5 правил ідеального копірайтингу

Копірайтинг – це основа будь-якого сайту. Це інформаційні і рекламні статты, опис товарів в інтернет-магазинах і тексти про компанії, пропозиція послуг і тексти для покращення іміджу. Усе, що користувач може прочитати, перейшовши на сайт.

Проте відразу варто обмовитися, що тексти для сайту кардинально відрізняються від газетних або журнальних. Тому і до їх написання також слід підходити по-різному. Читач журнальної статті і користувач ПК, що відкрив інтернет-статтю, сприймають інформацію по-різному, адже ставлять вони перед собою різні цілі.

У чому ж відмінність у поведінці читача журналу і користувача на сайті?

5 правил для идеального копирайтингаНа перший погляд, вони непомітні. Проте уявіть: ви повернулися додому після важкого робочого дня, лягли на диван і розкрили нещодавно куплений журнал. Проглянувши назви статей, обрали ту, яка вас понад усе притягнула, і почали читання.

Тепер представте те ж саме, тільки замість журналу у вас ноутбук або смартфон. Зміст статей тут нескінченний. На запит пошукова система може видати тисячі сторінок. Зацікавить вас лише та, заголовок якої найбільш помітний, і який понад усе відповідає вашому інтересу.

Але це ще не усе. Читаючи обрану статтю, ви можете відволікатися. Праворуч актуальні політичні новини, згори скандальне відео з участю улюбленого актора. Ліворуч пропозиція пройти тест. У такій ситуації складно не піддатися спокусі, і не заглянути на сусідню вкладку, і, швидше за все, обрану статтю ви так і не дочитаєте до кінця.

Тексти для сайту мають бути цікавими, місткими, легко сприйматися, зачіпати читача й бути написаними в особливому стилі. Журналісти оффлайн видань можуть написати узагальнюючий вступ і лише в кінці статті додати конкретики. У випадку з текстом для сайту цей номер не пройде. Текст повинен чіпляти з перших же рядків, мати чітку структуру й мету: дати інформацію, змусити купити, прокоментувати.

Тексти на сайті не читають, а переглядають!

Час в інтернеті – це така ж цінність, як і у звичайному світі. У когось лімітний інтернет, у когось болять очі від довгого перебування за монітором. Хтось економить світло або заглянув в інтернет з автобуса, їдучи з роботи додому. Загалом, пара хвилин на перегляд.

За цей час треба знайти необхідну інформацію, і найпростіший варіант – це пробігти текст по діагоналі в надії вихопити ті слова, які підкажуть, чи слід читати статтю.

Як зробити копірайт цікавим?

Щоб змусити користувача зупинитися саме на вашому тексті, треба докласти немало зусиль.

Правило 1. Розбийте текст на абзаци, використовуйте цікаві підзаголовки.

Правило 2. Пишіть короткі, але інформативні тексти. Відмовтеся від «простирадл». Статті понад 3 000 знаків рідко дочитають до кінця.

Правило 3. Факти і конкретика! Найчастіше саме цифри привертають увагу читачів!

Правило 4. Чітка структура.

Правило 5. Заклик до дії. Стаття ні про що і незрозуміло для кого не принесе користі.

А якими правилами для копірайтингу можете поділитися ви?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Написати коментар