Копірайт і рерайт з ключами. Як і для чого?

Будь-який копірайтер знає, що, працюючи над текстом, необхідно строго виконувати усі вимоги замовника. Це стосується і форми тексту, і стилю написання, і орієнтації на цільову групу, і, звичайно ж, унікальності тексту. Але що робити, коли замовникові потрібний рерайт або копірайт з ключами? Та ще з певним процентним входженням! Як це? Що це означає?

Копирайт и рерайт с ключами в тексте, зачем это нужноВідразу варто зрозуміти, що такі тексти для сайту – найцінніші. І в плані плати за них, і в плані дії на пошукову систему, тобто ефективності. Якщо простіше, то ПС люблять такі тексти й при запиті видають їх користувачеві на першій сторінці. Враховуючи це, писати тексти для сайту необхідно якісно. Такі статті мають бути ідеальними в усіх відношеннях: з високою мірою унікальності, без орфографічних, пунктуаційних і стилістичних помилок.

По суті звичайні тексти, розміщені на сайті (опис товарів і послуг, інформаційні, аналітичні або новинні статті), можна назвати рядовими на інтернет-війні, а тексти з ключами (SEO статті) – офіцерами, бойовими командирами.

Проте тут треба враховувати, що головне – це правильне входження ключових слів. І правильне ж їх процентне співвідношення.

Отже, копірайт або рерайт з ключами – це тексти, що мають певну відмінність від простої статті – ключові слова та ключові вирази. Це конкретні фрази, що вживаються в певному порядку та з певною частотою, яка залежить від кожного конкретного випадку.

Часто порядок входження ключових фраз (прямий, змішаний, морфологічний й ін.) задає сам замовник. Йому, як мовиться, видніше. Проте дещо повинен знати і сам копірайтер, працюючий над таким текстом.

Навіщо потрібні ключові слова в тексті?

Головне завдання статті з ключами – притягнути на сайт нових користувачів. Саме таку статтю найчастіше читає людина, що вперше зайшла на сайт. Про ключі вона навіть не підозрює, їх може бути й не видно, але саме вони є основою тексту, його каркасом.

Ключі підкреслюють основний сенс усієї статті. Якщо вони виділені (напівжирним шрифтом, курсивом або іншим кольором), то до усього іншого допомагають читачеві звертати увагу на певні моменти.

Частіше усього ключовики використовують виключно для впливу на пошукові системи, примушуючи їх видавати сайт на запит в числі перших.

Частота й кількість ключових слів у тексті

Зазвичай це вказує замовник. Необхідна кількість для різних статей може бути різною, проте не рекомендується, щоб їх частота перевищувала 2–3 %. П’ять – це вже взагалі критичний рівень, після якого стаття може бути забракована ПС й навіть призвела до санкцій.

Ідеально, коли копірайт і рерайт з ключами мають не лише пряме входження ключовиків, але й у відмінку або розбавленому вигляді. Варіюючи їх, можна зменшити частотність, але збільшити працездатність статті.

Визначити частоту ключових фраз можна різними сервісами – дивлячись під яку ПС пишеться стаття. Це теж вказує замовник.

Визначення щільність ключів вручну – процес досить невдячний і важкий. Особливо якщо текст – великий. Тому логічніше для цього використати спеціальні програми, на кшталт вордстату в Яндексі або кейвордс у Гуглі.

Головне – це не переборщити, інакше стаття стане абсолютно нечитабельною.

Написання копірайту або рерайту з ключами – відповідальна робота. Наша команда виконає її ідеально! Замовивши копірайтинг у нас, ви отримаєте цікаві й мотивуючі тексти для сайту!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *