Не без підстав Google давно вважається найуспішнішою пошуковою системою. Компанія постійно прагне підвищувати якість видачі пошуку, відбираючи інформацію, виходячи з її релевантності, актуальності та повноти відповіді. Багато в чому параметр релевантності ґрунтується на ранжируванні, а за актуальність і повноту даних відповідають алгоритми сканування (кроулінгу), а також індексування (зберігання).

Оскільки Google є однією з найбільш щонайпотужніших пошукових систем у всьому світі, він в змозі проіндексувати та зберігати усі існуючі веб-сторінки у своїй базі, що вигідно відрізняє Гугл серед інших систем.

Для проведення індексування у компанії є два способи:

  • Основне індексування. У ньому опиняються сторінки, що виводяться згодом на запити відвідувачів, по них Google здійснює пошук.
  • Додаткове індексування. Цей індекс відомий як Supplemental Index або «індекс сопель». У нього вирушають неоптимізовані сторінки, що не беруть участі у видачі. Але іноді Google використовує їх, коли відповідної інформації в головному списку немає.

Дополнительный индекс, или Сопли ГуглаСопельний індекс був запущений у 2003 році, коли для зберігання основної інформації не залишилося місця. Щоб боротися з цією ситуацією, був введений Supplemental Results. Суть додаткового індексування полягає у відсіюванні неякісних сторінок, що не відповідають параметрам якості пошукових систем. Шляхом відсіювання явно низькопробних сторінок Гугл підвищує якість основних, які беруть участь у видачі.

Проте не слід принижувати відношення Гуглу до додаткового індексу й сайтів, що входять в нього. Звернень до цих сторінок мало не тому, що вони входять в додатковий індекс. Навпаки, вони в «соплях» тому, на них мало переходів. Проте Google вважає усі сторінки рівноцінними: і з додаткового, і з головного індексу.

Негативний вплив сопливого індексу:

  • веб-сторінки з Supplemental Results не ранжуються й не мають переходів відвідувачів;
  • у сайтів з другорядного індексу багато вкладень. Краще, щоб на сопливих сайтах була найменша кількість сторінок, це дозволить їм звідти вийти.

Причини відправки веб-сайтів в додатковий індекс

  • відсутність унікальної інформації (текст узятий з іншого сайту);
  • порожня сторінка (немає відео, ілюстрацій, тексту);
  • на сторінці розміщена копія інформації з цього ж сайту (неправильна пагінація, не оптимізовані сторінки);
  • у сайту велика кількість вкладень (більше чотирьох).

Як витягнути сайт з Supplemental Results?

  • заповнити сайт цікавим, корисним і унікальним контентом;
  • видалити зайві сторінки;
  • перебудувати сторінки так, щоб глибина вкладень не перевищувала 4 кліки.

Після того, як ці маніпуляції будуть зроблені, Гугл витягне з Supplemental Results сторінки й підвищить число відвідувань, збільшить трафік сайту.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3