- ua
- ru
Як поліпшити видимість сторінок продуктів в органічному пошуку? Що впливає на ранжирування і що треба робити, щоб завжди бути в топі?
Можна забезпечити сайт якісним текстовим контентом, писати статті в блог, систематично додавати новини, проте ці сторінки практично не впливають на видимість сторінок товарів у пошуку. Що ж робити?
Публікації в блозі можуть отримувати гарний рейтинг й добре ранжируватися по запитах, на них може бути багато заходів, коментарів і репостів – причина цьому дуже проста: більший об’єм тексту й більша кількість ключових запитів в тексті. У випадку ж із сторінками товарів цього немає – великою вдачею буде навіть 300-400 знаків!
Наявність таблиці з технічними характеристиками ситуацію не рятує. Так само як і копіювання шаблону опису. Плюс до цього відсутність посилань на сторінку, погана структуризація й повне ігнорування SEO оптимізації.
Це базова стратегія SEO просування, що дозволяє підвищити рейтинг сторінки. Наприклад, на популярній посадочній сторінці можна додати блок з посиланнями на потрібні товари, підвищивши число переходів на них.
По-друге, посилання на товари можуть розміщуватися на сайтах партнерів, онлайн-каталогах і тематичних форумах. Проте тут є один важливий момент: не варто робити посилання на усі сторінки товарів. Цим ви виключите поняття важливості й ексклюзивності, а це сильно впливає на поведінкові чинники.
Якщо ж ви зробите посилання тільки на декілька товарів, то зможете показати, що вони дійсно особливі й заслуговують на увагу. Говорячи простіше, визначте пріоритетні, стратегічно важливі товари й просувайте саме їх, а не все підряд. З сильними внутрішніми посиланнями рейтинг цих сторінок товарів може змінитися!
Якісний копірайтинг завжди працював в плюс, не виключення й картки товарів. При цьому йдеться не лише про якість тексту і зручність його сприйняття, але й про його унікальність.
Пошукові системи добре ранжирують сторінки з унікальним текстовим контентом і унікальними авторськими зображеннями. Безумовно, написати тексти для сотень (а іноді й тисяч) товарів буде не так вже й просто, проте це дозволить виділитися на тлі конкурентів і отримати більше унікальних сторінок, що позитивно оцінить Google.
Можна робити поверхневий рерайт опису товарів, якщо, приміром, вони відрізняються тільки кольором або розміром. Додавати різні фото, міняти місцями абзаци та речення. В ідеалі, звичайно, писати повністю унікальні тексти – витрати на копірайтинг окупляться поліпшенням ранжирування сторінок.
Тут йдеться і про сам текст, і про метадані Title і Description. Цей процес завжди має бути комплексним і йти паралельно з оптимізацією основних розділів сайту.
Додавання в текст ключів не має бути бездумним. При цьому оптимізація сторінок товарів повинна трохи поступатися посадочним сторінкам, а також включати різні ключі: наприклад, основний розділ Піца не повинен втрачатися на тлі товарів Піца «Маргарита», «Сицилійська», «Чотири сири», «З морепродуктами»…
Якщо товар буде оптимізований краще за категорію, то ефективність основної посадочної сторінки впаде, а якщо будуть використані однакові ключі, то на сайті виникне канібалізація запитів, що також негативно позначиться на ранжируванні.
Оптимізація сторінок товарів – це стандартна практика якісного SEO просування. Головне тут – повноцінний аналіз ситуації, увага до змін алгоритмів ранжирування Google та експерименти!
Іноді ряд невеликих змін здатний збільшити трафік в два рази!
© Студія копірайтингу «Ямбус»