- ua
- ru
Неунікальний контент на сайті – явище досить поширене і свідчить не тільки про порушення авторського права та небажання платити копірайтеру, а й про повне незнання алгоритмів роботи пошукових систем.
Публікація на сайті неунікального контенту може призвести до неприємних санкцій пошукових систем – потрапляння під фільтр, погіршення ранжування і навіть випадання з індексу, а тому жартувати з цим не варто.
Перевірка на Duplicate Content – це перше, що відбувається під час сканування сторінки ботом. Виявивши скопійований (а по суті крадений) з інших сайтів контент, Google відразу ж позначає його як неунікальний і песимізує сторінку у видачі. Якщо таких сторінок багато, наслідки будуть сильнішими.
Потрапити під фільтр Google Duplicate Content під час копіювання одного тексту не можна, однак якщо ви взяли собі за правило запозичувати контент, і всі ваші сторінки містять крадені тексти, біда вас одного дня наздожене.
“НК” фільтр піддає крадений контент досить широкому спектру перевірок:
Порівнюючи всі ці параметри в ідентичних на перший погляд сторінок, Гугл визначає першоджерело і віддає всі плюшки саме йому.
Водночас відомі випадки, коли в результатах видачі опинялися обидва сайти – але зазвичай це відбувається тільки в тому разі, якщо контент не просто копіюють, а й видозмінюють, покращують.
Варіант дій тут лише один: видалити зі свого сайту скопійовані тексти і більше ніколи не займатися плагіатом – це не тільки не чесно, а й здатне завдати проблем, розв’язання яких обійдеться набагато дорожче, ніж якщо з самого початку замовити написання всіх потрібних текстів копірайтеру.
Ми вже писали про різноманіття фільтрів Google і те, які проблеми починаються, якщо займатися розкручуванням сайту неправильно або використовувати чорні, заборонені методи. Рекомендуємо ознайомитися з питанням і почитати огляд актуальних фільтрів Google – буде корисно. Загалом, не займайтеся копіпастом і не крадіть чужі тексти.
Отже, щоб вивести сайт з-під фільтра Google Duplicate Content, необхідно видалити всі неунікальні тексти і написати нові, унікальні. Іншого варіанту немає. Потрібно перевірити кожну сторінку на антиплагіаті, визначити унікальність тексту і, якщо є потрапляння, переписати все.
Якщо тексти запозичили у вас, можна написати на підтримку Гугла і пояснити ситуацію, проте зазвичай Google не реагує на подібні звернення – хіба що скопійовані були абсолютно всі тексти з сайту, а не з парочки сторінок.
Та й з огляду на той факт, що алгоритми Google повністю автоматизовані, сподіватися на “ручне розв’язання” питання і звертатися до техпідтримки безглуздо – просто втратите час.
Як уже було сказано, алгоритм Google Duplicate Content завжди перевіряє першоджерело – за датою публікації. А тому, якщо тексти вкрали саме у вас, жодних санкцій не буде і під фільтр ви не потрапите. Така кара чекає саме на того, хто поцупив.
Гугл давно навчився розпізнавати неунікальні тексти і відправляти сайти під фільтр, а тому не ризикуйте репутацією свого сайту і розміщуйте на його сторінках тільки унікальні статті!
© Студія копірайтингу “Ямбус”