- ua
- ru
Займаючись просуванням сайту, у відповідального сеошника з’являється питання: по яким ключовим словам користувачі знаходять сайт. Їх аналіз може дати безцінну інформацію й допомогти просунутися в пошуку.
SEO-оптимізація мета-тегів і впровадження ключовиків у текст – це лише мала частина усієї роботи. Її основну частину складає саме аналіз. Яке місце в пошуку Гугла чи Яндекса по запиту? Які дії призвели до покращення позицій? Які сторінки вийшли на перше місце? Які сторінки так і не піднялися і чому так сталося? Які ключі виявилися найдієвішими, а які взагалі не працюють?
Аналіз видачі дозволяє визначити позиції сайту, виявити його сильні та слабкі сторони і вчасно скоректувати подальші дії.
Власне, нюансів тут два. Якщо ви просуваєте сайт за планом – і якщо взялися за аналіз ресурсу, до якого раніше не мали відношення. У першому випадку ви знаєте, що було зроблено, які сторінки оптимізувалися, а які ні, які ключі додавалися – і отримуєте звіт про виконану роботу, з’ясовуєте результат своїх дій.
У другому ж випадку, коли сайт для вас темна конячка, ви знайомитеся з ним, з’ясовуєте його проблеми й отримуєте відповідь – що робити далі. Тобто перевірка позицій сайту стає такою собі підказкою майбутніх дій.
В той же час з’ясування, по яких ключах видно сайт, дає й інші плюси:
На зростання або падіння органічного трафіку сайту впливає безліч чинників, і перевірка позицій по тих чи інших запитах – це кращий спосіб виявити найефективніші та не ефективні ключі.
Також в ході перевірки можна виявити, які позиції по них займають ваші найближчі конкуренти, по яких ключах вони просунулися й чому так сталося, і згодом узяти ці методи на озброєння. Якщо виявити результативні ключі, які працюють на інших сайтах в тій же ніші, можна розширити своє семантичне ядро й вирватися вперед, отримавши більше трафіку.
Перевірка видимості сайту по запитах дозволить виявити непродуктивні ключові слова, задіяні в оптимізації сторінок, і розробити більш дієві методи просування.
Багато в чому аналіз ключів – це додаткова можливість для SEO-оптимізатора. Вирішив перевірити сайт в пошуку Гугл і, розібравши ситуацію, що склалася, можна виявити допущені помилки, скоректувати контент-план і ключі для текстів.
Google і Яндекс постійно вдосконалюють свої алгоритми, міняючи правила гри. І якщо деякий час назад на першому місці була частота впровадження ключів (чим більше входжень, тим краще), то сьогодні важливішою стає їх різноманітність, і на зміну традиційному SEO приходить LSI копірайтинг. Швидка перевірка позицій ключів допомагає тримати руку на пульсі подій і вчасно реагувати на зміни алгоритмів пошукових систем.
Для розуміння, як саме користувачі знаходять сайт і які запити для цього використовують, потрібне використання цілого ряду SEO інструментів – це дозволить отримати максимум корисної інформації й спланувати подальші кроки. Втім, все досить просто.
Визначити позиції сайту по ключовим словам можна за допомогою Google Analytics, Search Console, Яндекс.Метрика, Яндекс.Вебмастер, Topvisor, Serpstat, AllPositions, Rush-Analytics, SE Ranking, Rankinity, Seolib і ряду інших сервісів. Деякі з них безкоштовні або умовно безкоштовні, за використання інших доведеться платити. У будь-якому випадку з їх допомогою можна дізнатися, по яких ключах сайт видно в пошуку.
Аналізуйте видимість сторінок свого сайту по ключових запитах перед додаванням нових сторінок і внесенням змін до контенту. Ведіть моніторинг позицій в пошуку і дізнавайтеся більше про своїх конкурентів. Дізнавайтеся, за якими словами знаходять ваш сайт, адже будь-яка зміна в ранжируванні – це нова можливість зробити крок вперед!
© Студія копірайтингу “Ямбус”