- ua
- ru
Смачна стаття – прикраса будь-якого сайту. Проте за статистикою більшість текстів не витримують жодної критики. Позбавлені смаку, нецікаві, стилістично безграмотні, з помилками. Такий контент користі не принесе. Але якщо стаття буде написана професіональним копірайтером, результат буде зовсім іншим.
В чому ж секрет професійного копірайтингу? Якою має бути ідеальна стаття для сайту?
З розважальним ресурсом проблем не виникає. Стаття на цікаву тему в будь-якому випадку буде цікавою. Але у випадку, коли на сайт потрібно написати дев’яносто майже ідентичних статей (приміром, опис групи товарів, що лише трохи відрізняються один від одного), чекай біди. Написати унікальні тексти та зробити їх несхожими між собою і найголовніше цікавими – вийде тільки у дорогого копірайтера. Але якщо статей на одну тему треба дійсно багато, фантазія здасть і в нього.
А тим часом це не зовсім так. Вірніше, зовсім не так. Написати якісну статтю на нецікаву тему зможе будь-який копірайтер, якщо перестане лінуватися й трохи поворушить вухами. Головне тут – знати секрети копірайтингу. І тоді можна, не боячись, братися за “найстрашніші” теми – про медичні препарати, гідравліку, ремонтні роботи і запчастини для гусеничних тракторів.
Отже, поїхали!
Увійдіть в становище читача, допоможіть йому вирішити питання. Стаття ні про що буде не цікава навіть бабі Клаві з сусіднього під’їзду, адже вона читає все підряд! Навіть обгортку на туалетному папері. Варто запам’ятати, що читати статті в інтернеті починають не з дозвільної цікавості (хоча є й такі), а з необхідності. Хтось хоче дізнатися про курорт, щоб зрозуміти, їхати туди чині. Комусь потрібна інформація про життя і творчість видатної людини. Для курсової. Хтось просто хоче стати розумнішим.
Підійдіть до питання креативно. Розкрийте тему, розкладіть її по поличках. Не бійтеся прикладів з життя! Часто переконати купити товар допомагає саме особистий приклад. Приведіть життєву ситуацію. Зробіть так, щоб ваша історія притягнула читачів, допомогла зрозуміти суть питання.
Поетика заголовка – це важливо! Чим цікавіше і привабливіше заголовок, тим більше вірогідності, що на статтю звернуть увагу.
Вибудовуйте асоціативний ланцюжок! На перший погляд, такий метод може відвести чорт зна куди від головної теми, проте створення таких ланцюжків сприяє появі нових ідей, знаходженню несподіваних нюансів питання. І, як наслідок, робить статтю цікавіше.
Проста і зрозуміла мова. Ні, звичайно ж, писати статтю розмовною мовою не слід, але і від штампів документального стилю варто відмовитися. Забути про них назавжди. І якщо в статті треба згадати гімно, обходитися фразами на кшталт “відходи життєдіяльності людини, що виділяються в зовнішнє середовище з кишечника в процесі акту дефекації” не потрібно. Для спрощеного розуміння тексту пишіть простою й зрозумілою читачеві мовою.
Його величність гумор! Гумористичний настрій здатний творити дива! Позитивні емоції додадуть вам декілька монет в скарбничку, а ось нудьга і монотонність, навпаки, позбавлять вас багатьох потенційних клієнтів.
Ексклюзив! “Якщо писати, то про щось абсолютно ексклюзивне”! Забудьте про це. Це не ваш девіз. Не будуйте з себе майстра пера з “Forbes” або “Times”. Ви звичайний копірайтер, який пише статті по долару за кілознак. Чи й того менше.
Робіть ексклюзивним не ексклюзивне. Прикрасьте нудну тему цікавими нюансами. Явіть світу нехай не брудні штани якоїсь кінодиви, вихопленої спецназівцем-папрарацці, але аргументовану статтю, яку дійсно буде цікаво читати.
І наостанок. Якщо постійно тренуватися, то одного разу ваші навички перетворяться на те, що злісні редактори називають “авторський стиль”.
© Студія копірайтингу “Ямбус”