- ua
- ru
Рерайтинг – досить нове слово в сучасному лексиконі. Часто його вживають нарівні з іншим словом – рерайт, проте рерайт і рерайтинг – слова не зовсім тотожні, й означають вони різні поняття.
Рерайтинг припускає роботу з текстом, а ось рерайт – це підсумок цієї роботи. Тобто рерайтинг – це процес, а рерайт – це текст, над яким велася робота.
Подібні тексти вважаються дешевшими, ніж копірайт, і останнім часом на просторах інтернету їх зустрічається все більше. Завдяки невисокій вартості рерайт текстів став ідеальним способом поновити контент сайту.
Буває рерайт декількох видів: легкий, глибокий, а також рерайт з ключами. І саме останній став найпопулярнішим, оскільки окрім інформаційного наповнення сайту виконує ще одну важливу функцію – дозволяє оптимізувати контент потрібними ключами. Такі тексти сприяють покращенню видимості сайту в пошукових системах.
Рерайт з ключами – робота така ж складна, як і копірайт. Тут потрібно не лише додати в текст необхідні ключі, але й зробити його унікальним.
Ключі в рерайті грають дві ролі. Перша полягає в тому, що вони допомагають читачеві визначити основний сенс тексту, його акцент. Вони прискорюють процес пошуку потрібної інформації в статті. У тому разі, звичайно, якщо вони виділені кольором або напівжирним шрифтом. Друга роль, уготована ключам, полягає в роботі не з читачем, а з роботом, пошуковою системою. Потрібний відсоток їх входження змусить ПС видати користувачеві саме вашу статтю.
Ключові слова можуть вводитися в текст без змін або в різних варіаціях (зміна форми слова, числа, перестановки слів і т. д). Проте використання форм ключових слів у рерайті повинно заздалегідь обмовлятися із замовником. Скільки буде ключових слів, які, як оформлені – усе це повинно бути в технічному завданні рерайтера.
Досить часто можна зустріти ще один термін – нудота тексту. Це дуже важливий чинник: якщо ключових слів і фраз мало, особливого ефекту від їх застосування може й не бути. І навпаки: якщо ж їх занадто багато, читати статтю стане неможливо. І саме нудота визначає, скільки ключів треба додавати в текст, щоб він був читабельним, добре сприймався і читачем, і пошуковою системою.
З одного боку, висока щільність, звичайно, збільшить кількість переглядів сторінки потрібного тексту, що підвищить популярність статті і сайту в цілому. Але з іншого боку через часті повтори ключових слів пошукова система може заблокувати сторінку, визнавши її спамом.
Визначити нудоту тексту можна за допомогою різних програм і сервісів – таких, приміром, як Advego, Text.ru або PR-CY. Оптимально, щоб щільність ключових слів не перевищувала поріг 3–5%. Оптимізована стаття нічим не відрізнятиметься від професійного SEO-копірайту, з якого робиться рерайт, буде коштувати дешевше, а писатися швидше!
Замовити рерайт з ключами ви зможете в нашій студії. З будь-яким процентним входженням ключових фраз та на будь-яку тему. Зробіть свій сайт цікавим і популярним!
© Студія копірайтингу «Ямбус»