- ua
- ru
Текстовий контент – один з основних інструментів для спілкування з цільовою аудиторією, проте далеко не єдиний. І працює він не завжди.
У будь-якого сайту настає момент, коли тексти написані ідеально, але результату чомусь немає. А буває так, що молодий сайт так і не піднімається у видачі.
Швидше за все, справа в недостатньому трафіку, адже самі по собі тексти не завжди можуть його генерувати, як би геніально вони не були написані.
Чому одними текстами не можна утримати сайт на плаву? Як поліпшити просування сайту і які канали просування необхідно використовувати? Розбираємо в цій статті.
Текстовий контент на сайті не може забезпечити всебічне охоплення, оскільки не є єдиним способом комунікації. Для побудови довіри з цільовою аудиторією необхідно використовувати різні канали і формати контенту – не тільки рекламні описи товарів і послуг, а й інформаційні та аналітичні статті, прямі ефіри, відеоогляди та інші формати.
Тому питання – чому тексти перестають працювати – поставлено не зовсім коректно. Замість цього правильніше буде запитати: які формати текстового контенту є на сайті і чи підходять вони для цільової аудиторії.
На перший погляд, стаття хороша, цікава і пізнавальна. Однак чи вирішує вона проблему читача? Можливо, вона не задовольняє потреби цільової аудиторії і не призводить до цільової дії.
Серед основних проблем текстового контенту можна відзначити такі:
Найголовніше, що тут потрібно зробити – це проаналізувати текст на інформативність, корисність і здатність підштовхувати до цільової дії.
Один з головних принципів інтернет-маркетингу – наявність цільових сторінок, де текст максимально візуалізований, доповнений інфографікою і відеоконтентом.
Найчастіше це лендінги (Landing page) – окремі посадочні сторінки, створені з метою спонукати користувача здійснити одну конкретну цільову дію. Вони мають презентаційну, інформаційну, іміджеву та переконливу функцію. В умовах великої конкуренції користувачі купують там, де сторінка оформлена красивіше, де більше корисної інформації та технічних даних, поданих максимально доступно.
І проблема може критися саме в цьому. Наприклад, покупець знаходить сайт, переходить на нього – і не купує. Просто тому, що текст поданий суцільним текстом, не розбитий на функціональні блоки і не доповнений красивою інфографікою.
Дизайн сайту надзвичайно важливий для формування іміджу, довіри до бренду і купівельного бажання. І одних текстів тут недостатньо.
А тепер уявімо, що з дизайном все в порядку – він сучасний, лаконічний і повністю підходить для цільової аудиторії. І тут проблемою вже може бути юзабіліті, тобто зручність використання сайту.
Тут варто навести як приклад кілька поширених помилок.
Відсутність візуалу
Клієнти хочуть знати, як виглядає товар, який вони отримають. Якщо немає фото або відеоогляду, це підриває довіру і відштовхує від покупки навіть за умови якісного опису.
Неможливість придбати продукцію
Це може звучати дивно, але часто зустрічаються сайти, де дуже складно щось купити. Наприклад, тому що просто немає кнопки «купити» і замість цього потрібно реєструватися або дзвонити по телефону.
Повільна швидкість завантаження сайту
Один з найважливіших факторів, що не дозволяє продавати з сайту. Мало хто з користувачів готовий чекати, поки завантажиться сайт – особливо якщо потрібно переглянути кілька сторінок.
Більш того, пошукові системи штучно знижують рейтинг повільних сайтів, і незабаром вони взагалі зникають з видачі.
Уявімо, що з візуалом і функціоналом сайту все добре. У цьому випадку вже можна говорити про проблеми самого тексту. Ось кілька рекомендацій для його поліпшення.
Не намагайтеся вмістити кілька ідей в один текст: від історії товару до його переваг. Якщо ваша мета продати, використовуйте маркетингові формули тексту, а про історію появи компанії забудьте.
Не потрібно додавати в текст всі можливі факти – тільки найголовніше і реально необхідне. Наприклад, якщо покупець хоче придбати лляну сорочку, а йому розповідають про історію створення тканини, він закриє вкладку і піде. Не змушуйте клієнтів тонути в морі непотрібної інформації і знаходити потрібну по крупицях. Пишіть відразу по суті.
Не використовуйте нативні тексти – вони не продають і знижують конверсії. Текст може бути корисним і цікавим, але для прогріву покупця цього недостатньо. Вирішити проблему можна написанням нативно-продуктових статей. Зберегти креатив і користь, але пам’ятати про товар.
Вказуйте вигоду – додавайте в текст конкретні аргументи, а не «воду». Наприклад, безкоштовна доставка при першому замовленні, знижка на третю одиницю при замовленні двох. Це банально, але чомусь працює. Це вигідно.
Просто хорошого тексту – недостатньо для просування. Доповнюйте його інфографікою, додавайте відео, структуруйте статтю, поступово прогрівайте читача, пояснюйте ціну і давайте всю необхідну інформацію для прийняття рішення.
Таким чином, ви допоможете клієнту прийняти рішення на вашу користь – купити товар, замовити послугу або виконати іншу цільову дію.
© Студія копірайтингу Ямбус