- ua
- ru
Тексти бувають різними. Як і копірайтинг не завжди буває копірайтиингом, являючись по суті лише купою слів. Звичайно ж, у тому випадку, якщо його пише не копірайтер, а хтось абсолютно далекий від інтернет-маркетингу або професійної журналістики.
Чому ж статті для сайту коштують так дорого, і чому текст не завжди можна назвати копірайтингом?
Процес написання комерційного тексту – а він завжди буде комерційним, якщо публікується на сайті, що приносить прибуток своєму власникові, в якому б ключі він не проявлялася – надзвичайно складний, і таке написання – це лише мала частина усієї роботи, що займає від сили 10–15 % часу. Основна маса роботи – це аналіз сайту, визначення правильної цільової аудиторії, а в деяких випадках і вивчення сайтів конкурентів, збір необхідної інформації й продумування ефективного подання матеріалу.
По-друге, аналіз цільової аудиторії спричиняє за собою пошук правильної маркетингової моделі представлення товару. Тобто, щоб текст продавав, необхідно, щоб він мав відповідну формулу (ODC, PPPP, AIDA, AIDCA й ін.). Звичайний студент, що вирішив заробити на написанні текстів, їх не знає. Ось чому ціни на послуги копірайтера такі високі.
Вважаєте текст, який коштує 100–150 гривень, занадто дорогим?
У 90 % випадків, щоб замовлений копірайтеру текст окупився, досить отримати з його допомогою від 1 до 3 клієнтів, а сам текст необхідно розглядати як своєрідну інвестицію. Після цього як грошовий вклад він продовжує залишатися на сайті, день за днем продовжуючи роботу по залученню нових замовників.
Проте купівля контенту – це не просто інвестиція в проект. Копірайтинг працює краще за рекламу, а коштує в десятки разів менше. Досить згадати, скільки коштує хвилина прайм-тайму на телеканалі або популярному радіо. Текст же, опублікований на сайті, працює не лише в прайм-тайм, а цілих 24 години на добу, при цьому оплачується він не щохвилини, а одноразово, при оплаті послуг копірайтера.
А тому, якщо порівнювати із звичайною і, як показує практика, малоефективною рекламою, ціна на копірайт в розмірі навіть 150 гривень за текст надзвичайно низька та вигідна.
Для солідного сайту потрібні хороші тексти. Без них не буде ні постійного припливу клієнтів, ні ранжування сайту в пошукових системах. І якщо вам потрібний правильний копірайт – тексти, написані з урахуванням правильної ж цільової аудиторії, що б’ють без промаху в слабке місце потенційних замовників, забезпечте, щоб на вашому ресурсі були професійні тексти!
© Студія копірайтингу «Ямбус»