- ua
- ru
Інтернет не просто стає популярним, він створює інший вимір. Ми можемо заводити друзів і закохуватися, сперечатися, обговорювати, грати в ігри, приміряючи різні образи, від модельєра до танкіста – тобто вести повноцінне віртуальне життя. При правильному підході віртуальний світ може принести значний прибуток.
Приміром, при організації інтернет-магазину. Проте в цьому випадку знадобиться контент – тексти, якими він буде заповнений, грамотно написана комерційна пропозиція та «смачні» описи товарів та послуг.
Якщо говорити звичайними словами, то копірайтинг – це робота по написанню унікальних текстів. І тут логічно згадати «той невмілий момент», коли, зустрівши людину вперше, її зовнішній вигляд створює образ чесної, розумної та приємної особи, але тільки-но вона сказала пару фраз – благородство кудись зникає. Так само і з текстовим контентом на сайті.
Щоб цього не сталося, треба не лише забезпечити свій ресурс копірайтом – це повинні бути якісні, цікаві та дійсно ефективні статті.
Правильний копірайт (унікальний і по-справжньому красивий авторський текст) повинен включати 8 основних складових:
Усі ці компоненти зроблять текст цікавим і читабельним, тобто легкими в читанні та розумінні. Не варто забувати й про те, що стаття повинна співпадати зі стилістикою сайту, на якому розміщена, адже текст на ігровому сленгу навряд чи сподобається читачеві ресурсу про сад-город. І, головне – в хорошому тексті мають бути ключові слова, завдяки яким пошукова система «упізнає» статтю й «підкине» інтернет-користувачеві на його запит.
Якщо копірайт – це тексти, то копірайтер – це той, хто їх пише. Це свого роду художник з чималою долею таланту, який дозволяє йому створювати картини, використовуючи замість фарб слова.
На ці «картини», до речі, замовник має досить великий вплив, адже копірайтер «малює» необхідні образи у свідомості гостя сайту згідно саме його вимогам.
Одним із найбільш важливих критеріїв підбору копірайтера слід назвати Грамотність. Так, саме так – з великої букви, адже тут йдеться не лише про граматику та пунктуацію. Адже якщо неправильно чи неграмотно подати сам сенс статті – повага до автора, а значить і до сайту, не збільшиться. Швидше навіть навпаки.
Перед тим, як почати писати, копірайтер повинен зосередитися на цільовій аудиторії – на тих, для кого створюється текст і на кого спрямована комерційна пропозиція. Надалі це допоможе розібратися зі стилем, естетичним поданням тексту й образами, які треба використовувати.
Зовнішність притягує, але душа зачаровує серця. Ця фраза застосовна й до копірайтингу: хороший текст – це душа сайту. Написаний ясною мовою, тямущий, цікавий і чіпляючий, він викликає повагу читачів і разом з ним – довіру до усього ресурсу. А для копірайтера – задоволення від виконаної роботи та грошову винагороду.
© Студія копірайтингу «Ямбус»