- ua
- ru
Featured snippets – це виділені швидкі відповіді в Google-пошуку, які стали важливим елементом видачі. Вони дають користувачам ємну відповідь на запити без переходу за посиланням на сайт. Тому оптимізація під отримання Featured snippets з 2025 року повинна стати пріоритетом для власників сайтів.
Розглянемо, як виглядає Featured snippets, що потрібно робити для підвищення шансів потрапити туди і як зайняти високі позиції у видачі.
Featured snippets – найбільш інформативні та релевантні відповіді, які Google показує зверху звичайних результатів пошуку.
Сніпети бувають різних форматів:
У featured snippet контент привертає увагу, підвищуючи довіру до ресурсу і, відповідно, клікабельність.
Перед оптимізацією вивчіть сніпети конкурентів у пошукових результатах, що стосуються вашої теми та ніші. Це дозволить зрозуміти особливості відповідей, які вибирає Google.
Тут можна знайти запити на будь-яку тему, які задають користувачі. Наприклад, про зелений чай, купівлю авто або послуги перукаря. Введіть словосполучення в сервісі і отримаєте запити, пов’язані з темою, на які можна відповісти вашим контентом.
Можна використовувати Serpstat, який показує, які ключі потрапляють в Featured snippets. Досить навести на слово і дізнатися результат.
Будуйте контент логічно і чітко: підзаголовки, списки, виділення головної інформації. Вивчіть, чи всі заголовки на сторінці система сприймає підзаголовками з мета тегами h2, h3, h4 і т.д.
Featured snippet виводить інформацію коротко, тобто відповідь повинна бути чіткою і лаконічною.
Оптимальна довжина відповідей для Featured snippets – до 50 слів. Обов’язково діліть текст на стислі абзаци, кроки, додавайте списки і таблиці: тоді Google зможе використовувати цей контент.
Спробуйте сформулювати питання і давайте на них чіткі відповіді у своєму тексті. Це допоможе пошуковій системі зрозуміти, які фрагменти можна вивести в Featured snippet.
Оптимізацію для Featured snippets можна почати з цих відповідей. Деякі сайти мають окрему сторінку FAQ з відповідями на часті питання про продукцію: наприклад, як вибрати ноутбук для ігор, або який перший смартфон купити для дитини. На інших сайтах блок питання-відповідь розташовується на кожній зі сторінок категорій.
Важливо!
Відповіді на FAQ повинні бути максимально зрозумілими і легко читатися, щоб відвідувач міг швидко знайти потрібну інформацію.
Після відбору Featured snippet може видаватися для схожих запитів. Важливо структурувати статтю так, щоб в одному тексті відповісти на всі пов’язані питання.
Ключова мета оптимізації – домогтися, щоб сайт потрапив у ТОП-5 позицій пошукової видачі. І боротьба за це буде відбуватися як з торговими конкурентами, так і з інформаційними сайтами, які ранжуються за тими ж запитами.
Наприклад, з інтернет-магазином спортивного харчування будуть конкурувати інші магазини спорттоварів, а також фітнес-клуби, блогери-тренери та оглядачі. Вони не є конкурентами, але можуть легко обійти вас, якщо їхній сайт краще оптимізований під Featured snippet.
Аналізуючи великі сайти з топ-10, можна знайти певну закономірність:
Відповідайте цим критеріям – і ви швидко потрапите в Featured snippets.
Featured snippets – це можливість виділитися своїм текстовим контентом серед конкурентів у пошуку Google.
Така оптимізація вимагає уваги до структури та подачі інформації. Дотримуючись наших рекомендацій, ви зможете збільшити шанси сайту потрапити в Featured snippets і отримаєте більше органічного трафіку.
Не забувайте аналізувати результат, оновлювати і вдосконалювати тексти – тоді ви точно опинитеся в топ-5 пошукової видачі!
© SEO студія Ямбус