White label – це готове бізнес-рішення, розроблене одним брендом і адаптоване під інший. Дану модель активно використовують і в копірайтингу – купують готові тексти і адаптують їх під себе.

Розглянемо докладніше, що таке «біла етикетка» в світі текстового контенту, і в яких випадках її варто використовувати.

До речі, white label контент купують практично всі топові бренди – від Microsoft і Samsung до Adidas і Oriflame. Це хороший спосіб завжди мати під рукою актуальний контент.

white label контент

У чому суть white label

WL – це тексти, які пише автор і продає їх іншій людині або бренду для використання під своїм ім’ям. Простіше кажучи, ви купуєте готові статті, отримуєте на них авторське право і використовуєте, як і де хочете.

Такі тексти можна підігнати під свій стиль, відредагувати або опублікувати як є, перекласти на інші мови – загалом, робити з ними все, що забажаєте. Тепер це ваші тексти.

Роль white label контенту для розвитку компанії

White label тексти найчастіше пишуть автори, які ще не завоювали популярності, але при цьому надають досить якісний контент. Так вони можуть зосередитися тільки на написанні текстів, а просуванням і публікацією займуться маркетологи та інші фахівці.

White label текст не вимагає особливої доробки. Залишається лише «кастомізувати» статтю під свій стиль і опублікувати.

Кому і коли підходить модель white label контенту

White label тексти можуть використовувати як приватні особи, так і компанії, яким потрібно швидко наповнити сайт цікавими статтями. Копірайтер пише статті, бренд купує їх і публікує на сайті як власні.

Тексти WL підійдуть у багатьох випадках:

  • коли потрібно заощадити час – текст готовий до публікації, не потрібно витрачати час на перевірку фактів і усунення помилок;
  • отримати доступ до досвіду – за відсутності експертів у потрібній галузі у вашій команді можна придбати тексти у інших авторів, які краще розбираються в тематиці;
  • швидко адаптувати чужий текст під свій – достатньо перечитати статтю, додати фірмові елементи;
  • масштабувати бізнес – ви можете розвивати свій сайт, регулярно публікуючи статті.

Переваги та недоліки white label контенту

White label контент має плюси не тільки для покупця, але і для самого копірайтера.

Плюси white label для копірайтера:

  • фокус на статтях без відволікання на їх публікацію і просування;
  • дохід від свого контенту.

Плюси white label для бренду:

  • отримання готового контенту без залучення в штат експертів;
  • формування позитивного іміджу компанії та авторитетності;
  • випередження конкурентів.

Разом з тим послуги написання white label статей мають і ряд мінусів.

Іноді буває складно адаптувати куплений текст під свій Tone of voice – щоб текст був ексклюзивним, його потрібно писати під аудиторію і стиль компанії.

Також може статися так, що на сайті з’являться схожі за змістом статті. Тобто правильніше було б, якби статті в блог писалися за контент-планом, а не просто купувалися у копірайтерів.

Як підвищити унікальність WL-контенту

Щоб зберегти репутацію і показати аудиторії та пошуковим ботам, що контент – ваш, після покупки white label статей рекомендуємо дотримуватися наступних пунктів:

  • змінити заголовок статті під свій стиль;
  • додати особистий досвід;
  • використовувати інфографіку, логотипи та інші елементи;
  • купувати статті, тематика яких відповідає темам з контент-плану.

Головне – щоб контент був якісним і вирішував поставлені перед компанією цілі – інформаційні, рекламні або іміджеві.

Чому white label контент – це вигідно

Куплені у копірайтера white label статті принесуть компанії безліч плюсів:

  1. Випередження конкурентів – бренд, який зміг виділитися, часто стає успішним. Ви можете швидко отримати велику кількість готових статей і обійти конкурентів.
  2. Виконання контент-плану – часто ресурсів компанії (наприклад, невеликого стартапу) не вистачає для написання великої кількості текстів за короткий термін, і WL-контент вирішить цю задачу.
  3. Початок роботи в новому напрямку – white label контент допоможе, коли у бренду немає експертності в тій чи іншій ніші.

Купівля white label статей – це хороший інструмент для швидкого запуску сайту або блогу – вони допоможуть наповнити ресурс якісним і цікавим контентом. Ви берете готове рішення і користуєтеся ним так, як вам потрібно.

А тому, якщо у вас виникло завдання наповнити сайт якісним контентом з мінімальними зусиллями, white label тексти стануть відмінним рішенням!

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3