- ua
- ru
До недавніх часів символ # був для нас просто решіткою, для особливо просунутих – фунтом. Проте з розвитком соціальних мереж на цей невитіюватий значок довелося поглянути по-новому.
Хештег став справжнім трендом і з кожною годиною використовується все частіше. Використовують його юзери найрізноманітніших блогів: твіттера, инстаграма, фейсбука й багатьох інших.
Якщо раніше ви не мали досвіду поводження з соціальними мережами і ще не заразилися віртуальною хворобою фіксувати й описувати всі події, що відбуваються навколо, то у вас напевно виникнуть труднощі із застосуванням хештега #. На перший погляд він не має такого колосального сенсу і значення, які йому приписують. Проте не варто квапитися з висновками. Розібравшись з цим поняттям і вникнувши в усі тонкощі й особливості хештегыв, ви дызнаэтеся про їх значущість і користь.
Хештег є ключовим словом або фразою, на яку робиться акцент при написанні поста в тій або іншій соціальній мережі. Перед цим словом чи фразою ставиться обов’язковий символ, усім відома решытка – #. Завдяки такій дії з постом можуть ознайомитися користувачі, які не підписані на ваші оновлення, але які мають інтереси, схожі з вашими. Також хештег # допомагає знайти людей, які у своїх постах згадували хештеги, як і у вас. Для цього треба лише натиснути на слово, перед яким стоїть така решітка – хештег, і перед вами з’явиться весь список постів і записів, що містять таке ж ключове слово. Зручно? Безумовно.
Якщо ваше підприємство має публічну сторінку в соціальній мережі або зареєстрований аккаунт, то ваші пости з використанням хештегів швидко наберуть завидну популярність. Користувачі зі швидкістю світла отримуватимуть опубліковану вами інформацію. Цільова аудиторія не обмежуватиметься виключно фоловерами, читати ваші пости зможуть і абсолютно сторонні люди, які всього лише зацікавлені в подібній тематиці. Говорячи простіше, правильний підбір хештегів допоможе притягнути величезне коло читачів. А можливо, й перетворити їх на потенційних клієнтів.
Хештег має бути релевантним запиту й відповідати інформації, яку несе весь пост в цілому. Якщо ключові слова підібрані вірно, то неважливо, в якому місці ви їх розмістите: на початку, кінці або середині публікації.
До речі, не варто перевантажувати пост хештегами або робити їх складними й незрозумілими. Користувач повинен без зусиль прочитати написане і зрозуміти, до чого усе це.
© Студія копірайтингу “Ямбус”