- ua
- ru
Багато власників сайтів замість того, щоб займатися контентом самостійно, доручають написання статей копірайтерам, помилково вважаючи, що два рядки ТЗ (технічного завдання) буде цілком достатньо. Щоб наповнення контентом було продуктивним, а текст – ідеальним, до цього питання треба підходити трохи інакше.
Чітко сформулюйте свої побажання. Уточніть мову, об’єм, ключі, оплату й терміни. Обговоріть не лише тематику, але й конкретизуйте ті моменти, які для вас дійсно важливі, адже на будь-яку тему можна написати десятки різних, відмінних одна від одної статей. І якщо ви, приміром, попросите написати щось про здоровий спосіб життя, припускаючи, що копірайтер здасть вам статтю про спорт, то ви явно будете невдоволені отриманою роботою про овочеву дієту.
Краще відразу звузити тему, попросити копірайтера описати конкретний нюанс. Можна навіть надати посилання на вподобані вам статті – як приклад того, що ви хочете отримати у результаті.
Продумайте об’єм. Не забувайте, що написати «яскраву і цікаву» статтю на 500 знаків практично неможливо. Краще відразу проконсультуйтеся з виконавцем і обговоріть бажані об’єми. Те ж саме і з ключами, адже часто копірайтер не знає, як ви розкручуєте свій сайт, й які запити просуваєте, і читати думки він не уміє.
Адекватно оцініть свої можливості. Якщо ви не зможете написати необхідний об’єм до дедлайну, краще зовсім не братися до роботи. Вирішили йти до переможного – тоді розпочніть з чернетки, накидавши зразковий план і сформувавши основні тези.
Головне у будь-якому тексті – правильно визначити цільову аудиторію, адже це головна умова ефективного тексту. Комерційна пропозиція, адресована не тому, ніколи не спрацює. Після цього стане зрозумілим і необхідний стиль викладення, і об’єм майбутньої статті, і найбільш ефективна формула, по якій можна буде писати текст.
Яке б рішення ви не обрали – замовити статтю копірайтеру або написати її самому, вона повинна включати унікальну торгову пропозицію, бути написаною правильною мовою (і з точки зору орфографії, і з точки зору цільової аудиторії), легко читатися, мотивувати й налаштовувати на купівлю. У цьому й полягатиме особливість вашої статті від тисяч інших – нецікавих, прісних і позбавлених смаку.
© Студія копірайтингу «Ямбус»