- ua
- ru
Існує чудовий спосіб для збільшення пошукового трафіку – сніпети. Вони є такою собі візиткою й здатні сформувати перше враження про сайт та істотно підняти продажі.
Від привабливості сніпета і правильності його складання залежить кількість користувачів, які захочуть перейти на сайт, дізнатися більше інформації й стати клієнтами. Що ж це таке, сніпет, і як його складати?
Сніппет – це короткий фрагмент тексту, що пояснює суть сторінки. Він виводиться користувачеві у відповідь на пошуковий запит на сторінці видачі. Що інформативнішим і зрозумілішим він буде, то вищою буде клікабельність, тобто більше людей перейде на сайт, замовить товари та послуги.
Щоб скласти гарний сніпет, багато зусиль не потрібно – достатньо вдумливо підійти до формування мета-тегів сторінки.
Сніпети мають досить велике коло завдань.
По-перше, креативний сніпет зі зрозумілим змістом набагато привабливіший, ніж випадковий набір фраз, який Google генерує на свій розсуд.
По-друге, він пояснює користувачеві зміст сторінки, а це дуже важливо. Якщо користувач заходить на сайт і відразу ж залишає його (інформація не відповідає його пошуку), алгоритм вирішує, що сторінка не цікава, не релевантна пошуковому запиту. Великий відсоток таких відмов призводить до падіння рейтингу сайту в очах пошукової системи і погіршення ранжування сайту.
І сніпет потрібен якраз для того, щоб підказати користувачеві, чи потрібно йому переходити на сайт і яку інформацію він там знайде. Краще менше трафіку, ніж великий відсоток відмов. Тобто сніпет економить час користувача: за видимим фрагментом тексту він швидко зрозуміє, наскільки зміст сторінки відповідає його запиту.
Сніппет завжди складається з трьох елементів:
Ось один із прикладів того, який вигляд має сніппет:
За замовчуванням, Google створює сніпети на основі прописаних заздалегідь заголовків (title) і описів (description). Якщо ці поля некоректні або відсутні, пошуковик генерує їх самостійно, виводячи фрагменти текстового контенту сторінки.
За умови правильного складання та релевантності цих двох тегів Google виводить їх у сніпет у незмінному вигляді – саме так, як ви написали.
Сніппет має відповідати кільком критеріям:
Бути як усі в бізнесі не варіант, і сніпет допомагає тут якнайкраще. Він може мати інше візуальне оформлення у вигляді спецсимволів, щоб привертати більше уваги, а найголовніше – показувати переваги співпраці.
Складаючи заголовок для сніпета, дотримуйтесь ще деяких правил: не робіть title і description однаковими: подайте УТП у заголовку й уточніть оффер в описі. Додайте в опис 1-2 високочастотні ключі, під які оптимізується сторінка. Не повторюйте слова.
Також радимо використовувати формулу “запит + заклик”, вмістивши її в перші 50 символів. Для кожної сторінки використовуйте окремі title і description, а для краси URL налаштуйте на сайті людинозрозумілі урли, ЧПУ.
Також існує ще один варіант сніпета – розширений, однак його отримати без допомоги програміста буде складно.
Створення розширеного сніпета – чудовий спосіб виділитися у видачі. Крім стандартного заголовка й опису, в ньому може виводитися додаткова інформація. Зазвичай це досягається за допомогою мікророзмітки Open Graph і Schema.org.
З їхньою допомогою можна вивести додаткові блоки, що містять подробиці про компанію: блок із посилань на інші розділи або товари, ціни, контакти, рейтинг, відгуки, картинки тощо. Такий сніпет чудово підійде магазинам, але буде корисним і для сайтів послуг.
У разі, якщо опис сторінки буде складено правильно, а контент – релевантним пошуковому запиту, сніпет може опинитися на нульовій позиції, вище за всіх, і отримати розширений сніпет з великою кількістю символів. Такі сніпети дуже помітні й мають високу клікабельність.
Сніппет є “вітриною” сайту, за яким формується перше враження користувачів, тому важливо оформити заголовок і опис відповідно до рекомендацій. Користувачі побачать корисну для себе інформацію і перейдуть на сайт, підвищуючи органічний трафік.
© SEO студія Ямбус