- ua
- ru
Мало хто вміє писати текст про компанію, і в більшості випадків на цій сторінці розташовується банальна, безглузда та нецікава інформація, яка лише відштовхує потенційних клієнтів та погіршує імідж бренду. Це катастрофа.
«Ми молода й динамічна компанія» – квінтесенція маркетингової неспроможності. А от у разі правильного підходу ця сторінка, навпаки, здатна покращити лояльність клієнтів, завоювати їх серця й викликати непідробний інтерес. То якою ж повинна бути сторінка «Про нас»? Спробуємо розібратися.
Перше, що треба зрозуміти – це роль цієї сторінки. Якою б вигідною не була комерційна пропозиція, клієнти завжди цікавлятимуться, у кого вони купують. У разі вагань саме відгуки те текст на сторінці «Про компанію» стають додатковим аргументом для початку співпраці.
Ніяких узагальнень й бездоказових гасел тут бути не може – тільки корисна та реально цікава інформація для клієнтів і партнерів по бізнесу! Це як візитівка: якщо вона невдала, ніхто не телефонуватиме.
Якщо узагальнити, правильна сторінка «Про компанію» виконує чотири головних завдання:
Це саме іміджева сторінка й підходити до її створення треба зважено.
Такий текст треба писати з любов’ю і увагою до деталей. Це важлива сторінка, яка не повинна містити гасел на кшталт «ми кращі», «великий досвід роботи», «професіоналізм співробітників» або «25 років на ринку». Тут не повинно бути банального. «Вода» – це завжди погано: вона негативно позначається на сприйнятті компанії.
Текст «Про компанію» – це в першу чергу PR та іміджева, непряма реклама, а не текст заради тексту. Якщо на цій сторінці немає жодного цікавого факту, це говорить про те, що компанії дійсно немає, чого сказати своїм клієнтам, вона нічим не виділяється, й кращою її вважає хіба що сам засновник. Користувач шукає унікальності, й враховуючи те, що на сторінку «Про нас» переходить близько 27,9 % користувачів, її наповненню має бути приділена неабияка увага.
Як же зробити так, щоб текст про компанію дійсно був корисним? Ми підготували декілька практичних порад.
Сторітеліинг – надзвичайно ефективний прийом, здатний вбити відразу двох зайців: забезпечити первинне знайомство з компанією та розповісти про її підхід до роботи. Яскрава та нестандартна історія (принаймні нестандартна стилістика викладу подій) здатна по-справжньому захопити, викликати інтерес і настроїти на співпрацю.
Попри те, що для презентації послуг існує своя окрема сторінка (а в ідеалі окрема сторінка під кожну конкретну послугу), їх узагальнений опис дозволяє розповісти про комплексний підхід, особливості та принципи роботи, перенаправляючи відвідувачів на окремі цільові сторінки, а також плавно підводячи до найголовнішого – вигід та переваг співпраці.
Це найголовніші аргументи, чому треба замовляти й купувати саме тут. Користувач побував на десятках різних сайтів, бачив сотні однотипних комерційних пропозицій. Більшість сайтів для нього на одне обличчя, і ваш сайт – чергове місце, де продаються такі ж, як і в інших магазинах товари. Тож в чому різниця?
На сторінці «Про компанію» не можна писати загальні фрази для червоного слівця. Ми кращі, великий асортимент, професійні консультанти, низькі ціни – усе це настільки банально, що стає білим шумом. Тоді як дійсно важливі факти здатні в корені змінити відношення потенційного клієнта.
Добре працює прийом «Про нас у цифрах», відмінно показує себе перерахування конкретних досягнень підприємства. Нехай у вас в клієнтах лише 5 компаній, але конкретні імена працюють набагато краще, ніж «тисяча задоволених клієнтів». Вкажіть логотип компанії, з якою ви співпрацюєте, й розмістіть правдивий відгук її керівника. В ідеалі – відеовідгук, посилання на сторінку в соцмережі та кейс. Це дійсно працює, і читати це цікаво.
Завдання будь-якої компанії – приносити її засновникові прибуток. І які б аргументи про вигідні ціни копірайтер не приводив, користувач все одно вважатиме продавця торгашем і спекулянтом. Розв’язати цю проблему може тільки місія компанії. Вірніше, прийняття її покупцем.
Ми любимо тварин, а тому продаємо шуби тільки зі штучного хутра. Наш продукт на 100 % органічний і не зашкодить немовлятам. Банально, але це працює: багато покупців розділяють подібні цінності і з радістю стають на бік компанії.
Кожна сторінка сайту повинна працювати – торкається це і сторінки «Про компанію». Це не просто інформація про те, які ми хороші. Це така ж конверсійна сторінка, як і послуги або картка товару. Якщо текст не продає, це означає, що він написаний погано.
Цілі залежать від особливостей бізнесу і конкретних комерційних завдань, і, створюючи текст «Про компанію», їх обов’язково слід тримати в голові.
Наприклад, текст «Про нас» може переслідувати такі цілі:
Це лише найпоширеніші приклади, і в реальності їх може бути значно більше.
Дуже часто копірайтер не розуміє важливість сторінки «Про нас» і сприймає завдання буквально. Про нас – означає «ми», і в результаті в кожному реченні по десять займенників – ми, нас, наше, нашого… і фраз на кшталт «команда фахівців».
Відсутність назви компанії – це найбільша помилка, через яку компанія втрачає 99% потенційних покупців. Серйозно. Це може здатися дивним, але так відбувається насправді. Бренд – він бренд і є, і якщо в тексті немає назви компанії, прочитавши його, користувач не зрозуміє, хто йому пропонує співпрацю. Слабкий образ компанії в його голові жодним чином не посилить бажання співпрацювати.
І якщо раптом станеться диво, і він все ж купить щось, то потім, через деякий час, не зможе згадати, де він купляв, а це означає, що він вже не повернеться на сайт, бо просто не зможе його знайти по назві. Та не зможе порадити друзям, а сарафанне радіо – це надзвичайно потужний інструмент продажу.
Перед тим, як писати текст «Про компанію», зберіть усі можливі факти та цифри. Вони підвищать лояльність в очах потенційних покупців і навіть найпростіший текст зроблять конверсійним – тобто таким, який приводить клієнтів.
Подібний підхід до написання тексту «Про нас» дозволить виділити бізнес на тлі конкурентів і представити компанію у вигіднішому світлі. Просто спробуйте. А якщо не вийде – ви завжди можете звернутися в студію копірайтингу «Ямбус» і замовити текст на сторінку «Про компанію» з потрібним поданням і орієнтацією на правильну цільову аудиторію.
© Студія копірайтингу «Ямбус»