Скласти цікавий заголовок, що запам’ятовується та мотивує – чи не найскладніша частина при написанні статті. Багато авторів спочатку пишуть текст, а лише потім на його основі придумують відповідний заголовок. З копірайтингом на замовлення справа йде трохи інакше: в першу чергу необхідно придумати саме заголовок і лише потім приступати до написання статті.

Якщо заголовок статті буде «прісним», текст навряд чи хто стане читати.

Для того, щоб придумати заголовок, який дійсно зацікавить і читача, і пошукову систему, необхідно дотримуватися певних правил.

Правила створення вдалих заголовків

Заголовок для статьи

Існує особливий алгоритм створення яскравих заголовків, який включає наступні стадії:

  1. Збір ключових запитів
  2. Підбір формату майбутнього заголовка
  3. Редагування вже готового заголовка

Кожна з цих стадій має свої особливості, але – про все по порядку.

Збір ключових запитів

Навіть якщо копірайтер пише тексти виключно для читачів, не варто забувати про те, якими шкідливими можуть бути пошукові системи. Якщо роботові щось не сподобається, стаття ніколи не з’явиться в топі. І відноситься це не лише до самого контенту (тобто питання якісного копірайтингу), але й усіх заголовків – як найголовнішого (Tittle), так і внутрішніх (h1, h2, h3…).

Загалом, якщо копірайтер погано попрацював над заголовками статті, знайти її серед мільйонів інших web-сторінок буде вкрай складно, а це означає, що інформація, яка в ній міститься, не буде донесена до цільової аудиторії. Саме тому написання статті завжди слід розпочинати з вибору ключових слів і фраз, які згодом стануть основою майбутньої статті, а також увійдуть до заголовка, чим, поза сумнівом, порадують будь-яку пошукову систему.

Підбір формату заголовка

Формат заголовка може бути будь-яким:

  • Питальна форма. Коли питання з основною проблемою виноситься прямо в назву статті. Це чинить особливу дію на тих, хто шукає відповідь на це питання.
  • Заклик до дії з додаванням в заголовок відповідних слів: купіть, зробіть замовлення, спробуйте. Часто це привертає увагу потенційних покупців. Робот же бачить, що в заголовок винесений ВЧ-ключ «купити-щось-там», завдяки чому краще ранжирує сторінку.
  • Прив’язка до певної ЦА. Звуження цільової аудиторії дозволить копірайтеру зробити текст ефективнішим. Нерідко зацікавити користувача можна звичайною фразою «тільки для вас».
  • Чітке твердження. Впевнене подання інформації – половина справи! Адже іноді тільки так можна переконати клієнта зробити покупку або замовити послугу. Копірайтер повинен виключити у читача усі сумніви, а зробити це можна тільки чіткими твердженнями. Ось простий приклад: «Ви гарантовано позбавитеся від мігрені, якщо вип’єте цю пігулку!».
  • Експертність цифр. При складанні ефективного заголовка цифри грають магічну роль, додаючи йому важливості та експертності, з якою важко посперечатися. По-друге, такий заголовок більше інформативний і заздалегідь повідомляє читача, що він дізнається з цієї статті. Наприклад, «5 кращих методів збільшення продажів», «Як отримати 10 текстів за ціною 1», «Як за допомогою тексту збільшити конверсію на 36,6 %» й інші.

Такі заголовки привертають увагу потенційних клієнтів. Але в деяких випадках вони вимагають додаткового посилення.

Посилення заголовка

Для того, щоб ваш заголовок став ще цікавішим і добре запам’ятовувався читачами (пошуковим системам він вже подобається через включені в нього ключі, копірайтер може вдатися до ряду хитрощів. Наприклад, додати в текст заголовка магічні слова: «знижки», «швидко», «прямо зараз» і купу інших. Проте тут важливо знати міру і не переборщити з посиленням на шкоду інформативності.

Особливо ефективним стане додавання в заголовок позитиву. Але це не «найкращий», «найдешевший» чи «найвищої якості». Йдеться про позитивні емоції після прочитання. Ось, наприклад, такий заголовок, поза сумнівом, викличе посмішки: «3 причини купити праску і не обпектися». Адже сам по собі заголовок повідомляє важливу інформацію – прочитавши текст, ви дізнаєтеся три хитрощі вигідної та безпечної покупки. Серйозно, але з гумором! А значить більше шансів зацікавити!

Вдосконалений заголовок гарантовано притягне увагу!

Додаткові способи створення заголовків

Приведений алгоритм копірайтингу заголовків – це не єдине рішення для створення надефективних тайтлів. Існує ще як мінімум два методи, які практично завжди спрацьовують, роблячи будь-який заголовок виграшним:

  • заголовок у вигляді УТП (унікальної торгової пропозиції);
  • заголовок, перероблений із вже готового шаблону – наприклад, іншого ефективного заголовка.

Написати цікаву статтю може будь-який копірайтер. А ось придумати вдалий заголовок, що викликає довіру – не кожен. Між тим яскрава назва статті – це серйозна зброя у війні за Топ-позиції, а тут, як мовиться, будь-які засоби гарні.

А тому якщо вам потрібні ефективні тексти та заголовки, що дійсно запам’ятовуються і мотивують, знайдіть хорошого копірайтера!

заказать копирайтинг баннер

Скажіть кодову фразу «копірайтинг Т-1000» – і я подарую вам безкоштовну тисячу знаків!

Давайте співпрацювати!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3