- ua
- ru
Співробітники компанії Google неодноразово заявляли про важливість адаптації контенту під мобільні пристрої. Зручність сприйняття інформації для користувачів так само важлива, як і сама інформація, й ідея індексування сайтів на підставі їх мобільної версії просувається вже багато років поспіль.
Повноцінний перехід на ранжирування статей з пріоритетом мобільного контенту був намічений на вересень 2020 року (хоча деякі модулі нового алгоритму працюють вже зараз), проте епідемія коронавіруса внесла значні корективи в плани компанії, й було прийнято рішення відкласти впровадження нового алгоритму на півроку, до весни 2021 року.
Як заявляють фахівці Google, вже працюючі модулі за умовчанням активовані для нових, ще не проіндексованих сайтів і частково – для більшості вже проіндексованих. Відсовування термінів дає власникам сайтів ще трохи часу, щоб поліпшити відображення контенту на мобільних пристроях, але кінець кінцем новий алгоритм торкнеться усіх сайтів, і в першу чергу (чи в одну з перших, разом з якістю та унікальністю контенту) вони ранжируватимуться саме за мобільною версією.
Причину затримки в Google прокоментували досить просто: ситуація з коронавірусною інфекцією не дає сфокусуватися на роботі, тому перехідний період подовжено до кінця березня 2021 року. І тут уважний читач може знайти одну цікаву підказку: саме перехідний період. Це означає, що новий алгоритм вже діє, й сайти з поганою мобільною версією вже почали песимізуватися у видачі.
Якщо простіше, то вирішувати ситуацію з мобільною версією треба вже зараз. Система ранжирування Гуглу вже змінилася, і через півроку, якщо зовсім-зовсім не встигнути, індексування за мобільною версією дуже сильно ударить по недружніх для мобільних пристроїв сайтах.
Компанія також підготувала детальні рекомендації для тих власників сайтів, які ще не зробили редизайн під мобільні, не прискорили завантаження сторінок і не спростили сприйняття контенту. Радимо ознайомитися з ними, щоб уникнути блокування та песимізації в пошуковій видачі. Це дійсно важливо.
© Студія копірайтингу “Ямбус”