилку по базі – результативність буде вкрай низькою. Працюйте з блогерами – і не обов’язково з мільйонниками. Іноді для успішної співпраці можна вибрати інфлюенсера з аудиторією 10 000 підписників.
4. Підготовка контенту. Після отримання позитивної відповіді узгодьте матеріали. Для створення якісного контенту проаналізуйте формати, що використовуються на сайті, тематику, стиль, зробіть ставку на корисність, а не пряму рекламу.
5. Аналіз. Проаналізуйте результат аутріч-стратегії – динаміку трафіку, зміну рейтингу вашого сайту у видачі, переходи за посиланням, кількість нових користувачів, рівні продажів.
Аутріч – це довгострокова робота, яка не дає миттєвих результатів, але якщо все зробити грамотно, цей інструмент забезпечить якісне просування бренду і поліпшення рейтингу сайту в Google.
© SEO студія Ямбус