Що таке семантичне ядро і як його складати

Для чого потрібно збирати семантичне ядро ​​сайту? Що це взагалі таке, як його збирати та навіщо це потрібно?

Что такое семантическое ядроПід час оптимізації сайту можна зіткнутися з масою незрозумілих термінів: семантичне ядро, комерційні ключі, ключі з довгим хвостом, сегментування, релевантність, низькочастотні та високочастотні запити… Не знаючи, що це, якісно оптимізувати сайт буде неможливо.

За допомогою текстів з правильно підібраними ключовими словами можна збільшити надходження відвідувачів за запитами з пошукових систем. Продумане семантичне ядро ​​є одним з найважливіших інструментів SEO оптимізації, й чим якісніше воно, тим простіше потрапити в топ.

Але що це таке, семантичне ядро, і як воно застосовується?

Замовити семантичне ядро
Підібрати ключі для розкрутки сайту
Замовити

Семантика – це значення, сенс слів та окремих фраз. А семантичне ядро ​​- це список таких слів і фраз, які становлять особливу цінність і беруть участь в оптимізації сайту, які роблять його сторінки максимально релевантними пошуковим запитам.

Семантичне ядро ​​дозволяє охопити всі запити, за якими користувачі можуть потрапити на сайт. І чим більше їх, тим краще буде і трафік сайту. По суті, це слова, які найбільш повною мірою характеризують діяльність компанії на ринку товарів та послуг.

Як скласти семантичне ядро ​​сайту?

Покроковий процес створення семантичного ядра складається з кількох ключових моментів. Для успішного створення семантичного ядра необхідно зробити такі дії:

  • сформувати початковий список пошукових запитів (досить 10-15);
  • знайти всі можливі синоніми, схожі за змістом, супутні терміни кожного з початкових ключів;
  • визначити різні варіанти написання (наприклад, з різними прийменниками, у різних відмінках та числах, з “опечатками”);
  • визначити частоту (популярність) кожного з отриманих ключів;
  • видалити зі списку рідкісні, не цільові та багатозначні запити;
  • розділити ключі на групи (сегментування, кластеризація), які відповідають цільовим сторінкам сайту.

Скласти семантичне ядро ​​без використання професійних сервісів дуже складно, хоча й можливо – для цього потрібно витратити не один тиждень. Найчастіше використовують платні програми для пошуку та аналізу ключових слів, проте можна застосувати й безкоштовні сервіси – вони менш зручні та мають недостатній функціонал, але для новачка цілком підходять.

У складанні ядра сайту можуть допомогти ресурси самих пошукових систем:

  • Google: adwords.google.com
  • Яндекс: wordstat.yandex.ru
  • Рамблер: ad.rambler.ru/swrds/wrds.pl

Робота з базою запитів у цих сервісах проводиться за певною схемою: у порожній рядок вводять слова та словосполучення із початкового списку. Ресурси покажуть додаткові запити, синоніми та схожі фрази, які також можуть стати в нагоді під час розкрутки сайту. Чим більше таких слів, тим краще. Готове семантичне ядро ​​для зручності розбивають на кластери, що дозволить підібрати потрібні варіанти ключів і не заплутатися.

Частотність ключових запитів для формування семантичного ядра

Склавши первісне семантичне ядро, слід звернути увагу на частотність обраних слів та словосполучень. По частоті в пошукових системах ключові слова поділяються на три види:

  • високочастотні (ВЧ) – особливо популярні запити, що зазвичай складаються із одного або кількох слів (купити телевізор, замовити піцу, каршеринг);
  • середньочастотні (СЧ) – менш популярні ключі, сформовані додаванням до запиту уточнюючих слів (купити недорогий телевізор, замовити піцу пепероні, послуги каршерингу);
  • низькочастотні (НЧ) – специфічні запити з більш глибокими уточненнями (наприклад, купити недорогий телевізор LG у Києві, замовити піцу пепероні з доставкою до передмістя Одеси, послуги каршерингу в Києві у 2022 році);

Чим ширше семантичне ядро, тим краще. Це означає, що на сайт може потрапити по кожному з таких запитів.

Важливо не забувати і про смислове наповнення сайту, адже користувачів насамперед цікавить корисна інформація, тому потрібно подбати про те, щоб тексти на сайті не тільки містили потрібні ключі, але й були цікавими, містили потрібну інформацію для ухвалення рішення, а також були унікальними.

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

© Студія копіраййтингу «Ямбус»

Написати коментар