- ua
- ru
Власники сайтів часто думають, що якщо вони опублікували якісний і цікавий текст, то можна розслабитися, адже місія виконана. Але, як мовиться, немає межі досконалості: статті на сайті мають бути ідеальними, а це означає – пора починати роботу над помилками.
В тому, що вони є, можна не сумніватися. Якщо вважати інакше, крах неминучий. Навчитися всьому і припинити розвиток не можна – це ж стосується і контенту сайту – і текстів на посадочних сторінках, і статей у блозі, і описів товарів. Формулу «написав і забув» слід відкинути, зважаючи на її помилковість. Не оновлювати контент – означає позбавити сайт можливості вдосконалюватися.
На думку Google, контент на сайті має бути актуальним, а тому колись написану статтю періодично треба оновлювати. Але чим же так важливе оновлення контенту?
Візьмемо середньостатистичний сайт. Двісті відвідувачів на день, конверсія в 30% і пара сотень статей, з десяток з яких у топі. Можливо, копірайтер оптимізував їх під пошукову систему і розмістив необхідні ключі. Тексти читаються легко, вони корисні й цікаві.
А тепер представимо: ринок змінився, товар трохи застарів або з’явилася нова модель, і популярними стали зовсім інші запити. Колись ви вклали душу в те, щоб оптимізувати статті на своєму ресурсі. Можливо, підключили до справи не лише копірайтера, але й дорогого SEO-фахівця. Але застаріти могла не лише інформація, але і сам алгоритм роботи пошукової системи. Чи працює зараз така SEO-стаття? Звичайно ж, ні. Або – не повною мірою.
Видаляти таку статтю не потрібно. Вона проіндексована й має хороший потенціал. Треба лише трохи підправити її! Це якраз той випадок, коли зі старого можна зробити нове і отримати хороший профіт!
Спочатку треба визначити, які ключові слова у ваших статтях популярні, а які давно застаріли. З’ясувати частотність ключів можна за допомогою різних ресурсів. Тут вже, як мовиться, хто до чого звик… По суті, редагування статті – це лише додавання нових запитів і видалення старих, не популярних і не працюючих. Ну а якщо якась інформація застаріла, можна підправити і її.
В результаті ви отримаєте оновлену статтю – для пошукової системи це буде сигнал, що ви намагаєтеся надавати своїм читачам актуальні дані, і ранжирування статті покращиться.
Як часто треба оновлювати контент на старих сторінках сайту? Все залежить від ситуації. Сайт – це немов ваше дитя. Якщо дитину виховувати застарілими методами, вона не впишеться ні в шкільний колектив, ні в який-небудь інший. У житті їй буде важко, та й ви самі незабаром пошкодуєте, що ваше чадо, вже ставши дорослим, не зможе пристосуватися до реалій. Так і контент сайту має бути сучасним і актуальним.
Багато власників сайтів лінуються, вважаючи, що старий кінь борозни не зіпсує, і одного разу написана копірайтером стаття буде актуальною мало не століття. Не буде. Тексти треба коригувати хоча б раз на рік. Особливо це стосується аналітичних оглядів, де можна знайти фрази на кшталт «новинка 2021 року» або «остання модель якогось-то там бренду». Все змінюється. А тому повинні мінятися і контент.
Оновлювати тексти на сайті треба із завидною регулярністю. Причому це повинно йти паралельно з додаванням нового контенту – обидві ці дії повинні доповнювати одна одну.
© Студія копірайтингу «Ямбус»