- ua
За статистикою, понад 60% інтернет-користувачів в Україні у 2025 році шукають продукцію зі смартфонів із запитом «купити поруч», замовляють та купують тут і зараз. Через це підхід до платної реклами в Google має відповідно змінитися.
PPC, або Pay Per Click, де рекламодавець платить за кожен клік по його оголошенню, – один з ефективних способів зробити бізнес помітним, швидко отримати клієнтів і привести їх на сайт. Така реклама дає високий результат практично вже в день запуску.
Але якою саме повинна бути контекстна реклама у 2025 році? Про які ключові тренди варто знати та як підлаштуватися бізнесу?
Це оголошення, що з’являються в конкретному місці пошуку – в Google, YouTube, партнерських сайтах та підлаштовуються до інтересів та запитів користувачів.
В 2025 році ключовими майданчиками так само залишаються Google Ads, YouTube, Facebook, Instagram та в деякій мірі Microsoft Ads (Bing).
Мета контекстної кампанії – показати повідомлення цільовій аудиторії шляхом купівлі верхніх позицій на сторінці видачі. Тобто ви сплачуєте кошти і опиняєтеся вгорі.
Важливо!
Контекстна реклама не гарантує продажів чи заявок. Вона тільки приводить людей на ваш сайт.
Такий спосіб залучення оптимальний для молодого бізнесу, коли ще рано чекати результатів від SEO-оптимізації чи «сарафанного радіо». Пропозиція конкретних товарів чи послуг, потрібних аудиторії, приведе гарячих покупців тут і зараз.
Розглянемо, які «фішки» корисно спробувати вашому бізнесу для досягнення високих цілей та підвищення впізнаваності бренду.
За статистикою Google, бізнеси, які користуються ШІ, працюють на 40% ефективніше. Автоматизовані торгові стратегії дозволяють аналізувати десятки мільйонів сигналів в режимі реального часу, максимізуючи конверсію – Target ROAS і Target CPA, Performance Max тощо.
Для пошукової реклами в Google Ads додано підказки ШІ з підбору найбільш релевантних запитів та автоматичне підтягування відгуків і акцій до тексту оголошення. Також Google Ads інтегрувався з Google Lens. Клієнт робить фото товару – і реклама видає вашу продукцію.
АІ створює унікальні повідомлення для користувачів, адаптуючись до історії пошуку, демографії та поведінки в інтернеті.
Споживачі використовують до 4 гаджетів, тож новий тренд у контекстній рекламі 2025 року передбачає синхронізацію інформації усіх каналів, узгодження і послідовність комунікації платформ та інтеграцію з offline каналами – CRM і торговими точками. За даними https://dash-agency.com.ua/uk/service/zakazat-kontekstnuju-reklamu/, це значно підвищує продажі та залучення потенційних покупців.
Прогнозують, що до кінця 2025 року відео займе 82 % трафіку, тому відеореклама – невід’ємний елемент контекстної кампанії.
Використовуйте TikTok, Reels в Instagram і YouTube Shorts – вертикальний відеоформат, короткі ролики від 6 секунд, інтерактивні елементи з вбудованою кнопкою «Купити» або опитуванням тощо.
Інновації, зміни поведінки покупців і нововведення в платформах розширюють можливості для всіх, хто готовий до викликів сучасності.
Тренди контекстної реклами 2025 – це шлях до ефективного та швидкого пошуку клієнтів по всій країні. Налаштовуйте Google Ads, поєднайте її із SEO і таргетом META ADS. І не забувайте про якісний сайт з привабливим дизайном та грамотним SMM просуванням.
© SEO студія Ямбус