Мало хто вміє писати текст про компанію, і в більшості випадків на цій сторінці розташовується банальна й безглузда інформація, яка лише відторгає потенційних клієнтів.
«Ми молода й динамічна компанія» – квінтесенція копірайтерської дурості й неспроможності. В той же час при правильному підході ця сторінка здатна поліпшити лояльність клієнтів, завоювати їх серця й викликати непідробний інтерес.
- Розповідає про історію становлення компанії
- Пояснює принципи роботи й підхід до співпраці
- Знайомить з ТОП-менеджерами
- Повідомляє про стратегічні цілі та спрямування
Ніяких узагальнень і бездоказових гасел тут бути не може – тільки корисна й цікава інформація для клієнтів і партнерів по бізнесу!
Як треба писати текст на сторінку «Про нас»
Такий текст треба писати з любов’ю і увагою до деталей. Це важлива сторінка й ніяких відписок на кшталт «ми кращі», «великий досвід роботи», «професіоналізм співробітників» або «25 років на ринку» тут бути не повинно. «Вода» – це завжди погано. Вона негативно позначається на сприйнятті компанії.
Текст «Про компанію» – це в першу чергу PR і реклама, а не текст заради тексту. Якщо на цій сторінці немає жодного цікавого факту, це говорить лише про те, що компанії дійсно немає про що сказати, вона нічим не виділяється, й кращою її вважає хіба що сам засновник. Користувач це розуміє й, враховуючи те, що на сторінку «Про нас» переходить близько 27,9 % користувачів, його якості має бути приділена неабияка увага.
Як же зробити так, щоб текст про компанію дійсно був корисним? Ось декілька практичних порад:
№1. Історія компанії
Сторітеліинг – надзвичайно ефективний прийом, здатний вбити відразу двох зайців: забезпечити первинне знайомство з компанією та розповісти про її підхід до роботи. Яскрава та нестандартна історія (принаймні нестандартна стилістика викладу подій) здатна по-справжньому захопити, викликати інтерес і настроїти на співпрацю.
№2. Послуги компанії
Попри те, що під послуги існує своя окрема сторінка (а в ідеалі окрема сторінка під кожен вид послуги), їх узагальнений опис дозволяє розповісти про комплексний підхід, особливості та принципи роботи, перенаправляючи відвідувачів на окремі цільові сторінки, а також плавно підводячи до найголовнішого.
№3. Переваги компанії
Це найголовніші аргументи, чому треба замовляти й купувати саме тут. Користувач побував на тисячах різних сайтів, бачив тисячі однотипних комерційних пропозицій. Більшість сайтів для нього на одне обличчя, й ваш сайт – чергове місце, де продаються такі ж, як і в інших магазинах товари.
На сторінці «Про компанію» не можна писати загальні фрази, придумані для червоного слівця. Ми кращі, великий асортимент, професійні консультанти, низькі ціни – усе це настільки банально, що стає білим шумом. Тоді як дійсно важливі факти здатні в корені змінити відношення потенційного клієнта.
Добре працює прийом «Про нас у цифрах», відмінно показує себе перерахування конкретних досягнень підприємства. Нехай у вас в клієнтах лише 5 компаній, але конкретні імена працюють набагато краще, ніж «тисяча задоволених клієнтів».
Вкажіть логотип компанії, з якою ви співпрацюєте, й розмістіть правдивий відгук її керівника. В ідеалі – відеовідгук, посилання на сторінку в соцмережі, кейс врешті-решт. Це дійсно працює.
До речі, щодо кейса. Ось хороший приклад рішення непростої ситуації: Редизайн і оптимізація сайту – вихід в ТОП.
№4. Місія компанії
Завдання будь-якої компанії – приносити її засновникові прибуток. І які б аргументи про вигідні ціни копірайтер не приводив, користувач все одно вважатиме продавця торгашем і спекулянтом. Розв’язати цю проблему може тільки місія компанії. Вірніше, прийняття її покупцем.
Ми любимо тварин, а тому продаємо шуби тільки зі штучного хутра. Наш продукт на 100 % органічний і не зашкодить немовлятам. Банально, але це працює: багато покупців розділяють ці цінності і з радістю стають на бік компанії.
№5. Заклик до дії
Кожна сторінка сайту повинна працювати – торкається це і сторінки «Про компанію». Це не просто текст про те, які ми хороші. Це така ж конверсійна сторінка, як і послуги або картка товару. Якщо текст не продає, це означає, що він написаний погано, і копірайтер не впорався із завданням.
Цілі залежать від особливостей бізнесу і конкретних комерційних завдань, і, створюючи текст «Про компанію», їх слід тримати в голові.
Які цілі може переслідувати сторінка «Про нас»?
- Підвищити лояльність до компанії
- Повідомити про знакові досягнення компанії
- Підштовхнути до здійснення дзвінка
- Перенаправити на цільові сторінки
Це лише явні приклади, і в реальності їх може бути значно більше.
№6. Ніяких «Ми»!
Дуже часто копірайтер не розуміє важливість сторінки «Про нас» і сприймає завдання буквально. Про нас – означає «ми», і в результаті в кожній пропозиції по десять займенників – ми, нас, наше, нашого… і фраз на кшталт «команда фахівців».
Відсутність назви компанії – це найбільша помилка копірайтера, через яку компанія втрачає 99 % потенційних покупців. Серйозно. Це може здатися дивним, але так відбувається насправді.
Бренд – він бренд і є. Якщо назва не продає, і користувач не може згадати, де він купив цю річ, це означає, що він вже не повернеться на сайт, навіть якщо б і захотів. Він просто не пам’ятає назви сайту й імені компанії. Просто тому, що його ніде немає. А тому не забувайте про цей важливий елемент.
Перед тим, як писати текст «Про компанію», зберіть усі можливі факти та цифри. Вони підвищать лояльність в очах потенційних покупців і навіть найпростіший текст зроблять конверсійним – тобто таким, який приводить клієнтів.
Подібний підхід до написання тексту «Про нас» дозволить виділити ваш бізнес на тлі конкурентів і представити компанію у вигіднішому світлі.
Просто спробуйте. А якщо не вийде – ви завжди можете звернутися в студію копірайтингу «Ямбус» і замовити текст на сторінку «Про компанію» з потрібним поданням і орієнтацією на правильну цільову аудиторію.
© Студія копірайтингу «Ямбус»