- ua
- ru
Як просувати сайт – за допомогою контекстної реклами чи в органічному пошуку? Обрати обидва варіанти або щось одне? Будь-яке з рішень здатне викликати масу контраргументів, але якщо ви обрали Google, треба знати хоча б деякі із його алгоритмів.
Рішення про накладення фільтрів тут зазвичай приймає сам робот, а не живі люди, а тому стукатися в техпідтримку безглуздо, і дізнатися, під фільтром Гуглу сайт або ні, буває не так-то й просто.
Фільтрів у Google дуже багато, значно більше, ніж у Яндекса, в тому числі таємних, про яких ні у Вебмайстерні, ні де-небудь ще не написано. На двох з них і зупинимося.
Неодноразово описаний SEO фахівцями фільтр, що продовжує залишатися таємницею для багатьох новачків. Сайт запущений, оптимізований, наповнений унікальним контентом, але зростання відвідуваності все немає.
До речі, існування фільтру «Пісочниця» представники Гуглу люто заперечують, наполягаючи на тому, що кожному сайту в мережі даються рівні можливості. Ось тільки забувають згадати, що, за статистикою, серед нових сайтів великий відсоток «одноденок», дзеркал і дорвеїв, і щоб захистити користувачів від такого спаму, було введено своєрідний таймаут-фільтр, під який потрапляють абсолютно усі молоді сайти.
Якщо ресурс розвивається (систематично поповнюється релевантним контентом, підвищується траст), з часом фільтр автоматично знімається, і боятися його не варто.
Якщо на сайті є текстовий контент, визначити «Пісочницю» досить просто: для цього необхідно перевірити позиції свого сайту – якщо по високочастотним (ВЧ) і середньочастотним (СЧ) запитам сайту немає в пошуку, але є трохи низькочастотним (НЧ), наприклад, у ТОП-300, то, швидше за все, сайт знаходиться під фільтром.
Вийти з «Пісочниці» легше простого: необхідно додати десяток статей і підвищити траст свого ресурсу, купивши пару-трійку посилань з високорейтингових ресурсів-донорів. Чим частіше оновлюється сайт, і чим швидше ростуть його показники, тим швидше можна вийти з-під цього фільтру.
Більш відомий як «Соплі Гуглу». Під такий фільтр може потрапити як увесь сайт, так і його окремі сторінки. Supplemental Results – це другий, додатковий індекс Гуглу. Сторінки, що потрапили під нього, не показуються на запити користувача, і трафік на сайт різко падає.
Таємничість цього фільтру полягає в тому, що викликаний він може бути різними причинами:
Часто під сопливий фільтр потрапляють неважливі сторінки сайту, що знаходяться на четвертному-п’ятому рівні вкладеності, сторінки рубрик і міток, а також схожі товари інтернет-магазинів, що відрізняються лише однією буквою в артикулі.
Рішенням ситуації може стати закриття дублів в налаштуваннях сайту і файлі robots.txt або ж додавання на сторінки унікальних описів товару. Тобто більш якісний копірайтинг.
Як вже було сказано, проблема роботи з Google полягає в тому, що це цілком автоматизована система, що самостійно вводить і виводить сайти з-під фільтру, і при зверненні в техпідтримку розглядати ваш випадок вручну навряд чи хто стане. А тому намагайтеся не потрапляти під фільтри – співпрацюйте з професійними копірайтерами, замовляючи унікальний і дійсно корисний контент і ні на день не забувайте про розвиток свого ресурсу – підключайте соціальні мережі, купляйте посилання і розкажіть про свій сайт якомога великій кількості користувачів!
© Студія копірайтингу «Ямбус»