- ua
- ru
Бізнес-план має бути не лише у підприємця, але і у власника сайту – інтернет-магазину, новинного чи інформаційного порталу, корпоративного ресурсу й навіть у звичайного блогу. Правда, планування тут торкається не стільки співвідношення витрат і передбачуваних прибутків, скільки підбору правильних текстів і взагалі будь-якого контенту, який публікуватиметься на сайті, адже, як відомо, обдумана дія набагато корисніша за спонтанну.
Контент може бути різним – рерайтом вже готової статті, авторським копірайтом або набором слів з автоматичного синонімайзера (проте це ми не рекомендуємо). У будь-якому з цих випадків ранжирування сайту, а значить і конверсія, будуть різними. «Випадкові» тексти, що невідомо чому з’явилися на сайті, ні до чого іншого, окрім випадкових же наслідків не призведуть. Проте у разі правильної, проаналізованої й ретельно вивіреної стратегії тексти здатні творити дива, підвищуючи рейтинг і видачу сайту на пошукові запити.
Як показує практика, щоб отримувати хороший прибуток, далеко не обов’язково бути монополістом. До недавніх пір, коли бізнес розвивався виключно в офісах, а успішна реалізація товару вимагала неабиякої рекламної кампанії, інформаційна підтримка вимагала колосальних витрат, і вийти на ринок підприємцеві-одинаку було практично неможливо. З приходом епохи Інтернет ситуація кардинально змінилася, і при правильній контент-стратегії заявити про себе може будь-який власник стартапу, в тому числі з мінімальним бюджетом.
У 2016 році пошукові системи подарували сайтам ще більше можливостей. І хоча чимала кількість копірайтерів, маркетологів і SEO фахівців сприймають зміни в алгоритмі пошукових систем виключно негативно, на практиці ж це здатне призвести до вражаючих результатів!
Знаючи, що найбільше цінують роботи в контенті, і що найцікавіше читати кінцевому користувачеві, можна спланувати свою інформаційну кампанію, публікуючи на сайті правильні статті й відмовляючись від публікації неефективного контенту. Дивно, але написана правильним копірайтером одна правильна ж стаття здатна притягнути більше потенційних покупців, ніж десяток випадкових.
Ми впевнені, що в 2020 році будуть закладені сотні, а можливо й тисячі успішних стратегій по маркетингу, що припускають роботу з контентом. Очевидно, що процес виявиться недешевим з чималою кількістю погрішностей і неабияким відсіванням копірайтерів. Але іншої альтернативи розвитку інтернету просто не існує, а тому мінятися треба прямо зараз, міняти свої сайти та їх контент.
Дискусії, які ведуться навкруги контент-стратегій, більшою мірою змахують на мисливські байки: на практиці трофей був у одиниць, але вихваляються тисячі.
У новому році конкуренція серед загальної маси сайтів стане куди жорсткіше, оскільки горезвісна контент-стратегія, нарешті, покаже себе в повну силу. Зникнуть ресурси з «водою» замість корисної інформації, переспамом в SEO статтях, з незручною навігацією та відсутністю оптимізації під мобільні пристрої, з неправильно прописаними мета-тегами та розміткою тексту – підзаголовками, маркірованими списками, інфографікою й багатьом-багатьом іншим, що публікувалося без роздумів і всякого планування.
Пошукові системи стануть песимізувати такі сайти, привівши до їх закриття.
І наостанок найголовніше: за даними незалежного оцінного агентства American Start-up, 91,4 % власників успішних стартапів у своїй рекламній кампанії застосовували контент-стартегію. Про щось це та говорить.
Замовити аналіз свого сайту, створення ефективної контент-стратегії та написання правильних статей ви завжди можете в нашій студії копірайтингу. Зробіть свій бізнес по-справжньому успішним!
© Студія копірайтингу «Ямбус»