- ua
- ru
Органічна видача – важлива штука. Це можливість завжди бути на перших місцях в Google і не витрачатися на рекламу. Взагалі. Вирішує ситуацію SEO оптимізація сайту – і зробити її можна навіть самостійно.
SEO не такий страшний звір, як може здатися на перший погляд, і підняти рейтинг сайту в пошуковій видачі досить просто. Зробити це може навіть новачок. Причому добитися результатів можна лише за пару тижнів!
Найбільша помилка – це зробити сайт і чекати з моря погоди. На жаль, у більшості випадків відбувається саме так, але такий підхід до ведення бізнесу ніколи не дасть можливості обігнати конкурентів. Треба діяти.
Існують методи, що дозволяють досить швидко підняти позиції сайту в Google, причому навіть без участі професійного сеошника. Тут не потрібні якісь особливі SEO сервіси або платні ресурси – початкову оптимізацію сайту можна зробити абсолютно безкоштовно.
Перше, чим слід зайнятися, це збором ключів під усі розділи. SEO фахівці називають цей процес складанням семантичного ядра сайту.
Ключі грають головну роль в просуванні, тому важливо підбирати правильні слова й виключити відвертий спам на кшталт купити, замовити, ціна та недорого. Якісна семантика – це передусім відповідні по сенсу слова, що описують суть товару, послуги або явища.
Передусім, просуватися треба по тих ключовиках, які потенційні клієнти вбивають у браузері – у більшості випадків це високочастотники на зразок «купити щось-там-таке», але іноді виправданим може бути і впровадження середньо- і низькочастотних ключів на зразок «скільки коштує щось-там-таке в Києві».
Важливо! Досягти високої позиції в Google по ключовому слову з високою частотністю набагато важче, ніж по менш популярному запиту.
Щоб швидко поліпшити позиції сайту, застосовуйте найефективніші ключі – для цього перевіряйте їх частотність: додайте в СЯ запити, які шукають принаймні сто раз на місяць. В той же час уникайте високої конкуренції, оскільки пробитися по таких ключах в ТОП буде вкрай складно. Новому сайту краще зосередитися на середньо- і низькочастотних ключовиках.
При цьому запити не повинні перетинатися на різних сторінках сайту – рознесення семантики має бути гранично чітким (це називається кластеризація). У результаті перед вами опиниться список ефективних ключових слів для кожного з посадочних розділів з великим потенціалом до просування.
Коли усі ключі зібрані та розділені по відповідних розділах, можна приступати до прописування релевантних тегів Title і Description. Третій тег, Keywords, більше не використовується, а тому це поле треба залишати порожнім.
Метатеги Title і Description не повинні ставати перерахуванням ключів через кому – спам тут неприйнятний. В першу чергу вони мають бути читабельними, інформативними й давати користувачеві максимум корисних даних. У більшості випадків ці теги стають сніпетами на сторінці видачі, тобто служать описом сайту, й після їх прочитання користувач приймає рішення – переходити по посиланню чи ні.
Ідеально, коли тайтл і дескріпшен вміщують один високочастотний ключ і один «розбавлений» або низькочастотний.
Оптимізація тексту вимагає особливого підходу, а тому до копірайтингу слід підходити максимально відповідально.
В першу чергу необхідно ретельно проаналізувати цільову аудиторію й скласти для неї ідеальну торгову пропозицію – УТП. Це особливий заклик до дії, який підкреслює переваги продукту або послуги, примушуючи користувача здійснювати цільову дію. Після його прочитання клієнт повинен вигукнути: «Круто, ось це пропозиція! Потрібно брати»!
Як скласти УПП:
Подумайте, чим ваші товари або послуги відрізняються від пропозиції конкурентів. Чим вони особливі, й на що можна зробити ставку (вигідніша ціна, краща якість, більший асортимент).
Приклад УТП:
Ефективний копірайтинг за ціною бізнес-ланча!
Виведемо ваш сайт в ТОП за місяць – або повернемо гроші!
Все просто. Розробляємо УТП під головний ключ з цікавим комерційним і доповнюємо його додатковою вигодою.
А тепер найголовніше – під кожну окрему групу товарів або вид послуги потрібна своя посадочна сторінка. Писати про усі послуги в одній статті не варто – нічого хорошого з цього не вийде, буде лише хаос. Читач просто не зрозуміє, про що йде мова і що конкретно йому пропонують.
Стаття має бути добре структурована, мати введення, основну та заключну частину з пропозицією про співпрацю. Також в тексті мають бути заголовки рівня h1, h2 і h3 – максимально інформативні та в ідеалі з основним ключем або в прямому входженні, або у відміні.
Максимальне входження ключів – це не завжди добре. Більш того, необхідно виключити спам і додавати ключовики тільки там, де вони дійсно до місця. Google цінує природні тексти – релевантні ключовому запиту, а не нашпиговані ключами по саме не хочу.
В середньому на тисячу знаків потрібно не більше 3–4 входжень. При цьому важливі ключі повинні розташовуватися ближче до початку статті, а менш важливі – нижче.
В результаті контент відповідатиме запитам користувачів і вирішуватиме конкретну інформаційну задачу. Адже головне – це не ключі, а реальна користь від прочитання. Інформація, після знайомства з якою читач перетвориться на клієнта. Просто тому, що він дізнався усе, що треба, й готовий прийняти рішення про купівлю або замовлення послуги.
SEO-просування – це запорука успіху вашого сайту, й від того, наскільки якісною буде оптимізація, залежить і те, на якій позиції у видачі він буде!
© Студія копірайтингу Ямбус