- ua
- ru
У 2016 році у світі налічувалося близько 600 млн сайтів, до 1 січня 2019 їх було вже понад 1,946 млрд, і велика половина з них – комерційні: магазини, корпоративні сайти та рекламні лендінги. Вирватися на перші позиції стає все складніше, але в той же час досить просто, якщо знати один невеликий секрет.
Але перед цим трохи офіційної статистики. З кожним роком телевізійна реклама (не кажучи вже про звичайні листівки та буклети) здає свої позиції. І якщо в 2018 році її доходність склала 2,5 %, то один тільки Facebook збільшив свій прибуток на 32,1 %. Доходність рекламних оголошень Google також росте, і до січня досягла відмітки в 14,8 %. Це говорить лише про одне – продажі у всесвітньому цифровому просторі набагато вигідніші.
Тексти – головна рушійна сила реклами. Це відноситься і до контекстних оголошень, і до PR-статей, і до карток товарів, адже у більшості випадків комерційна пропозиція здійснюється за допомогою тексту. Саме він дозволяє повідомити про вигоду покупки, розповісти усі подробиці про товар і його переваги.
За умови грамотного підходу копірайтинг дозволяє провести вигідну презентацію товарів і послуг, але не менш важливо і те, як буде подана інформація. Від цього безпосередньо залежить і настрій користувачів.
Все просто: нудні тексти не викликають інтересу, тоді як яскравий емоційний текст здатний зачепити навіть запеклого скептика.
Емоційний маркетинг здатний збільшити продажі!
На тему якісного копірайтингу написано немало аналітичних статей. Сюди відноситься і якість самого тексту (відсутність граматичних, пунктуаційних, орфографічних і стилістичних помилок), і ефективність оффера (унікальна торгова пропозиція), і правильне попадання в цільову аудиторію. Але, окрім цього, текст має ще один важливий параметр – емоційність.
Зробивши ставку на емоційний зв’язок з потенційним покупцем, можна добитися дивовижних результатів! Уявіть: щодня у світі випивають 2,16 мільярда чашок чаю. Здавалося б, такий попит сигналізує про простоту бізнесу, але продавати чай від цього не стає легше. Якраз навпаки – чим вище попит, тим більше конкурентів. Ситуація вимагає швидких контактів: якщо користувача не зацікавити за 7 секунд, він піде з сайту. А тому тексти на сайт треба писати з оглядкою і на цей факт.
Перевірте, скільки у вас конкурентів. Як мінімум сотня. І єдиний спосіб переплюнути їх – відмовитися від бездушних, канцелярійних текстів.
На 99,9 % сайтів з вашої тематики ви знайдете ідентичні тексти: «ми найкращі і (не дай бог) динамічно розвиваємося, товари недорогі іта якісні». Інформативність таких текстів нульова, зв’язок із споживачем – із павутиння. Читати таку писанину нудно. Інша справа живі, емоційні тексти, що примушують читача дивуватися, посміхатися та співпереживати!
Ось два варіанти опису одного і того ж товару. Того ж чаю, про який ми говорили раніше:
Варіант 1
Традиційний китайський чай, який поширений на Сході і стає усе більш популярним в Європі. Хочете почувати себе здоровим і залишатися бадьорими весь день? Купіть пачку чорного класичного чаю!
Варіант 2
Східний мікс на основі чорного чаю. Незвично лаконічний як для сходу: спецій рівно стільки, щоб доповнювати, але не перебивати смак і аромат чаю. Солодкий і ніжний присмак кардамону, тепло імбиру, цитрусові нотки лимона зігрівають, бадьорять, тонізують думки та тіло.
Який опис кращий? Звичайно ж, другий! Він викликає довіру. І хоча там немає прямої пропозиції купити, це бажання виникне у читача саме по собі, адже текст написаний копірайтера емоційно. Відчути описані емоції захоче багато хто – для цього треба лише купити товар! І якраз відсутність прямої комерційної пропозиції (того самого «купити») робить текст менш спамним. Читач вважає, що придбати чай він вирішив сам, що це його рішення, і ніхто його не примушував. Але ж саме за це і борються маркетологи!
Найважливіше не ціна та красивий сайт, а довіра до бренду. Коли людина довіряє, вона з легкістю купує товари. Такий копірайтинг спрацює в 9 випадках із 10.
В середині минулого століття один американський маркетолог замість товарів став продавати емоції, які вони викликають, і прибуток компанії зріс в п’ять разів. Працює цей метод і сьогодні.
Текст повинен вирішувати проблему. Якщо стаття вирішує біль людини, вона стане більше довіряти вам. Чаєман шукає чай? Покажіть, що цей напій дозволить йому відчути себе англійським лордом, що влаштував перерву на традиційний 5 o’clock! Чи китайським мислителем, що досяг просвітлення від одного ковтка! Це працює.
Емоційні якоря – кращий метод викликати довіру читача. А вже чого користувач точно не хоче – це читати всяку банальщину про вигідні ціни, широкий асортимент і якісну якість!
Правильний контент-маркетинг – це продумані до дрібниць тексти, що вирішують біль людини, що дають вичерпну інформацію і викликають непереборне бажання купити і замовити. Такий копірайтинг дійсно ефективний.
Необхідно виділитися, стати особливим, рекламувати товар інакше. Вже недостатньо просто пропонувати якісний товар. Це «ціна входу», яка дозволяє залишатися на ринку, але для ефективності потрібні додаткові дії або чинники, один з яких – емоційність. Захопіть людину, надихніть її текстом, змусьте її вчинити потрібну дію!
Інструменти емоційного маркетингу добре працюють в копірайтингу. І якщо ваш сайт на дні або у вас просто не так багато продажів, як хотілося б, прийшов час замовити емоційний копірайтинг в нашій студії! Він обійдеться дорожче за звичайні тексти з бірж, але ефективність його буде в рази вище.
Телефонуйте! Аудит текстового контенту на вашому сайті буде безкоштовним!
© Студія копірайтингу «Ямбус»