Як написати текст на сторінку «Про компанію»

Автор: Владимир Майков в Як написати... от 27 Вересня 2019

Как написать текст Про насМало хто вміє писати текст про компанію, і в більшості випадків на цій сторінці розташовується банальна й безглузда інформація, яка лише відторгає потенційних клієнтів.

«Ми молода й динамічна компанія» – квінтесенція копірайтерської дурості й неспроможності. В той же час при правильному підході ця сторінка здатна поліпшити лояльність клієнтів, завоювати їх серця й викликати непідробний інтерес.

  • Розповідає про історію становлення компанії
  • Пояснює принципи роботи й підхід до співпраці
  • Знайомить з ТОП-менеджерами
  • Повідомляє про стратегічні цілі та спрямування

Ніяких узагальнень і бездоказових гасел тут бути не може – тільки корисна й цікава інформація для клієнтів і партнерів по бізнесу!

Як треба писати текст на сторінку «Про нас»

Такий текст треба писати з любов’ю і увагою до деталей. Це важлива сторінка й ніяких відписок на кшталт «ми кращі», «великий досвід роботи», «професіоналізм співробітників» або «25 років на ринку» тут бути не повинно. «Вода» – це завжди погано. Вона негативно позначається на сприйнятті компанії.

Текст «Про компанію» – це в першу чергу PR і реклама, а не текст заради тексту. Якщо на цій сторінці немає жодного цікавого факту, це говорить лише про те, що компанії дійсно немає про що сказати, вона нічим не виділяється, й кращою її вважає хіба що сам засновник. Користувач це розуміє й, враховуючи те, що на сторінку «Про нас» переходить близько 27,9 % користувачів, його якості має бути приділена неабияка увага.

Як же зробити так, щоб текст про компанію дійсно був корисним? Ось декілька практичних порад:

№1. Історія компанії

Сторітеліинг – надзвичайно ефективний прийом, здатний вбити відразу двох зайців: забезпечити первинне знайомство з компанією та розповісти про її підхід до роботи. Яскрава та нестандартна історія (принаймні нестандартна стилістика викладу подій) здатна по-справжньому захопити, викликати інтерес і настроїти на співпрацю.

№2. Послуги компанії

Попри те, що під послуги існує своя окрема сторінка (а в ідеалі окрема сторінка під кожен вид послуги), їх узагальнений опис дозволяє розповісти про комплексний підхід, особливості та принципи роботи, перенаправляючи відвідувачів на окремі цільові сторінки, а також плавно підводячи до найголовнішого.

№3. Переваги компанії

Це найголовніші аргументи, чому треба замовляти й купувати саме тут. Користувач побував на тисячах різних сайтів, бачив тисячі однотипних комерційних пропозицій. Більшість сайтів для нього на одне обличчя, й ваш сайт – чергове місце, де продаються такі ж, як і в інших магазинах товари.

На сторінці «Про компанію» не можна писати загальні фрази, придумані для червоного слівця. Ми кращі, великий асортимент, професійні консультанти, низькі ціни – усе це настільки банально, що стає білим шумом. Тоді як дійсно важливі факти здатні в корені змінити відношення потенційного клієнта.

Добре працює прийом «Про нас у цифрах», відмінно показує себе перерахування конкретних досягнень підприємства. Нехай у вас в клієнтах лише 5 компаній, але конкретні імена працюють набагато краще, ніж «тисяча задоволених клієнтів».

Вкажіть логотип компанії, з якою ви співпрацюєте, й розмістіть правдивий відгук її керівника. В ідеалі – відеовідгук, посилання на сторінку в соцмережі, кейс врешті-решт. Це дійсно працює.

До речі, щодо кейса. Ось хороший приклад рішення непростої ситуації: Редизайн і оптимізація сайту – вихід в ТОП.

№4. Місія компанії

Завдання будь-якої компанії – приносити її засновникові прибуток. І які б аргументи про вигідні ціни копірайтер не приводив, користувач все одно вважатиме продавця торгашем і спекулянтом. Розв’язати цю проблему може тільки місія компанії. Вірніше, прийняття її покупцем.

Ми любимо тварин, а тому продаємо шуби тільки зі штучного хутра. Наш продукт на 100 % органічний і не зашкодить немовлятам. Банально, але це працює: багато покупців розділяють ці цінності і з радістю стають на бік компанії.

№5. Заклик до дії

Кожна сторінка сайту повинна працювати – торкається це і сторінки «Про компанію». Це не просто текст про те, які ми хороші. Це така ж конверсійна сторінка, як і послуги або картка товару. Якщо текст не продає, це означає, що він написаний погано, і копірайтер не впорався із завданням.

Цілі залежать від особливостей бізнесу і конкретних комерційних завдань, і, створюючи текст «Про компанію», їх слід тримати в голові.

Які цілі може переслідувати сторінка «Про нас»?

  1. Підвищити лояльність до компанії
  2. Повідомити про знакові досягнення компанії
  3. Підштовхнути до здійснення дзвінка
  4. Перенаправити на цільові сторінки

Це лише явні приклади, і в реальності їх може бути значно більше.

№6. Ніяких «Ми»!

Дуже часто копірайтер не розуміє важливість сторінки «Про нас» і сприймає завдання буквально. Про нас – означає «ми», і в результаті в кожній пропозиції по десять займенників – ми, нас, наше, нашого… і фраз на кшталт «команда фахівців».

Відсутність назви компанії – це найбільша помилка копірайтера, через яку компанія втрачає 99 % потенційних покупців. Серйозно. Це може здатися дивним, але так відбувається насправді.

Бренд – він бренд і є. Якщо назва не продає, і користувач не може згадати, де він купив цю річ, це означає, що він вже не повернеться на сайт, навіть якщо б і захотів. Він просто не пам’ятає назви сайту й імені компанії. Просто тому, що його ніде немає. А тому не забувайте про цей важливий елемент.

заказать копирайтинг баннер

Перед тим, як писати текст «Про компанію», зберіть усі можливі факти та цифри. Вони підвищать лояльність в очах потенційних покупців і навіть найпростіший текст зроблять конверсійним – тобто таким, який приводить клієнтів.

Подібний підхід до написання тексту «Про нас» дозволить виділити ваш бізнес на тлі конкурентів і представити компанію у вигіднішому світлі.

Просто спробуйте. А якщо не вийде – ви завжди можете звернутися в студію копірайтингу «Ямбус» і замовити текст на сторінку «Про компанію» з потрібним поданням і орієнтацією на правильну цільову аудиторію.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *