- ua
- ru
Починаючи просування сайту, багато хто стикається із серйозними труднощами. Деякі з них пов’язані з термінологією, неможливістю зрозуміти, про що йде мова.
Непідготовленій людині такі терміни, як «SEO», «ранжування», «перелінковка», «семантичне ядро», ні про що не говорять. Але як же просувати сайт, не знаючи базової термінології? Що це взагалі таке – SEO оптимізація?
Говорячи простіше, SEO оптимізація сайту – це низка заходів, спрямованих на підвищення позицій сайту по тих або інших запитах в певній пошуковій системі. Сюди відноситься як оптимізація конкретної статті, так і робота над усім сайтом цілком – прописування мета-тегів тайтл та дескріпшен, перелінковка, поліпшення юзабіліті й ін.
Якщо говорити про SEO оптимізацію статті, то це впровадження в неї необхідної кількості ключових слів і фраз, підібраних по спеціальному методу (список таких ключів називається семантичним ядром), робота над структурою статті та підзаголовками, правильне визначення цільової аудиторії. При чому SEO стаття може як писатися з нуля, так і розроблятися на основі вже існуючого тексту.
Вважається, що основа SEO статті – це правильно підібрані ключі. Процентне співвідношення таких слів по відношенню до загального об’єму тексту в середньому складає від трьох до п’яти відсотків. Механізм їх впровадження досить простий: рівномірний розподіл за текстом; головні ключі на початку статті, другорядні – нижче.
Проте у світлі останніх тенденцій розвитку інтернет-простору на перше місце все ж виходить подання матеріалу. Якісно написаний текст, що надихає та мотивує, має набагато вищий рейтинг, ніж низькопробна стаття, нехай вона і наповнена десятком правильно підібраних ключів.
Текст повинен не лише притягати відвідувачів, але й утримувати їх, перетворюючи на постійних покупців. Тільки тоді SEO оптимізований текст стане виконувати свою роль.
© Студія копірайтингу «Ямбус»