Що таке семантичне ядро

Вирішили зайнятися оптимізацією й розкручуванням сайту? Справа дійсно важлива, але, почавши працювати над цим, можна зіткнутися з масою незрозумілих термінів. Наприклад – СЯ, семантичне ядро. Що ж це таке і навіщо воно потрібне?

Что такое семантическое ядроСемантичне ядро – це підбірка ключових слів та ключових словосполучень, які використовуються  для пошуку потрібної інформації в інтернет-просторі. Його необхідно скласти перш, ніж переходити до самої оптимізації сайту. Завдяки цьому ресурс стане релевантним пошуковим запитам. Тобто, наповнивши сторінки свого сайту певними ключовими словами і словосполученнями, ви збільшите кількість відвідувачів. Звичайно ж, якщо ці запити відповідатимуть тематиці вашого сайту й будуть підібрані правильно.

Формування семантичного ядра є одним з найважливіших кроків при підготовці текстового контенту, статей та описів товарів та послуг. Проте деякі копірайтери поступають трошки інакше – спочатку заповнюють сайт статтями і лише потім оптимізують їх ключами із семантичного ядра.

В будь-якому разі якісно складене семантичне ядро значно прискорить просування нового сайту й притягне цільову аудиторію. Семантичне ядро дозволить створити своєрідний тезовий список вашого сайту, виділити найбільш популярні запити відвідувачів. Грамотно складене СЯ допоможе ефективно оптимізувати сайт та управляти пріоритетністю тих сторінок і розділів, які в якнайповнішій мірі характеризують діяльність компанії на ринку товарів і послуг.

Як скласти семантичне ядро сайту?

Покроковий процес створення семантичного ядра складається з декількох ключових моментів. Для успішного створення семантичного ядра необхідно:

  • провести аналіз ринку, якому присвячений сайт, сформувати початковий список запитів (достатньо 20–40 ключових слів);
  • знайти усі можливі синоніми, схожі по значенню слова, супутні терміни й можливі запити для усіх вибраних ключових слів. Цю процедуру можна провести, використовуючи базу запитів, наявну в усіх пошукових системах;
  • провести аналіз термінів, які можна вживати як на українській, так і на англійській мовах, виявити різні варіанти написання;
  • визначити частоту запитів отриманих ключів;
  • видалити зі списку рідкісні, не цільові й багатозначні запити;
  • сформувати боки ключів під усі розділи та сторінки сайту.

Скласти семантичне ядро допоможуть пошукові системи

Різні пошукові системи мають свої ресурси, які допоможуть в складанні ядра сайту.

Google: https://adwords.google.com

Яндекс: http://wordstat.yandex.ru

Рамблер: https://ad.rambler.ru/swrds/wrds.pl

Робота з базою запитів пошукових систем виконується за певною схемою: в рядок пошукової системи вводять слова і словосполучення з початкового списку, складеного самостійно. Окрім знайдених варіантів поруч ці ресурси виведуть додаткові запити, які також можуть згодитися для просування ресурсу. Це допоможе підібрати синоніми й найбільш популярні запити.

Готове семантичне ядро можна розбити для зручності роботи на розділи та підрозділи, що дасть можливість побачити повну картину сайту. Розбиття можна прив’язати до певних видів товарів і послуг, географічного розташування (місто, область, країна) й ін.

Частотність запитів важлива при формуванні семантичного ядра!

Склавши первинне семантичне ядро, слід звернути увагу на частотність вибраних ключових слів і словосполучень. По частоті запитів в пошукових системах ключові слова діляться на декілька підвидів:

  • високочастотні (ВЧ) – запити, що складаються переважно з одного слова, що має загальне значення (приміром, «кондиціонер», «готель» «книжка»).
  • середньочастотні (СЧ) – це змінені ВЧ ключі з додаванням уточнювальних слів. Найчастіше це запити з двох або трьох слів (наприклад, «купити кондиціонер», «відпочинок в готелі», «скачати книжку»).
  • низькочастотні (НЧ) – це вже більше специфічні запити з глибшими уточненнями (приміром, «купити дешевий кондиціонер в Києві», «відпочинок в готелі на острові Ява», «скачати книжку Гаррісона fb2 безкоштовно»).

Для невеликого сайту краще підібрати близько 20–30 ключових слів, не більше. Так просувати його буде простіше й швидше. Важливо також не забувати про смислове наповнення сайту, адже користувачів цікавить якісна інформація, тому треба потурбуватися про те, щоб контент на вашому сайті був не лише унікальним та з ключами, але і корисним.

Слід також пам’ятати, що користувачі часто використовують орфографічно неправильні запити. Врахуйте й ці форми при створенні семантичного ядра сайту.

Не хочете займатися цим самотужки? Телефонуйте в нашу студію – зробимо все за вас!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *