- ua
- ru
Комерційна, продажна стаття – це основа будь-якого інтернет-проекту. Вона може бути прямою або завуальованою, коли пропозиція купівлі формується в голові у читача, але самих слів «купіть» чи «замовте» в тексті немає. В цьому й полягає підхід до продажних текстів – в одному випадку вони працюють, а в іншому ні.
Зазвичай тексти, що продають, можна побачити на сторінках комерційних сайтів – в розділі товарів інтернет-магазину або на сторінці з послугами. Рідше – в розділі про компанію. І даремно: продавати повинна кожна сторінка!
Якщо раніше копірайтинг зводився виключно до написання інформаційних текстів, то зараз цього вже недостатньо. З простої електронної бібліотеки інтернет перетворився на високо прибутковий сегмент світового ринку, і тексти про «молоду, але динамічну компанію» не просто перестали працювати, але й смішать читачів. На їх місце прийшли бойові, більш живі й цікаві тексти, головне завдання яких – продавати. На плаву ж залишилися лише ті ресурси, які вчасно зреагували на зміни, що захлеснули світову павутину.
Традиційні сайти (у поганому розумінні цього слова) вимерли, немов динозаври. На їх місце прийшли ефективні хижаки, озброєні смертоносним асортиментом аргументів.
Перш, ніж йти далі…
В чому секрет? Ні, звичайно ж, не лише у сучасному дизайні. Головну роль тут грає саме копірайтинг – яскраві статті, що продають, які написані за новими копірайтерськими формулами, що вміщують не лише унікальну торгову пропозицію, але й заголовок, що привертає увагу, принадний оффер, дедлайн і безальтернативний заклик до дії.
Сучасна стаття, що продає, виконує два важливі завдання – ознайомлювальне і продажне. Просуваюча ж функція зведена до мінімуму, і на відміну від текстів старого формату (з мільярдом ключів на абзац) вони створюються для людей, а не пошукових систем, орієнтовані на вузький круг цільової аудиторії, а іноді й взагалі на одну конкретну людину.
© Студія копірайтингу Yambus