Пошукова система Google є досить складною та багатокомпонентною, завдяки чому буває важко підібрати влучний контент, який буде добре ранжуватися. Та питання полягає не лише в цьому – не менше значення має і якість тексту.

За допомогою текстів можна покращити впізнаваність бренду та залучити відвідувачів на свій сайт. Головне – дотримуватися певних правил, щоб пройти критерії пошукового бота й обійти конкурентів, які працюють у тому ж сегменті.

Отже, на які моменти звертає увагу Google та як саме він оцінює якість контенту на сайті? Спробуємо розібратися в цьому питанні та з’ясувати основні фактори якісного текстового контенту. Розуміння цих принципів дасть змогу покращити видимість сайту, задовольнити потреби читачів та підняти KPI та взагалі рівень конверсій.

Пошукова система аналізує велику кількість факторів і з огляду на це виводить той чи інший сайт на сторінку видачі. Це відбувається за долі секунди, проте користувач цього навіть не помічає.

Серед найважливіших факторів можна назвати такі:

  • якість UI/UX дизайну;
  • релевантністиь контенту пошуковому запиту;
  • довжина контенту;
  • внутрішня перелінковка;
  • кількість зовнішніх посилань на сайт;
  • загальна якість тексту (інформативний, цікавий, корисний).

Втім подібних пунктів – сотні та навіть тисячі. Більшість із них Google тримає у таємниці,, проте сформувати критерії якісного тексту не так вже й складно.

Як Google оцінює якість контенту на сайті

Загальні критерії якісного контенту

Зміст

Найголовніший фактор – це зміст тексту. Він має ще неабияке значення, адже саме він відрізняє якісний контент й дозволяє його ранжувати.

Структура

Фахівці Google неодноразово повідомляли, що головними критеріями повинні бути користь від прочитання та зручність знаходження потрібної інформації. Звичайний текст без структури, де немає внутрішніх заголовків та тематичних блоків, наврядчи матиме успіх.

Візуальні акценти

Не менш важлива наявність заголовків з погляду візуалізації інформації, створення візуальних акцентів. Google розуміє це і вважає структуризацію тексту одним із факторів ранжування тексту.

Отже, текст має бути органічно розбитий на абзаци, вміщати різні типи списків – марковані та нумеровані, а також кілька рівнів заголовків – для покращення сприйняття інформації.

Обсяг тексту

Ще один важливий фактор – це довжина тексту. Мало щоб він був структурований й виглядав привабливо: довжина тексту повинна відповідати тематиці.

З іншого боку, вже давно проглядається тенденція на мінімалізм, відсутність води, чіткість думки та зрозумілий виклад теми в невеликому розмірі. Довгі, складні речення з великою кількістю розділових знаків – це те, чого варто уникати. Та й в цілому читачам рідко коли хочеться читати по півгодини – зазвичай у них є хіба що декілька хвилин. І саме за цей час потрібно переконати їх.

Унікальність та експертність

Найголовніший фактор, який свідчить про якість наповнення – це унікальність та експертність. Google помічає, якщо текст не оригінальний, запозичений звідкись, й не пропонуватиме його користувачу. Тому важливо уникати повторів та створювати унікальний контент на всіх сторінках сайту.

Ключові слова

Ранжування сторінки здійснюється за ключовими словами та фразами. Важливо, щоб усі ключові слова та фрази були органічними та природними, не вибивалися зі змісту. Тому, окрім прямого входження, їх відмінюють, розбавляють іншими уточнюючими словами. А сам текст повинен бути релевантним таким ключовим запитам.

Мета-теги

Не менш важливий атрибут якісного тексту на сайті – прописані для нього теги Title, Description та h1. Так пошуковій системі зрозуміло, про що цей текст, до якої тематики він належить та до яких запитів користувачів підходить.

Що потрібно для написання якісного тексту

Google вважається досить вимогливою пошуковою системою, тому до написання тексту потрібно підходити зважено: писати дійсно корисну інформацію, давати факти, а не лити воду, структурувати його на тематичні блоки з відповідними заголовками.

Велике значення має і цільова аудиторія – її потреби та сподівання від прочитання тексту. Особливості цільової аудиторії суттєво впливають на стилістику та подачу матеріалу. Текст не може бути цікавим для усіх – лише певній групі користувачів, і саме на неї й потрібно орієнтуватися.

І найголовніше – написання будь-якого тексту повинно мати мету. Лише в цьому разі він буде якісним та вирішуватиме поставлені завдання. Зважаючи на це, тексти на сайт краще писати згідно контент-плану та в межах однієї статті опрацьовувати одну вузьку тему, а не писати про все підряд.

Для підвищення якості тексту рекомендовано додавати в неї мінімум одне тематичне зображення та прописувати для нього відповідні теги. Так стаття приверне більше уваги.
І насамкінець, Google оцінює якість контенту на сайті по багатьом параметрам – і не всі вони пов’язані з SEO. адже по-справжньому якісний текст написаний для людей, а не пошукових систем.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3