- ua
- ru
Головним у статті завжди має залишатися зміст. Це закон, про який, на жаль, забуває багато SEO-копірайтерів, перетворюючи свої тексти на своєрідний кавовий ерзац: запах начебто є, але на смак більше схоже на оцет. Пити таке ніхто не буде!
Відбувається так з однієї-єдиної причини: тексти використовуються не як спосіб донести інформацію до кінцевого споживача й розповісти йому про переваги товару, а як спосіб впливу на пошукову систему для поліпшення ранжування сайту.
Дві цих цілі припускають різний підхід до написання, і в другому випадку, коли копірайтер створює текст для робота, кидається в крайнощі й розміщує в статті десятки ключів. Вона стає нечитабельною й нічого, окрім відрази, у читача не викликає. У підсумку, хоча завдяки такій великій кількості ключів сайт і потрапив в топ-10, але для користувача це нічого не значить – читаючи описи товарів і спотикаючись у кожному реченні про зліплені в одну купу ключі, він не побачить ні смачного оффера, ні вигод від придбання і вже на другому реченні закриє сайт.
Втім, з січня 2017 року і самі пошукові системи стали ставитися до тексту так само: переспамлений ключами контент почав песимізуватися, й на запити користувачів виводитяся більш «читабельні» сайти.
Питання, яке задають багато новачків-сеошників і копірайтерів. Загадка, загалом-то, з пасткою й передбачає зовсім не ту відповідь, яка очікується. Жодного.
Ще зовсім недавно було досить вставити в текст кілька правильних ключовиків, в результаті чого сайт швидко виходив в «чемпіони» у видачі. Сьогодні подібний варіант просто не пройде. Алгоритми пошукових систем перестали вважати тематичними тексти з десятком ключів: одного цього для них замало. Вірніше, не самих ключів, а параметрів, за яким текст стає «правильним, цікавим і гідним видачі».
Не так давно світ дізнався про LSI-копірайтинг – на думку пошукових систем, саме він ближче підібрався до технології створення тематичного контенту. Такий підхід має на увазі роботу з низькочастотними (НЧ) запитами та використання їх у мінімальній кількості, проте це передбачає впровадження десятків додаткових словоформ, синонімів і просто схожих за змістом слів. Це слова і фрази з надзвичайно низькою конкуренцією, що при правильній оптимізації сторінок підвищує ймовірність хорошого ранжирування web-ресурсу.
Наприклад, якщо ви пишете статтю про те, як п’ють пиво за кордоном, і хочете оптимізувати текст під запит «пінта пива», то LSI-доповненнями повинні стати такі ключі:
а також додаткові слова, які можна знайти при поглибленому аналізі:
При першому погляді на таке семантичне ядро SEO-спеціаліст минулих років дуже б здивувався, адже нічого ефективніше десятикратного повторення «пінти пива» він би не придумав, так і, загалом-то, був би правий, але, як вже було сказано, алгоритм пошукових систем вже не той.
Сучасні пошукові системи налаштовані виключно на якісний контент, який максимально відповідає інтересам користувачів – має належну інформативність, широкий семантичний ряд, правильну розмітку заголовків (<h1>… <h6>), написаний без помилок і повністю унікальний.
Користувач переситився відвертою рекламою й став більш вимогливий до інформації – він не буде читати переспамлений ключами копірайт, написаний з ризиком того, що пошукова система занесе його до «касти недоторканних», відмовивши в ранжируванні, а то й зовсім – в індексуванні.
Адаптований під просування текст повинен бути цікавим, написаний живою, легкою мовою, не мати «води» та триповерхових ключів у прямому входження. Стаття повинна бути написана для людини, а не робота.
© Студія копірайтингу «Ямбус»