- ua
- ru
White label – це готове бізнес-рішення, розроблене одним брендом і адаптоване під інший. Дану модель активно використовують і в копірайтингу – купують готові тексти і адаптують їх під себе.
Розглянемо докладніше, що таке «біла етикетка» в світі текстового контенту, і в яких випадках її варто використовувати.
До речі, white label контент купують практично всі топові бренди – від Microsoft і Samsung до Adidas і Oriflame. Це хороший спосіб завжди мати під рукою актуальний контент.
WL – це тексти, які пише автор і продає їх іншій людині або бренду для використання під своїм ім’ям. Простіше кажучи, ви купуєте готові статті, отримуєте на них авторське право і використовуєте, як і де хочете.
Такі тексти можна підігнати під свій стиль, відредагувати або опублікувати як є, перекласти на інші мови – загалом, робити з ними все, що забажаєте. Тепер це ваші тексти.
Роль white label контенту для розвитку компанії
White label тексти найчастіше пишуть автори, які ще не завоювали популярності, але при цьому надають досить якісний контент. Так вони можуть зосередитися тільки на написанні текстів, а просуванням і публікацією займуться маркетологи та інші фахівці.
White label текст не вимагає особливої доробки. Залишається лише «кастомізувати» статтю під свій стиль і опублікувати.
White label тексти можуть використовувати як приватні особи, так і компанії, яким потрібно швидко наповнити сайт цікавими статтями. Копірайтер пише статті, бренд купує їх і публікує на сайті як власні.
Тексти WL підійдуть у багатьох випадках:
White label контент має плюси не тільки для покупця, але і для самого копірайтера.
Плюси white label для копірайтера:
Плюси white label для бренду:
Разом з тим послуги написання white label статей мають і ряд мінусів.
Іноді буває складно адаптувати куплений текст під свій Tone of voice – щоб текст був ексклюзивним, його потрібно писати під аудиторію і стиль компанії.
Також може статися так, що на сайті з’являться схожі за змістом статті. Тобто правильніше було б, якби статті в блог писалися за контент-планом, а не просто купувалися у копірайтерів.
Щоб зберегти репутацію і показати аудиторії та пошуковим ботам, що контент – ваш, після покупки white label статей рекомендуємо дотримуватися наступних пунктів:
Головне – щоб контент був якісним і вирішував поставлені перед компанією цілі – інформаційні, рекламні або іміджеві.
Куплені у копірайтера white label статті принесуть компанії безліч плюсів:
Купівля white label статей – це хороший інструмент для швидкого запуску сайту або блогу – вони допоможуть наповнити ресурс якісним і цікавим контентом. Ви берете готове рішення і користуєтеся ним так, як вам потрібно.
А тому, якщо у вас виникло завдання наповнити сайт якісним контентом з мінімальними зусиллями, white label тексти стануть відмінним рішенням!
© Студія копірайтингу Ямбус